2013. június 16., vasárnap

Elkóboroltunk

Csütörtökön meló után következett az ügyintézés második köre. Vagyis csak következett volna. Az okmányirodában ugyanis volt egy "kis" bibi. 
Azért talán nem olyan vészes a helyzet, és meg fog oldódni, de ezen nem fogok parázni.
Persze idegesnek ideges voltam, ez nem kérdés.
Lionel Messi, az FC Barcelona argentin játékosa amellett, hogy jelenleg a világ legjobb labdarúgója, mentes mindenféle sztárallűrtől, magánéleti kilengéstől.
Most adócsalással gyanúsítják. "Megesik, hogy a kígyó elesik..."- mondotta egy fiatal cimborám, midőn egyszer félévkor megbukott.
Messi is emberből van, de azért remélem, hogy túl van lihegve a történet...
Este meg Viva Comet-gálát néztem.:)
Igazából a Children of Distance  szereplését szerettem volna elcsípni, és sikerült is...:)
---
Pénteken egy német kolléga megdicsért, hogy milyen jól beszélek németül. Ez annyira váratlanul ért, és meglepett, hogy válaszként közöltem vele, hogy "Danke schon!"XD
Munka után kollégám elvitt a plázához.
Nem, nem voltam a Lipótiban. Cipőt venni meg nem volt kedvem...:D
Este felhívott apám. Viszonylag sok dologról beszélgettünk. Sőt még párkapcsolati tanácsot is adott... És hogy került ez szóba? A tojásoktól indultunk...
Mármint megkérdezte, mikor megyek haza, mert akkor nem adja/ajándékozza el a tojást, hogy tudjak behozni.
És akkor itt jött, hogy én ugye egyedül fogyasztom el a tíz tojást, pedig jó lenne, ha nem egyedül fogyasztanám el. Mert értsem meg, mindenkinek szüksége van egy társra.
Köpni-nyelni nem tudtam. Több okból is. Szóval valami "persze-persze, ja-ja-ja" volt a válaszom...
Hazatérve meglepve láttam, hogy a Sport1-en leadták az ETO összes meccsének összefoglalóját. Egy élmény volt...:)
Este bealudtam telefonnal a kezemben. De ez már nem újdonság...:$
Ez nem kicsit ciki. De mindenképpen előrelépés, hogy lánnyal beszélgetve alszom el...:)
---
Szombat. Meló. Nem terveztem, de kellett menni.
Bírtam is kettőig, jól is haladtam. Szóval teljesen jó volt...:)
Aztán elmentem a plázába. Cipőt venni.
Kedvenc sportboltomban akció van: ha három terméket veszel, a legolcsóbbat megkapod ajándékba.
Hm... Vettem két pár cipőt. Meg egy kétezer forintos izzadtságtörlő csuklószorítót.
Pff... Az eladócsajszik szabályosan könyörögtek, hogy valami drágább cuccot válasszak...:D
Igazuk is van, persze, de itt jött képbe a "lonely hero-effektus": nem volt kedvem egyedül válogatni...
Pedig nézegettem pólókat, táskákat, szabadidőruhát, rövidgatyát, de ez nekem egyedül nem megy...:/ :D
Aztán kajarendelés után Gergővel és Zsófival elmentünk a Subway-be.
Beszélgettünk, sörözgettünk, és legutóbbi látogatásunkhoz hasonlóan ismét el lettünk küldve...:/
Koncert volt az udvaron, nem akartunk jegyet venni, mert mentünk tovább az Omegára.
Így aztán a security-csávótól kaptunk öt percet, hogy elhagyjuk a házat...:/
Omega...
Hm... Nem volt egy nagy eresztés... Valahogy jobb bulit vártam.
Nem voltam ezzel egyedül, így aztán amikor az egyik cimborának pisilnie kellett, célba vettük az Iparos névre hallgató vendéglátóipari egységet, és ott iszogattunk-beszélgettünk-bohóckodtunk. Meg előtte, a Bisinger sétányon. Ami nem a Bercsényi liget...:)
Szülinapom óta először Katával is találkoztam, beszélgettünk egy viszonylag nagyot.
Katám édesanyja egyébként tegnap vizsgázott talpreflexológiából. Amit én telefonon simán elhallottam "tantra szexológiának"...:D
Ahhoz képest, hogy olyan fáradt voltam, hogy majdnem lemondtam az estét, nagyon jól éreztem magam. Meg nem ahhoz képest is.:)

Egy óra után jöttem haza, a többiek még mentek tovább Neoba, de ahhoz már tényleg nem lett volna energiám.
Még megettem három karéj zsíros kenyeret algoflex-szel, aztán lefeküdtem.
Nyolckor keltem, a körülményekhez képest egész jó állapotban..:)
Csak benzinkútnál voltam Sportért, azon kívül egész nap itthon pihengettem...
Főztem brokkolis sajtlevest. Egész finom lett.
Meg lecsókolbászt. Na, az nem lett finom...:( :D
---
És akkor Szepesi Nikolett és az Én, a szexmániás.
Ígértem egy szubjektív kritikát a könyvről.
És nem megy.
Egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni.
Bulvár szar. Is. 
Egy ribanc kitárulkozása. Is.
Részben fikció? Egészen biztosan. Nem hiszem el, hogy egy annyira szigorú edző nem vette észre, nem tette szóvá, hogy sportolója másnaposan, vagy épp részegen ment edzésre.
A "trófeagyújtemény" "diszkrét" leírása pedig annyira átlátszó, hogy hiteltelenné teszi az egészet...
És igen, a könyv nyomokban tartalmaz elgondolkodtató dolgokat. Amiket nem mondunk ki. Álszentségből, vagy bármi más okból. 
A könyv "sodró" stílusa viszont nagyon tetszik.
A trágárság viszont tényleg kerülhető lett volna.
De legalább megtudhattam, hogy a legtöbben megdugták elölről. hátulról, és oldalról is, a végén pedig a hasára éveztek...
A Barcelona-vonal is bejövős, bár ez nem meglepő.
A könyv facebook-oldalára Szepesi sok olvasó levelet másol be. 
Lányok tucatjai köszönik meg neki a megvilágosodást, hogy így kell élni, ez a követendő példa, stb.
És erről persze a pasik tehetnek.
Mert elvárják, hogy a nők ribancok legyenek.
Azért vannak kivételek...
Egyébként most olvastam, hogy a menopauza kialakulásáért is a férfiak okolhatók.
Az évezredek alatt ugye a férfi gyakorta - Gyurcsányt idézve- lecserélte öregecskedő feleségét egy fiatalbbra.
Persze akkor még nyilván nem feleségről beszéltek...
Na, és a nő, mivel elhagyta a férfi egy fiatalabbért, azt gondolta, hogy "Egyedül vagyok. Akkor miért menstruáljak? Semmi szükség rá..."
És nem menstruált többet...:)
Summa summarum: már többször írtam, hogy tanuló fázisban vagyok.
Sokmindenből próbálok tanulni, következtetéseket, esetleges tanulságokat levonni.
Itt tanulságot nem találtam.
De nem bántam meg, hogy elolvastam.
Ha ez kell a nők megértéséhez, akkor ez kell...:)
Ja, és ha lenne olyan leányzó, aki Szepesihez hasonlóan felső gyanánt egy kitágult hajgumit magára öltve menni el bulizni, legyen szíves gondoljon rám egy fotó erejéig!;)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;) 

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy 41-es női sportcipőnek bármikor tudok örülni bármilyen sportboltból :D

Gábris írta...

hm... a harmadik termék nem lehetett cipő... :( és az én lábam is 41-es, de csak 42-eseket tudtam venni! :( :)

Gábris írta...

mondjuk kétségkívül a női cipőket nem néztem... :D