2010. április 12., hétfő

A választási Stand up comedytől Dóri harisnyájáig

Mától hétfőnként újra Showder Klub lesz az RTL Klubon! Nagyon vártam már. Amire nem számítottam, hogy egyfajta felvezetésként már vasárnap este láthatok jóféle Stand up comedyt...:) A szavazással együtt kitolódó kampánycsend elég bizarrá tette a különböző csatonák választási műsorait, a legjobban talán Süveges Gergő, a Magyar Televízió fiatal riportere reagált. Behaltam rajta a röhögéstől. Persze, ez az egész történet azért annyira nem vicces... Az okokat talán kivizsgálják, a felelősöket talán megkeresik. Ami tény: a Fidesz elsöprő győzelmet aratott, Orbán Viktor újra miniszterelnök lesz. Az MSZP viszont hatalmasat bukott, nem is beszélve az MDF-ről. Parlamentbe jutott a Jobbik, és talán ennél is váratlanabb, hogy a Lehet Más a Politika nevű új, egyfajta SZDSZ-utód szervezet is. Érdekes formációk, teljesen új felállás, nagyon kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből...
Hm... Lendvai Ildikó... Az a nő... :/ Írnék tegnapi beszédéről, de nem koptatom a billentyűzetet... :/ Az önkritika hiánycikk szociéknál... Na, mindegy is...
Bizonyára hallottatok arról, hogy a Fidesz állítólag nyilvántartást vezet választóiról. Nos, én megadtam nekik adataimat pár éve egy aláírás-gyűjtés során. De jelentem, mindenki megnyugodhat: a listát nem frissítik - legalábbis túl gyorsan biztosan nem. Nekem például Écsre küldtek hűtőmágnest! :)
Ja, és újfent szerelmes lettem. Az Echo TV MDF-székházba küldött riporternője valami csoda, olyan hatással volt rám basszus... Majdnem felrobbant a tévé... Úgy vártam mindig, hogy kapcsolják "Ő"-t, hogy már szinte MDF-szimpatizánsnak éreztem magam... A csaj nevét nem jegyeztem meg... :( Dávid Ibolya pedig lemondott... :(
A Hír TV-nél pedig dolgozik egy Herr Orsi! :) De persze nem a kézilabdakapus.
A Comedy Centrálon meg Hofit adtak! :)
Na, és akkor Dóri. Dúró Dóra a Jobbik szóvivője. Ha nagy lesz, politológus lesz, most épp szót visz. Semmi bajom vele, nem néz ki rosszul, egyáltalán nem a radikális szó jut eszembe róla!
De a harisnyájára érdemes vetni egy pillantást! :) Odaver nagyon... :D

Na, szóval a tegnapi is felejthetetlen választási éjszaka volt. Olyan magyaros. Számomra világossá vált, hogy választási rendszerünket, a kopogtatócédula és a kampánycsend intézményét újra kéne gondolni, nem beszélve a Parlament létszámáról, de erre úgysem fog vállalkozni senki. Ebben konszenzus van! :/ :D
Na, és ennyi volt a GosziBlogon a politika. Mármint így ömlesztve, mert "piciben" azért biztos szóba fog még kerülni. Tudom, hogy elfogult vagyok, de remélem, egyik kedves olvasóm politikai érzékenységét sem bántottam meg! :)
Mára befejeztem, puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: