2013. augusztus 26., hétfő

Beszóltunk a szpíkernek. Hö.

Ami azt illeti, jól sikerült szombaton az ebéd. Baconös borsókrémleves és minipizza. Olyan szinten jól sikerült, hogy a Forma-1 időmérőt át is aludtam.
Gergő barátom telefonja ébresztett fél 5-kor...:O
Vele és Luival elmentünk letesztelni az utca végén újonnan megnyílt Stadion Sörözőt. 
Kulturált hely, de igazából semmi extra. Tulajdonképpen egyedül alkoholizáltam, Lui kocsival volt, így almafröccsözött, Gergőnek pedig egy Soproni Szűzre esett a választása. Höhö.:)
Nagyon mókás volt, az új Ferrari-pólómban voltam, és egy srác odajött hozzám nagy lelkesen, hogy én biztos tudom az időmérő végeredményét. Nem tudtam. Ld. fent!:)
Aztán otthon partyztam egy kicsit, hallgattam a Gyárvárosi Napok koncertjét az ablakból, meg két sört legurítottam. Mert miért ne?:)
---
Vasárnap lementem a kútra Nemzeti Sportért. 
Az újság mellett ezúttal vettem egy Vöslauer ásványvizet is. 0,75 literes, szénsavmentes, és tök jó felpattintós kupakja van, mintha csak kulacs lenne. 
Ausztriában is vettem egyet, csak egy utántöltésnél eltörtem a kupakot. Nos, ennek már felbontáskor eltörtem a kupakját...:( :D
De legalább van az oldalán ETO-címer: a cég ugyanis az Győri Audi ETO KC támogatója. Miket tud meg az ember?:)
Ebédet nem főztem, nem is rendeltem, kaptam Gergő anyukájától. Ezúton is köszönet érte!:)
A Forma-1-et leginkább a háttérben hallgattam, amikor Vettel az élre állt, elillant a lelkesedésem...:(
Räikkönen sajnos kiesett, Alonso viszont nagyon jól ment. 
Nagyon vártam az esti meccset. Sajna rossz idő lett, így az új sál mellett farmert, széldzsekit, meg sapkát is vettem fel...
A meccsről. 
Győri ETO FC-Videoton 1-1. 
Ebben a szezonban talán most játszottunk legjobban, az eddig százszázalékos ősi rivális fehérváriak ellen. Az első félidőben gólokkal kellett volna vezetnünk, a Vidi meg a semmiből egyenlített...:(
A meccs 33. percében kameruni játékosunk, Patrick Mevoungou akkora helyzetet, és olyan gyatrán hagyott ki, hogy egy másodperctörtrészéigaz is megfordult a fejemben, hogy ennyi volt, én hazamegyek. 
Ezt egyébként a mai Nemzeti Sport is kiemelte. 
Mármint nem azt, hogy haza akartam menni, hanem a gyatra lövést.
Mevoungou nevét egyébként képtelen vagyok megjegyezni, most is az újságból néztem ki. 
Barátaim egy '90-es években nálunk játszó másik afrikai után Mokénak hívják. Nekem meg Bulanga.:D
Facebookon irkáltam meccs közben egy kolleginával, de szerintem erről le kéne szoknom, mert egy kimaradt ziccernél majdnem eldobtam a telefont. Már lendült a kezemben....:( :D
Heh... Elég sok büntit fog kapni a klub szerintem a tegnapi meccs után. Volt tiltott pirotechnika, szidtuk az ellenfelet, az MLSZ-t, cigányoztunk, stb. 
Amikor a szpíker sportszerű buzdításra kért minket, zúgott a "Kussoljál! Kussoljál!" :)
Nagyon bírom a lelátói humort. Amikor a győriek arra biztatták a fehérváriakat, hogy részesítsék orális élvezetekben a köztudottan Videoton-drukker miniszterelnököt (ti.: "Vidista, szopd le az Orbánt!"), egy bácsi elkezdett kiabálni, hogy "Gyárekek, ne szidjátok Orbánt, mert az már rasszizmus!" Pff...XD
Pár sorral előttem ült egy 15-16 év körüli leányzó. Kezdő meccsrejáró lehet, nem nagyon volt hozzászokva a Vidi elleni derbiket kísérő kétségkívül ordenáré hangnemhez. 
Minden ilyen kórusnál zavartan mosolyogva nézett körbe, nagyon cukker volt...:)
Hehe... Meg amikor beállt olasz-argentin reménységünk, Leandro Martínez, olyan lelkesen tapsikolt...
Mint én. Csak gondolom én más miatt örültem pályára lépésének...:)  
Elég szépen esett az eső meccs közben, de a hazaút azért nem volt veszélyes.
Itthon még két levezető sör, vacsi, aztán alvás volt a program.
Jaj: az ETO kézislányai simán verték a Vardar Szkopjét, az új szupercsapatot, ahová Lekics és Radicsevics is igazolt. 
A Veszprém meg a világválogatottal felérő Paris SG-t verte Franciaországban.
Még egy jaj: kaptunk a stadionban szombati Kisalföldet. Olvastam benne egy nagyon komoly cikket. 
Erről még nem akarok a blogon írni, először utána kell járni a dolognak, csak nem tudom pontosan, hogy merre induljak el...
Kicsit tanácstalan vagyok...
---
Ma nem órára keltem, így 9-ig aludtam. Nálam ez már késői kelésnek számít.:)
Voltam a kúton. Sportért. Meglepő, mi?:)
Egész nap ment a semmittevés. 
Az ebéd chilis bab volt. Konzerv. A Lidlből. Ma sem rendeltem. Nagyon jó vagyok.:)
Mindjárt tartok egy kis kádban döglős relaxálást, aztán folytatom a semmittevést. 
Mert megtehetem.:)
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: