2009. június 14., vasárnap

Ez a hétvége sem teljesen úgy

sikerült, ahogy azt én előre elterveztem. Pénteken kimentem Écsre, szombaton jötem vissza. Egyrészt Andráshoz mentem be a kórházba, hogy elkérjem tőle a Fanni segítségével Deáki Dóri által a kézislányokkal aláíratott pólót, de András barátom sajnos otthon felejtette. Utána kijöttem ide a győri lakásba, mert Katával úgy volt megbeszélve, hogy buliba megyünk... Na, ő pedig lemondta a bulit. Így sütöttem egy adag popcornt, megittam az utolsó két sört a hűtőből, és megnéztem a német RTL-en az Amerikai pite 2. részét.
És kialudtam magam... :) Délelőtt az Árkádban voltam, itt a nyár, én meg nem találtam a fürdőgatyámat, így vettem egyet. Tesókám nem volt itthon, de ismeri az itt leírt nadrágvásárlási problematikámat. Ezért mondta, hogy kérjek meg valakit, hogy kísérjen el. Na hát izééé... Ha mondjuk farmerpróbáláskor megkérem mondjuk Dórit vagy Katát, hogy segítsenek megtámaszkodni, amíg felveszem, az oké... De egy fürdőgatya esetében ez kicsit neccesebb lett volna... Fiút meg azért nem hívtam el, a buzulásnak is megvan a határa... :D De komolyan: akkor is megbámulnak, ha egy korlát nélküli lépcsőn egy fiú segít le, mi lett volna, ha a próbafülkéből jövünk ki együtt... Tehát egyedül mentem. Szék nem volt a fülkében, de megoldottam, lett fürdőgatyám, jöhet a strandszezon... :) Utána a Segafredoban kávéztam egyet, kiolvastam a Nemzeti Sportot, és elindultam haza...
Itt aztán ért egy elég érdekes baleset. Útban a számítógép felé, az előtérben megbotlottam, és lefejeltem a fogast. Lett egy hatalmas púpom, vérzett is, így a biztonság kedvéért bementem a balesetire. Fertőtlenítették a sebet, és jöhettem is haza, de a 1,5 óra várakozás kikészített...
Még az ambuláns lapomra is azt írták, hogy "elmondása szerint otthon lefejelt egy fogast", Na, erre elmondhatjuk, hogy csak én vagyok képes... Vagy? Cáfoljatok meg: ért már benneteket ilyen hülye sérülés? :)
Végül- tőlem megszokott módon - pár "sportos" gondolat:
- Bajnok lett a Gyirmót az NB2-ben! ( a csapatkép elvileg idei, a klub honlapjáról származik, de a az edző már nem Hannich...) Szimpatikus csapat, örültem volna, ha feljutnak, meg ugye lett volna egy olcsó idegenbeli túránk... De a technikai vezető - a Széchenyi Egyetem végzős nemzetközi kapcsolatok-szakos hallgatója - késve/hiányosan adta be licenszkérelemhez szükséges dokumentációt. Így a tavalyi bronzérem után idén a feljutást bukta el a csapat a zöld asztal mellett... A klub tulajdonosa a hírek szerint akarta a feljutást, akár az UEFÁ-nál is fellebbez, de én azt mondom: jó lenne, ha az anyagiak, és a szakma mellett a "háttéremberek" is profik lennének. Az pedig egy vicc, hogy a Pápa másodszor jutott fel úgy, hogy nem lett bajnok az NB2-ben...
- ETO: Völgyi "Daniella" Dániel kölcsönadását kéri, mert Pintér már volt edzője a Vasasnál, de fél évig nem játszott. Most hollandiai szerződésben reménykedik... Völgyire mondják, hogy szereti a fiúkat, meg hogy füvezik. Ez mind-mind nem érdekel, de ha nem képes küzdeni a csapatba kerülésért, semmi keresnivalója a csapatban...
- Talmácsi bemutatkozott a MotoGP-ben. Lehet, hogy menedzserével együtt mégis jól jönnek ki a rizikózásból...? Majd kiderül, én szurkolok neki(k)!... :)
Hm... Régen írtatok kommentet... ;)

Nincsenek megjegyzések: