2010. április 15., csütörtök

Mini Vegyes

Na, így azért baromi nehéz a blogolás... :/ Ez a Mozilla vs. Blogspot probléma képtelen megoldódni, és én pedig nem tudom, hogyan kell újratelepíteni...:/ Így Explorerben írok, de itt meg nincs helyesírás-ellenőrzés, illetve van, de ha "ráküldöm" az irományomra, akkor jelöli az egészet, hogy tele van hibákkal... Na mindegy, megpróbálok odafigyelni... :)
Van itt az asztalomon egy kis spirálfüzet. Abba szoktam amolyan kulcsszavakat felirogatni a bejegyzésekhez, illetve vannak egész bejegyzést jelölő szavak is, bármikor bevethető "konzervanyagok" is. Lehet, hogy amíg nem oldódik meg az informatikai háttér, a személyes vonal helyett inkább ezek lesznek a főszereplők....
Megígértem, hogy bővebben nem fogok már a választásokkal foglalkozni, csak így "piciben". Szóval tényleg teljesen át fog alakulni az Országgyűlés, várom a fejleményeket. De a Lendvai Ildikó nagyon vicces... :) Egy olyan párt, amely az rendszerváltás óta eltelt 20 évből 12-t kormányon töltött - hogy a magát az '56-os forradalom leverésével legitimáló egykori állampárt utódszervezete, azt most hagyjuk is... -, szóval ők szólítják fel a Lehet Más a Politika nevű szervezetet, hogy lépjenek vissza a javukra... :) Nem személyekre, programokra gondolok, hanem pusztán a nevekre, a szitura. Vicces... :) De hogy az MSZP mit fog elérni visszalépéseivel? Nos, az még nagyon nem világos számomra.
Tegnap a Hír TV Negyedik című, a médiával foglalkozó műsora egyébként pont arról szólt, hogy a kampánycsend alatt az infóéhes emberek többsége a netről, azon belül is web2-ből, a blogoszférából vette az információkat. Büszkén mondhatom, hogy egy ennek az egésznek egy rögtönzött "minimálposzt"-tal én is részese voltam, és az aznapi "nézettség" is bőven meghaladta egy átlagos napét. :)
A Pannon nem vész el, csak átalakul. A mobilszolgáltató ugyanis norvég anyavállalata nevét átvéve Telenor-ként folytatja tovább hamarosan. Önző dög vagyok, de eszembe jutott, hogy a márkanév megismertetését célzó kampány részeként támogathatnák honfitársuk, Lunde újdonsült csapatát, a Győri Audi ETO KC-t. :)
Még vasárnap ittam guanás-mangós NaturAquát. Amit állítólag csak csajok fogyasztanak. Meg buzik. :D Na, én egyik sem vagyok, de arra újfent kezdek rádöbbenni, hogy ez a csajok meg én-téma igencsak felejtős. Csak annyi a történet, hogy egyik nap a buszról leszállva észrevett a szomszéd leányzó. Utánam szólt, odamentem hozzá, de a hirtelen irányváltásban majdnem eltanyáltam. És ő a kezével a vállamat megfogva egy gyengéd mozdulattal "visszahozott" egyensúlyi helyzetembe... És nem, nem arról van szó, hogy most akkor odavagyok érte, de semmi esélyem... Épp ellenkezőleg. Rá kell jönnöm, hogy nekem 29 évesen nőktől még az ilyen gesztusok is szokatlanok, újak. Míg más 16-17 évesen már jóval-jóval előbbre tart...
Egyébként ezzel a lánnyal, Nikivel egyazon ballagásra vagyunk hivatalosak: az ő barátja osztálytársa Kata öccsének, Balázsnak, és április 30-án lesz a ballagási ünnepélyük. Pénteken, 11-kor. :) Úgyhogy szabadnap, hosszú hétvége, na meg persze ünnepség, dínom-dánom, este pedig party Balázsékkal...
A hétvége? Holnap talán eső már nem lesz, viszont sár tuti, így a focit minden bizonnyal kihagyom. Este megyek majd Écsre, szombat délután pedig vissza, lehet, hogy Katáékkal elnézünk valamerre. A Laposon a Wenk játszik Hungária-számokat, ez például nem hangzik rosszul. Vasárnap pedig Dreher, Zete-ETO, tévés meccsen. Meg Forma-1, Kínából. Meg Valcea-ETO is. El leszek havazva... :D
Nagyvonalakban ennyi.
Ja, és olvassatok Dezsőmail-blogot! Nagyon naagy! :) :D
Puszik, pacsik, jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések: