2013. augusztus 15., csütörtök

Lezsibbadva

"Tudtam én, csak nem sejtettem!"- mondá anno Provolone úr az Oscar című pazar vígjátékban. Ugyanezt mondom én is, mármint ami az új gépet illeti.
Konkrétan teljesen más a facebook kinézete, a blog kezelőfelületéről nem is beszélve. Ja, és szerintem én még nem láttam akadásmentes Youtube-ot...:)
---
Ott hagytam abba, hogy múlt hét vasárnap...
Hm... Este hatalmas nagy vihar volt. És lehet, hogy hülye vagyok, de a szél benyomta a szobámbana  bukóablakot.:O Rá is zárta... Mik vannak?:)
---
Hétfő. Van nekem egy kolleginám. Vagyis sok kolleginám van... De van egy, akivel nem tudok normálisan kommunikálni. 
Mármint megkukulok a jelenlétében. Hebegek-habogok, akadozik a hangom, meg ilyenek... A múltkor megkért, hogy menjen oda hozzá. Úgy, hogy "Gábor, gyere ide egy kicsit!" Én meg visszakérdeztem, hogy "Ki? Én?" Szerintem ez égő... Mások szerint annyira azért nem. Szinte megnyugodtam.:)
Délután a Földhivatalba mentem. Na, ott a biztonsági őr konkrétan hülyének nézett. Látta, hogy bicegek, onnantól kezdve úgy beszélt velem, mint egy idiótával. "TES-SÉK MEG-NYOM-NI A KET-TES GOM-BOT! TET-SZIK ÉRTENI?" Hm... 
Éppen a 83-as sorszám volt soron. Én a 98-as voltam. A sírás kerülgetett. Egy-két perc múlva megfordítottam a papírt, és kiderült, hogy az 86-os...XD
Ja, és a régről ismert unottképű ügyintéző nénihez kerültem, de szerencsére gyorsan végeztünk. 
Aztán APEH. Korábban telefonon beszéltem az ügyintéző hölggyel. Azt mondta, ha mozgássérült vagyok, hívassam le. Az vagyok. Lehívattam. Elment mellettem. Mondjuk ültem egy széken...:)
A két projekt lebonyolítása után otthon pihengettem. Megérdemeltem.:)
---
Kedden meló után Gergő kollégával elmentünk az Alpesibe sörrenteni. Ő persze alkoholmentesen ivott, mert vezetett.
Nagyon tündérbogyó volt a pultoslány...:$
---
Szerda. Valahogy depis hangulatban voltam. Néha rám tör. A konkrét okra már nem nem emlékszem. De talán túllendültem rajta...:)
Khm... Felírtam a cetlimre egy csomó lányismerősöm nevét... Valószínűleg a fiú-lány barátságról akartam írni. De most nem írok... 
Majd a hamarosan indítandó új rovatban...:P :D
Jaj, és már van három német tévécsatornám. ARD, ZDF, és RTL. Örvendés. Sokat nézem őket, ott érdekes módon mindig van valami érdekes műsor...:)
---
Csütörtök. Útban hazafelé észrevettem, hogy két ittas fiatalember alszik a kapunk előtt a járdán. Ez ugye nem természetes állapot. 
Beszéltem mentős cimborámmal, és kihívtam egy kocsit. A srácok felébresztették őket. Hogy be is vitték-e őket, azt nem vártam meg...
A kapunk amúgy elromlott...:( Most csak az udvaron keresztül lehet közlekedni... Nem vidám...
Nagyon fájt a szemem...:/ Légkondi.
Meg megfájdult a fogam is... Ezzel egy hetes tortúra vette kezdetét. Ma szerencsére -remélhetőleg- vége...
---
Pénteken vettem cigit Nemzeti Dohányboltban. Khm... Ezt a boltot reklámozzák egy furgonon, ami egy mozgássérült parkolóban parkol a *censored* utcában...
Viszont igencsak formástestű kiscica volt az eladócsaj...:D
Meló után: pláza. Lottó, tippmix, algoflex, elem. 
Hazafelé elindult a hidegfront. 
A viharos erejű szél fújta a lányok szoknyáját felfelé...:$ Mire az eső eleredt, hazaértem, így a vizespólós szépségverseny kimaradt az életemből...:( :D
Itthon aztán három doboz sör segítségével lefogyasztottam a fogamat.
Khm... Tapasztalataim alapján még egy dolog van, ami segít elterelni a figyelmet a fogfájásról... Őőő... A Deltát idézve: "Na jó, mondjuk ki: a maszturbáció!" 
Ez persze nem azt jelenti, hogy egy hétig szünet nélkül maszturbáltam és söröztem. Dolgoztam is...XD
Aztán három sör után elemet cseréltem a konyhámban lévő faliórában. 
Háromlábú, támla nélküli szék, és  hűtőszekrénybe kellett kapaszkodni. Mókás volt...:)
---
Szombat reggel tesómmal elmentünk Lidlbe. Hm... Kiolvadtak a csomagtartóban a fagyasztott cuccok... Kuka...:(
Utána számítógépes bolt. Edittel, öccsével, tesómmal, meg egy cimborával összerakattuk az új gépemet.
Amíg összerakták, elmentünk Árkádba, egyebek mellett megnéztük a Forma-1 Kiállítást. Nagyon pöpec.:)
Itthon a srácok elkezdték összerakni a gépet. Nem jártak sikerrel. 
Az ok annyira nem publikus...;)
Nem mentem ki ETO-Fradira.... Nyűgös voltam a fogam miatt. Meg egy picit a gép miatt is...
2-1-re kikaptunk. Elég eseménydús, színvonalas meccs volt, sajnos szép gólokat lőtt a Fradi. 
Hm... Ha hétvégén nem nyerünk Pécsen, meleg lehet a pite, mert utána a Vidit fogadjuk, arra a meccsre meg simán hajlamos lehet rágörcsölni a csapat...
A közvetítés során nem működött az idő-, és az eredmény-kiírás. Ifjú Knézy meg egy idióta....:/
---
Vasárnap reggel elmentem kútra Sportért. Aztán punnyadás, olvasás, tévé. 
Meg ETO-Bayern. Telt ház, 16 ezer néző, 4-1-es bajor siker. És gála, azaz semmi meccshangulat. Ahogy vártam...
Az első félidőben elég jól tartottuk magunkat, aztán a második játékrészre elfogytunk.
Nem baj, ha valahol, ezen a meccsen aztán tényleg nem az eredmény számított.
Este majdnem elmentem fogorvosi ügyeletre. 
Már felöltöztem, a kapuból fordultam vissza.
Inkább lefeküdtem aludni. Az ügyeletről nincsenek kellemes emlékeim...:/
---
Hétfő. Gergő kollégám elvitte a gépemet. És megoldotta a problémát. Profi..:)
Reggel egyébként fél 5-kor jelzett az ébresztőóra, aztán 6-kor sikerült felkelni. 
Ezen a héten egyébként teljesen összevissza aludtam. Fél 8-kor lefeküdtem, hajnalban megébredtem. 
És elfogyasztottam egy doboz Algoflexet...:/
---
Kedd. Volt egy kis bibi a kajarendeléssel. Ez leírva kissé bonyi, hülye szitu volt, kaja nélkül maradtam...:( 
Feljelentették az ETO-t. Igen, a Maccabi Tel-Aviv elleni hazai meccsen tapasztalt nézőtéri antiszemita megnyilvánulások miatt. 
Ez teljesen várható volt. Mármint a feljelentés. Okot nem tudok. 
A véleményem többi részét inkább nem írom le...:)
Az argentin és az olasz fociválogatott együtt tett látogatást Ferenc pápánál. 
Gianluigi Buffon nyilatkozata nagyon tetszett. Azt mondta, végre találkozott egy argentinnal, aki Messinél is sikeresebb. Meg megjegyezte, hogy ő még nem kapott gólt Messitől. De még nem is játszott ellene...:D
Hajnalban keltem, fogfájásra, de ez már nem újdonság...
---
Szerda. Munka után Gergő hazadobott. Aztán Balu barátom bejelentkezett, hogy eljönnek meglátogatni. 
Ebből az lett, hogy Balu, a barátnője, és lány kisfia kitakarították a lakásomat....:O 
Nagy köszönet érte, hatalmas segítség volt...:)
Közben Gergő meghozta a gépet. 
Neki is óriási köszönet!;)
---
Ma reggel elmentem fogorvoshoz. Október óta először jártam a kórházban... És nagyon szar volt. És főleg azért, mert a szájsebészet Anyu egykori irodájához nagyon közel van, és mindenhol -lépcsőn, folyosón- vártam, hogy szembejöjjön a fehér köpenyében...
Persze nem jött...:(
A foghúzás a körülményekhez képest simán ment.
Azt mondta a doki, hogy megpróbálja kihúzni, ha nem sikerül, akkor műtét. 
Szuggeráltam, hogy "You can do it!" Megcsinálta.
Hazajöttem megvárni, míg elmúlik a zsibbadás, aztán elmentem bankba.
Postára is akartam menni, de ahhoz nem volt lelkierőm.
Tartottam egy kétórás csendespihenőt.
Előrelépés, hogy most csak a fog helye fáj...
Ma egész nap nyolc darab fornetti-pogácsát ettem. Valamit kéne keresni...
---
Holnap péntek, meló. Utána vagy pláza, lottó, vagy ETO Park, posta. 
Szombaton ennek függvényében fordítva. 
Meg kinézek faterhoz is.
Jövő héten meg szabi. Meg valamennyit utána hét is szabi.
Hétfőtől-szerdáig elhagyom kis országunkat, meglátogatom tesómékat.
Sógornőm megkérdezte, hogy mit főzzön...
Hm... Nekem ezt a kérdést október óta nem nagyon  szokták feltenni, szóval nem igazán  tudok választani. Szinte mindent megeszek. Ami nem tök. Vagy szilvás gombóc. Vagy mákos guba...:)
---
Olvassátok Demény, a kötsög blogját! Mert az jó!
Ő egy magyar vizsla kutya egyébként!
Hö.
---
Ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: