2010. április 19., hétfő

Két meccs, egy pont

Hát ami azt illeti, tegnap tényleg nem vitt rá a lélek, hogy sört igyak meccsnézés közben. Regenerálni kellett a májamat. :)
Így ahogy ígértem, két almafröccs, és egy hosszúkávé társaságában néztem meg a két ETO-meccset a Hollóban. Gyakorlatilag egyedül, Kata és Esztike kb. olyan tíz percre néztek le. Imádom ezt a helyet, de meccsnézésre tényleg nem ideális. Hang nem mehet a tévére, volt viszont rádió - és zenegép is...
Akkor először kézilabda. Négy góllal kaptunk ki a Valceától, így elbúcsúztunk a BL idei küzdelmeitől. A román lapok országuk kézilabdatörténetének legfontosabb meccseként harangozták be a derbit, és ennek megfelelően viszonylag simán jutottak be a Viborg ellen a döntőbe. Lányaink a vulkánhamu miatt busszal utaztak Romániába, az eredetileg kijelölt német bírópáros ugyanezen okból nem érkezett meg, a pótlásukra egy brassói utánpótlástornáról odavezényelt dán bírópáros pedig nem állt a helyzet magaslatán. Na de nem keresek kifogásokat, a Valcea jelenleg tényleg jobb az ETO-nál. A csapat sorozatban negyedszer jutott a legjobb négy közé a Bajnokok Ligájában, nyáron jön Lunde, valamint Szlovéniából a szupertehetségnek tartott, mindössze 19 éves Ana Gros (kép)... :) Szóval jók vagyunk, és remélhetőleg még jobbak leszünk. Szép volt, csajok! :)
Aztán focistáink 1-1-et játszottak Egerszegen, pedig elég sokáig vezettünk, és a bíró a Nemzeti Sport szerint is adósunk maradt egy tizenegyessel. Jó lett volna a három pont, de a Zete mostani formáját ismerve ez sem rossz eredmény.
Szlovéniában pedig zajlik a divízió I-es hoki VB, tegnap a lengyeleket vertük 6-0-ra, a két tábor egymás éltette. A gyásznapon. Érdekes hangulata lehetett annak a meccsnek...
Hm... Egyik munkatársam pont ma említette meg, hogy tök jó, hogy vége a rossz időnek, aztán tőlem kérdezte-meg, hogy megúsztam-e a telet, és annak árnyoldalait komolyabb sérülés nélkül. Ez relatív. Persze, hogy többet padlózok egy átlagembernél, de sokkal nagyobbat kell esnem, hogy megsérüljek, mint egy "átlagembernek". A rutin, meg az évek, ugyebár....
Huh... Viszont az elmúlt napokban kétszer is majdnem megsérültem elég balf*sz körülmények között. Pénteken ugye Écsen aludtam, ahol a klasszikus, igen vastag dunyhával takarózom. És én ezt igazítottam meg magamon a bal lábammal, de úgy, hogy megrántottam a combomat. Vasárnap délelőttig éreztem. Ma pedig a 14-es buszon, egyes ülésen ültem, és az Árkádnál vadult be a sofőr néni, én pedig ahogy kell, bezuhantam a két szék közé. Kínomban röhögtem... :)
Most olvastam, hogy ősztől az óvodákban betiltják a "papás-mamás" játékokat, vagyis hivatalos megfogalmazás szerint a nemi sztereotípiák erősítését (cikk itt). Most, amikor amúgy is válságban van a család intézménye, tényleg ilyen intézkedésekre van szükség? Mint a viccben: fiad van, vagy lányod? Nem tudom, majd 18 évesen eldönti... :/
Ez a hét még viszonylag nyitott, szombaton ETO-Nyíregyháza, ennyi a fix pont. :) Jó lenne elmenni egy bankba informálódni. Meg cipőt venni, mert az kimaradt...
Mára ennyi.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: