2013. augusztus 18., vasárnap

Fájdalommentes

Pénteken elég eseménydús munkanap volt. Tipikusan az a péntek, amikor minden összejön, még ebéd után is dömping.
Azt hittem sosem lesz vége, de aztán csak eltelt a szabi előtti utolsó munkanap.:)
Utána Gergő kollégával elmentünk a plázába, Lipótiban süti, kávé, üccsi, lottókitöltés, bohóckodás.:)
És volt egy kettesem. És ha nem ragaszkodom annyira a 69-hez, akkor hármasom lett volna. De hát a 69 az jó. Azt mondják.:)
Itthon pihi, facebook, tévé, amilyen egy péntek estének lennie kell. Mármint egy buli nélküli péntek estének...:)
---
Szombat. Hosszú idő után az első nap, amikor nem fájt semmim. Írhatnám. De nem írhatom, mert tegnap ilyen hülye fejfájás gyötört. 
Két Algoflexet is bevettem, már kezdtem megijedni, hogy függő lettem. Na, de ma még nem kellett!:)
Reggel elmentem ETO Parkba, kicsit szívás volt, mert várnom kellett, csak 10-kor nyitott a posta. Megjött az APEH-től a levél, már nem kérnek semmit Anyu adóbevallásához. Tiszta jó.:)
Aztán CBA. 
Volt akciós Tchibo Family kávé. Összefóliázva 2x250 gramm 850 forint. 
Nem összefóliázva nem akciós  Tchibo Family 1x250 gramm 375 forint. Annyira aranyosak...:)
Majd ettem a CBA Grillben. Majdnem finomfőzeléket. De aztán mégsem.:)
Aztán hazaindultam. 
Mindig ledöbbenek, mennyivel gyorsabban hazaérek ETO Parkból, ha nem meccsről megyek. És nem állok alkoholos befolyásoltság alatt.:)
Nem mindenkinek újdonság, mert kiposztoltam facebookra is: az utcánk elején megállt a 14-es busz, és megkérdezte a sofőr, hogy a buszra megyek-e, mert ha igen, akkor felvesz, nehogy lekéssem.
Nem oda mentem, de megköszöntem a kedvességét, nagyon jól esett...:)
Itthon még egy kicsit gépeztem, aztán kimentem a vasútállomásra, megvettem a vonatjegyet. 
Nagyon izgi volt, előttem egy bolgár néni akart jegyet venni magyar-német-angol-bolgár keverék nyelven. Először azt hittem, hogy Pestről megy Bulgáriába, majd jó negyedóra után kiderült, hogy fordítva gondolja. 
Azt tudtam, hogy a bolgárok fordítva bólogatnak (mármint a nem a bólogatás, az igen  pedig a fejingatás),ez is valami hasonló lehet...:) Na, és a vonat betelt basszus... A néni nem tudott jegyet venni. És ez kb. 20 perc után derült ki...:)
Ezután vidéki.
Szeretem azt a helyet, bár mostanában elég ritkán járok arra...
Huh, hát a taxiállomásnál lévő kijelölt dohányzóhely... Pff... Elég ijesztő....:)
Felszálltam az  écsi buszra. Gyomorgörcs. Nem tehetek róla, mindig ez van...
Aztán végülis apámmal egész jól eldumáltunk, nem hülyézett le, nem kötött bele semmibe, amit mondtam, szóval "korrekt" volt a dolog. 
Meg kutyáztam is egy kicsit. 
Aztán a fél 6-os busszal visszajöttem, mert 7-kor kezdődött a Pécs-ETO, azt már itt akartam nézni. 
Hát őőő ijesztően szarok voltunk... Jövő héten meg ETO-Vidi. 
Nem vagyok optimista...
Ezután egy kicsit olvasgattam, és a HVG-vel a kezemben bealudtam.
Reggel kiballagtam a kútra Sportért.
Khm... Új lány van a Shopban! Kollégám azt mondaná rá, hogy a zsánerem!♥
Szőke, copfos, mosolygós, és van egy pici tetoválás a kézfején... - pff... nem, nem a Juci dolgozik a shopban...;) -
Szóval igen helyes csajszi. A szokásos "Nem lesz más, köszönöm!" ezúttal valahogy úgy hangzott, hogy "Ne-ne-nem lesz más, kö-köszönöm!" :$ :D
Bár a hét tanulsága, hogy az aranyos, mosolygós lányokkal is vigyázni kell... Erről ennyit...:)
Meg gázóra-állást diktáltam. Nem felejtettem el...:)
Ma még kaja, fürdés, pakolászás, aztán délután megyek Ausztriába tesómékhoz, majd valamikor szerdán érkezem.
Aztán jövő hét utáni hét csütörtökig szabadság...:)
A régi gépről át kell pakolni a cuccokat az újra, az fix program.:)
Meg élményfürdő, beülős-beszélgetős, meccs, meg talán Écs is. 
Nagy vonalakban kb. ennyi.
Majd valahogy alakul. 
Mára ennyi.
Jók legyetek, kellemes hosszú hétvégét mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: