2010. május 1., szombat

Ballagás. Meg rohanás

Péntek délelőtt 11-re Balázs barátom ballagására voltam hivatalos. Előtte azonban tesómmal még el kellett mennünk a kábeltévé- és internet-szolgáltatónkhoz, hogy a szerződést a nevemre irassuk. Ha már ott voltunk, újítottunk is. Gyorsabb netem lesz, valamint elviekben vezetékes telefonom, illetve ilyen digitális beltéri izé a konyhai tévére. Azért csak elviekben, mert telefonálni biztosan nem fogok, a digitális kütyü pedig használati útmutató szerinti beállítással egyelőre nem működik... De mindezeket a dolgokat az eddigiekhez képest egy évig féláron kapom. Szóval zsír...

Onnan Sparba mentünk, kisbevásárlásnak tervezett nagybevásárlásra, kezdő pénztárosnénivel, nagyon kellemes volt...
Fél 11-re igértem magam a sulihoz, és egy perc késéssel ott is voltam. Nagyon büszke voltam magamra. :) Meg persze Balázsra is. Aki elballagott, ki is tüntették, a végzősök nevében pedig ő mondott búcsúbeszédet. :) Ja, és nagy tetszést aratott a pia- és pénzcsokor, amit kapott. :D
Az ünnepségről ugye hozzájuk mentünk. A srác megkapta a családi ajándékot - nővérével, Katával Párizsba mennek :) -, volt nagy sírás-rívás-meghatódás, azaz szerencsére senki nem szólta el magát. :)
Természetesen annyi kaja volt, hogy csak na. Én forradalmasítottam Norbi módszerét, őzpörköltet ettem, desszertnek pedig babgulyást. :) Utána a finom ebédet sörrel öblítettük le. Ja, és majd' megfeledkezem Sanyi apu szilvapálinkájáról. Kerítésszaggató. :P
Kis itthoni punnyadás után este Smukinál iszogattunk Balázs egészségére, kb. 1 óra környékén értem haza.
És még szemtanúja voltam egy májusfaállításnak is: az alattunk lakó Adrit lepte meg barátja, és öccse ma reggelre. :) Nem semmi volt, nagyon meglepődtem én is. Mármint azon, hogy ilyen van, a XXI. században, egy gyárvárosi társasház udvarán. :)
Öttevény végül ma kimarad életünkből, mert Barbinak más programja akadt... Mondjuk én amúgy sem mentem volna. Ha többen is azt mondják, hogy egy falunap nem jó, akkor el tudják venni az ember kedvét... Meg aztán akivel szerettem volna találkozni, ő semmiképpen nem lesz ott...
Így majd lassan a kórház érintésével - cimbi meglátogatása melóban! - indulok haza Écsre, aztán még az is lehet, hogy este jövök is vissza, mert kinéz egy hollózás. De ez most tényleg nem biztos. Jó lenne picit otthon hűsölni. De túl sokat persze azért nem... :)
Ennyi mára.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!
Ui.: Digitális tévé beltéri egységhez értő emberke jelentkezését várom! :)
Szerk.: most jutott eszembe, hogy a Smukiban hosszú idő után először dartsoztam is! Dobtam két 25-öst! :P Zseni vagyok! :)
Hülye vagyok, üssetek! A digitális beltéri egység a kábeltévéhez való, tehát arra a hálózatra kell csatlakoztatni, szobaantennát nem vált ki... Így viszont nem tudom, fogom-e használni, mert a másik tévén van a videó, meg a PlayStation, azok pedig kellenek...

Nincsenek megjegyzések: