2013. augusztus 24., szombat

Bevásárlóturizmus és szúnyoginvázió

Hát ami azt illeti, szabadságom itthon töltött része egyelőre elég egysíkú. 
Csütörtökön volt ugye az Árkád. Tegnap meg a plázába kirándultam. A buszon  találkoztam egy ismerősömmel, akivel fontos hivatalos ügyet beszéltünk át, talán fog tudni segíteni. 
A plázában persze a szokásos: bolt, Lipóti, lottó, tippmix. 
És citromkarikát kaptam az almafröccsbe. És nagyon fincsi úgy. És vettem magyar 7Up-ot. És tényleg más íze van, mint Ausztriában...:)
Hazatérve itthon pihengettem, tévéztem, olvastam, neteztem, nem váltottam meg a világot. 
Össze kellett írnom, hogy javaslatom alapján mire költsön társasházunk 1,6 millió forintot. Először az jutott eszembe, hogy másfél milla jó lesz a lakáshitel-törlesztésemre, a maradékot meg igyuk el. De van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezt a javaslatot nem díjazták volna...XD
Viszont nem tudom mi van, annyi szúnyog van esténként, hogy az hihetetlen... 
Egyszerre öt-hat támad, azt sem tudom, hová nyúljak, hová csapjam, hol vakarjam... Ez valami borzalmas...:D
Hajnalban fél 3-kor felébredtem, és nekiálltam olvasni. Mondjuk nincs semmi összefüggés, attól még jöttek a dögök...:/
Ma reggel meg elmentem Lidlbe. 
De előtte jól felhúztam magam. Ja, annyira azért nem, csak egy kicsit. 
Vittem le szemetet, és a szelektív hulladékgyűjtőkbe összevissza volt pakolva. A PET-palackok között kartonpapír, a papírok között üveg meg flakon... 
Persze nem tudtam bepakolni normálisan, és úgy nézett ki, mintha én pakoltam volna rossz helyre...
Aztán Lidl.
Nem kaptam pestós melegszendvicset....:( 
Kaptam viszont négercsókot.:)
És egy tequilás sör is a kezembe akadt.
Volt szerencsém elolvasni Vitray Tamás élménybeszámolóját az 1968-as mexikói olimpiáról. 
Abban a tequiláról azt írja, hogy magyar gyomor számára gyakorolatilag befogadhatatlan. 
Hát nem tudom. Kitartó nép a magyar, gyakorlat teszi a mestert!;)
Kockacukrot meg elfelejtettem venni... De már nem mentem vissza...
Egy szatyorban plusz hátizsákban kényelmesen elfértek a cuccok, nagyon büszke voltam magamra...:)
Amúgy még mindig van egy kis szupermarket-fóbiám, utálok egyedül bevásárolni. Dehát szegény ember vízzel főz, kézzel nőz, és egyedül megy bevásrolni...
Aztán benzinkút, Nemzeti Sport, a shopban a korábban említett szőke lánnyal.
Még mindig tetszetős....:)
Most mindjárt főzök valamit.
Bacönös borsőleves (zacskós), meg minipizza (fagyasztott). De legalább nem rendelek.
Délután meg lehet, hogy lesz egy szolid sörrentés.
Mert hát Győrben Bornapok vannak...:D
Holnap kb. mosok, rendet rakok, este meg ETO-Vidi. 
Jaj, már nagyon várom.
Meg sem érdemlik az urak...
Aztán még három nap pihi.
Úgyhogy még jelentkezem.
Addig is jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: