2013. augusztus 22., csütörtök

Kirándulós

Nincs puskacetli. Emlékezetből írom le az elmúlt napok történéseit. Vagyis megpróbálom.:)
Vasárnap délután viszonylag időben kiértem a vasútállomásra. Nem sok időt töltöttem pakolással, de szerencsére nem felejtettem itt semmit.
Nagyon sok jó nőt, helyes csajt láttam a vasútállomáson. Khm... Mégis egy faszi csapódott hozzám, aki hozzám hasonlóan Mödlingbe utazott, csak ő az Admira Wacker-Rapid Wien focimeccsre. Nagyon tenyérbemászó stílusa volt, szerencsére sikerült lerázni.:)
Viszonylag simán kiértem Mödlingbe. A viszonylag szócskát csak azért biggyesztem oda, mert az átszállás után kicsit bepánikoltam, és nem találtam normális ülőhelyet. Pedig lett volna. Átszállás előtt meg abban a percben találtam meg az ideális üléspozíciót, amikor megjelent  a felirat, hogy leszállás következik...
Szerencse, hogy kijött elém a sógornőm, mert egyedül tuti nem találnék oda hozzájuk... :( :D
Első este beszélgettünk, kajáltunk, és ha jól emlékszem, akkor néztük meg a Munkával szerzett pasi című filmet. Hm... Romantikus vígjáték, semmi extra...:)
---
Hétfőn elmentünk egyet körbenézni a Shopping City Süd-be. 
Gyakorlatilag már a buszra felszállva leesett az állam. A buszsofőr -akiről nem tudtam eldönteni, hogy olasz, vagy valamelyik délszláv államból származik- kérdezte, hogy nincs-e papírom arról, hogy mozgássérült vagyok. Mondtam neki, hogy Magyarországról jövök, és bizony semmilyen papírom nincs. 
Erre ő: "Hauptsache: Du bist krank!" Azaz: "A lényeg, hogy beteg vagy!"
És adott 80 cent kedvezményt. Akárhogy is néztem a jegyet, ezt úgy tudta megoldani, hogy nem addig szólt a jegyem, ameddig mentem. Mindegy, a gesztus a lényeg!:)
Egyébként pár éve Németországban is volt egy hasonló esetem, ott egy vidámparkba mentem be a magyar parkolási engedélyem felmutatásával...:O
Szóval Shopping City...
Ku.va nagy. És átépítik. Elég sok boltban voltunk. 
A Hervisben kipróbáltam egy taposógépet, ergométert, és rollereztem is. Na, ez utóbbi mondjuk kifejezetten mókás volt...:)
És volt almafröccs az üditőautomatában.:) De én 7up-ot ittam. És sokkal finomabb, mint itthon. 
Olyan íze van, mint amikor régen üvegben árulták.
A Sparban meg kényelmesen össze lehet pakolni, és adnak szatyrot a kasszánál. Apró örömök...:)
Nem szoktam divattal foglalkozni, de most kivételt teszek. Voltunk egy Desigual nevű ruhaboltban, és hát ott igen jó cuccok voltak.
Majdnem vettem magamnak egy pólót, de aztán az ára miatt lebeszéltem magam...
Edit meg próbált ruhákat, azok is tök jók voltak. 
Hazudnék, ha azt írnám, hogy nem jutott eszembe hölgyismerősöm, hogy rajta hogyan állna egy-egy ruhadarab...:)
A napot a Media Marktban zártuk, a külső winchestereket nézegettem. Végül nem vettem, és amilyen az én formám, kiderült, hogy az enyém elromlott...:(
Hazatérve megvacsoráztunk, Edit fokhagymakrémlevessel, rakott krumplival, és tiramisuval készült. Huh, degeszre ettem magam...:)
----
Kedden Edit dolgozott, az volt a terv, hogy tesómmal bemegyünk Bécsbe nézelődni.
Aztán otthon maradtunk, mert nagyon fájt a lábam. Utólag szerencsére kiderült, hogy izomlázam volt. Csak a bal lábam fájt. A jobban nincs izom... :( :D
Így aztán filmnéző maratont tartottunk.
Dévá vu: akciófilm Denzel Washingtonnal. Itt-ott nagyon elvesztettem a fonalat, de végülis tetszett.
Django elszabadul: tipikus Quentin Tarantino-mozi, nekem tetszett, bár nem kicsit a Becstelen brigantykra hajazott stílusában. 
Este pedig Egy különc srác feljegyzései. Nem mintha nagyon különc srác lennék, de néhol magamra ismertem. Ezek pedig a feljegyzéseim...:)
Meg csendespihenőt is tartottunk. 
Passzív pihenés, de teljesen jó volt. 
---
Szerdán korán keltünk, hogy egy átszállás nélküli vonattal tudjak hazajönni, de elbambultunk, nem indultunk el időben, így egy későbbi vonattal jöttem átszállással.
Jó volt így, ezúttal semmi bonyodalom nem történt.
Háát összegzésként elmondhatom, hogy jó volt tesóméknál, meg Ausztria is nagyon tetszett. 
Nem tudom... Olyan nyugis az egész. 
Teljesen más, mint itthon. 
Hazaérve majdnem sikerült is elüttetnem magam egy autóval, kiléptem a zebrára, hogy "úgyis megáll" az autós. Hát nem állt meg... A jót könnyű megszokni...
Tegnap már semmi érdemlegeset nem csináltam.
Kipakoltam, rendezkedtem, neteztem, kádban döglöttem, ja és Barátok köztöt néztem.:)
---
Ma viszonylag sokáig aludtam, fél 9 körül keltem fel. 
Aztán elmentem az Árkádba, kajáltam, Meg megnéztem a külső vinyókat...XD 
Az árban nincs nagy különbség a kintihez képest... 
De mégsem vettem, mert kollégám javasolt egy alternatív megoldást, azt még megvárom.
Sparba lusta voltam bemenni, így a pékségben vettem zsemlét, az újságosnál sportot, és hazaindultam.
Ja, a játékboltban felmértem a gombfoci-kínálatot...:)
Busszal jöttem haza... A sofőr mellett álltam. Azt hittem, tömve van a busz. A fenét: középtől töküres (!) volt, csak az emberek nem mentek hátra...
"Vicces" volt látni a sok nénit meg bácsit leszálláskor, ahogy ovisok módjára bujkáltak egymás hóna alatt, mint valami körjátékban...
Mondom, lett volna hely kényelmesen utazni, de az túl egyszerű lett volna. 
De legalább a kaput sikerült két hét után megcsináltatni.
Dejóóó...:)
Negatív lennék?:)
---
Ma ejtőzök tovább, a hét hátralévő részéről fogalmam sincs.
Még mindig tervezem, hogy elmegyek élményfürdőbe. 
A Hervisben meg 2-t fizet 3-at kap-cipőakció van, azt meg kéne még lesni.
Vasárnap meg ETO-Vidi. 
A többi meg még alakul.
Mára meg asszem ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: