2009. szeptember 16., szerda

Mérgelődés, retro, ünneplés, miegymás

Tizennégy éve vártam, hogy magyar csapat szerepeljen a foci BL-ben. Erről már írtam. Ma meg is történik, este Liverpool-Debrecen, és erre nem tudom nézni. A DigiSport nevű csatorna közvetíti a meccset, ami nagyon kevés helyen fogható az országban, így nálunk sem... A meccs kimarad az életemből, pedig nagyon vártam. Nem értem, hogy lehetett olyan tévécsatornának eladni a közvetítési jogokat, amelynek minimális a lefedettsége, viszont igérgetésben nagymesterek. Persze gondolkodtam azon, hogy keresek valami kocsmát, ahol meg lehet nézni a magyar bajnokcsapat premierjét, de ez egyrészt nagyon esetleges, másrészt a hazatérés igencsak problémás lenne.
Így marad a tévé, persze az Inter-Barcát is ez a köcsög DigiSport adja. Remélem, az ORF-en is ez a meccs lesz, különben marad a Sat1-en a Stuttgart-Glasgow Rangers, ami azért az előbbiekhez képest igencsak hidegen hagy.
Viszont: adja a meccset a Kossuth Rádió is. Istenem, tiszta '50-es évek, meccs a rádióban... Na jó, azért ez így túlzás, a Körkapcsolást annak idején nagyon szerettem. Amikor egyszerre közvetítenek több meccset, nagyon hangulatos tud lenni. Boldogult gyerekkoromban otthon, tanulás után, de még a fősuli koleszban is gyakran megesett velem a közös meccshallgatás élménye. Vagy amikor otthon sehol nem találtam Petőfi Rádiót, és kivonultam a garázsba, és a kocsiban hallgattam a közvetítést...
Csakhát egy meccset végighallgatni azért elég langyos, másrészt ha jól tudom, mára a klasszikus körkapcsolásnak is befellegzett... Hja, kérem: digitális világ... Igen, tudom, neten tudnám nézni a meccset, de én ehhez a streamhez, vagy micsoda, sík hülye vagyok...
Még egy kicsi sport: visszatér a Forma-1-be a Lotus csapata, előttük tisztelgek a "hét képe" rovatban. A Renault-nál viszont hatalmas balhé van készülőben. Az elbocsátott Nelsinho Piquet sírós kisfiúként rohant árulkodni, hogy a tavalyi szingapúri futamon csapatutasításra ütközött falnak, így növelve csapattársa, Alonso győzelmi esélyeit. A csapat beismerte a dolgot, a csapatfőnök Briatore távozott is a csapat éléről, szóval elég nagy lehet most a bizonytalanság. De hogy a fiatal brazil pilótának erre miért van szüksége? Azt nem tudom...
Nyert az ETO 7-0-ra a Magyar Kupa első mérkőzésén Mosonmagyaróváron. Nagy dolog, mondhatnám, nem is írnám le, de egyrészt nem vagyok hozzászokva, hogy a csapat a könnyűnek igérkező meccseket ilyen simán hozzá, másrészt pedig újra gólt szerzett Bajzát Peti, a fura körülmények között nélkülözött gólkirályunk. :)
Elhunyt Patrick Swayze, amerikai színész. Szánom-bánom, de bennem filmjei közül a Dirty Dancing nem nagyon maradt meg, de a zenéje persze tetszik. A Ghost viszont hatalmas, nagyon tetszett/tetszik, bármennyire nyálas is, az egyik kedvencem. És az Országúti diszkó, amit régen szintén sokszor láttam, bár már nem nagyon emlékszem rá... Ha már a Körkapcsolást megemlítettem, szólnom kell gyermekkorom mára retro-vá nemesült emlékei közül a hangalámondásos filmekről is... :) Emlékeztek rájuk? Szerintem először az Országúti diszkót is így láttam. Az összes szereplő szövegét egy monoton, hadaró férfihang mondta. Baromira idegesítő volt... :)
Más. Mostanában az MSN-em elég furcsán viselkedett. Egyfolytában hibaüzenetet jelzett, de lehetett tovább beszélgetni, egészen addig, míg le nem okéztam a hibajelzést. Most lejött a frissítés, ami elég furcsa, mint minden újdonság, de kiváncsi vagyok, milyen lesz élesben... :) Tegnap egyébként Fannival folytattam egy elég misztikus hangulatú beszélgetést, érdekes volt, és még a fonalat is elkaptam nagy nehezen... :) Ja, és mivel a lány eBuddy-n, vagy min keresztül kommunikált, nem írhattam szmájlikat, mert értelmezhetetlenné tette az irományomat. Jaj, de furcsa volt. Szokatlan. :) Ezeket a szavak beírására megjelenő izéket viszont törölni fogom szépen lassan. Öregszünk, komolyodunk, na... :)
Ma van Geri barátom-kollégám születésnapja. Előbújt belőlem a tanár, és egy német zenékből összeválogatott CD-vel leptem meg. Zeneileg nem is biztos, hogy túl sok szám tetszeni fog neki, de a szövegekből tanulhat. Vagy tanulgathat, vagy mi... :) Még egyszer Isten éltessen, Geri! :)
Meg még Edit névnap is van, sógornőm, és tesóm anyósa is ünnepel a mai napon. Nekik is sok boldogságot kívánok ehelyütt is.

2 megjegyzés:

Gerej írta...

Mégegyszer nagyon köszi a köszöntést, meg a CD-t!

Gábris írta...

Igazán nincs mit... Remélem, tegnap este alaposan megünnepelted! ;)