2009. szeptember 29., kedd

Alfahím faszagyerek

Munkatársam behozott egy pdf-elt irományt, Casanova-titok, vagy módszer, vagy valami hasonló címmel. Ahogy a cím is sejteti, csajozási tippek, tanácsok, ötletek vannak benne, és amint várható is volt, én lettem az élő céltábla, esetleg ha úgy jobban tetszik, kaptam az oltást a kollégáktól. Például a könyv elején a lúzergyerekről van szó, és egyikük megjegyezte, hogy mintha csak rólam olvasna... Aztán mivel erre nem reagáltam valami kedvesen, jött a megjegyzés, hogy na, majd erről is biztos írok a blogban...
A helyzet az, hogy az ilyen és hasonló zrikáló megjegyzések nélkül is írtam volna.... Mert a könyv... Hogy is mondjam? Érdekes... Egy nálam 2-3 évvel idősebb srác írta, aki saját elmondása szerint 4-5 éve még amolyan szerencsétlen hülyegyerek volt, majd elkezdett odafigyelni magára, öltözködésére, megváltoztatta a gondolkodásmódját, képezte magát a neten és egyéb helyeken, és azóta alfahím lett, vezércsődör, akinek már az okoz problémát, hogy melyik csajt hová szorítsa be a napirendjébe... Azért szerintem az a bizonyos lóláb valahol kilóg...
Nos... Természetesen sok érdekes, megfontolandó gondolatot tartalmaz az iromány, sok hasznos infót lehet belőle szerezni... Persze vannak emeletes baromságok is, melyekről kizártnak tartom, hogy a valóságban működnének, ha meg kipróbálnám, akkor pofon, tökönrúgás, vagy éppen kiröhögés lenne az eredmény. Konkrét példa? Hát volt sok minden, például beszédbe elegyedek a csajjal, megkérdezi, iszunk-e valamit, én pedig válaszolok, hogy persze, ha fizeti, akkor nagyon szívesen, mert én nem szoktam csajokra költeni. És ez olyan macsó szöveg, ami baromira bejön a lányoknak... Hát nem tudom...
Tudom, nyilván akárki is írta a könyvet, sarkít, néhol túloz. Kövezzetek meg érte, de amellett, hogy sok megszívlelendő gondolat mellett a könyv rengeteg kivitelezhetetlen dolgot tartalmaz, én baromira nem is vágynék erre a könyvben példaként felhozott "kúrógép" szerepre, és valljuk be, alkatilag teljesen alkalmatlan vagyok rá...
És nem hiszem, hogy ez a dolog úgy működik, mint mondjuk egy KRESZ-könyv, amiből megtanulom a szabályokat, amik örök mankóul szolgálnak, vagy egy szakácskönyv, amiből egy egyszerűbb fogást szinte bárki el tudna készíteni...
Az önbizalmam teljesen a padlón, ebben a témában nincs miért optimistának lennem. És aki régről, a gimis évek vége-fősuli elejéről ismer, tudhatja, hogy a helyzet volt már sokkal rosszabb is, szinte egy tuningolt verzió vagyok... :)
Ha már balfaszság. Hazaút. Ma délután. Leülök a buszon a székre, könyököm hozzáért a függönytartó fém huzalhoz, rendesen fel is vágta, aztán ömlött belőle a vér egészen hazáig... Igen, ilyen dolgok csak a hozzám hasonló balfasz emberekkel történhetnek meg, örülök, hogy egyedül voltam, égett volna a pofám, ha ezt más ismerősöm is látja. És ne mondja senki, hogy ez bárki mással is megeshet...
Jaj! Még a hétvégéről elfelejtettem elmesélni, hogy milyen kellemeset csalódtam Buksi kutyámban, a puliban... Ugye daráltam a szőlőt, két kör között pedig leültem olvasni. Ééés ha nem reagáltam az állandó ugrándozására, nyalakodására, békén hagyott. Elfeküdt, vagy épp csak ücsörgött, és nézegetett ki az okos fejéből, máskor meg simán járőrözött az udvarban... Kutyám harmadik születésnapjához közeledve kezd komolyodni... Remek... :)
Tesómék pedig már Barcelonában vannak, nászúton! Szombaton mennek a Nou Campba is, Barca-meccsre... :)
Na, most lassan megyek fürdeni, aztán vacsi, és irány a Lapos, megtekintjük a Loki-Lyont. :)
Puszik, pacsik!
Ja, és amúgy kösz, jól vagyok, de tényleg... ;)

3 megjegyzés:

Gerej írta...

Engem nyugodtan beírhatsz a blogba! Nem szégyenlem, amit mondtam, hisz legalább felkerült a blogba, hogy mondtam, hogy erről is fogunk olvasni...

Gerej írta...

"például beszédbe elegyedek a csajjal, megkérdezi, iszunk-e valamit, én pedig válaszolok, hogy persze, ha fizeti, akkor nagyon szívesen, mert én nem szoktam csajokra költeni. És ez olyan macsó szöveg, ami baromira bejön a lányoknak... Hát nem tudom..."

...na én szoktam ilyet. Csak tudni kell kinél lehet megjátszani.

Véleményem: az elején többnyire a feszültségoldás a legfőbb cél a beszélgetésben.

Gábris írta...

Igazából "annyira" nem érdekel a dolog, csak éreztem egy kis gúnyt a hangsúlyban... Na de mindegy...
Hát ha Te mondod azt a szöveget, lehet, hogy bejövős, tőlem inkább röhögőgörcsöt kapnának... :S :)