2009. június 7., vasárnap

Buli volt

Nem, nem Aprajafalván, hanem Győrben! De ha már Aprajafalva: ha valamelyikőtök a Sparban vásárolna, és nem gyűjti a figurákat, legyen szíves rám gondolni, mert Hókuszpókot vadászok! :)
Szóval ez a pénteki buli úgy kezdődött, hogy Katával megbeszéltük, csinálunk egy beülős-beszélgetős délutánt. Ez volt a kiindulási helyzet, ami aztán elég alaposan továbbgondolódott: bulizni mentünk. Még szerencse, hogy nemrég írtam, hogy egy időre vége a bulizásnak... :) A buli miatt sürgős cipővásárlással kezdődött a péntek délután. Az egyik boltban úgy éreztem, zavarom az eladólányt vásárlási szándékommal, így elnézést kértem, és kisétáltam. De aztán máshol meglett a megfelelő csuka.Hogy hol voltunk? Hajjaj... Elég sok helyen előfordultunk! :) A Face Roomban kezdtünk, ami egy új hely Győrben, állítólag a "Vertigo tulajdonosi köréhez köthető". Elég kulturált, király módon megcsinálták, és életemben először ittam Mujzi barátom kedvencét, Coronitát is
Csak hát az árak... Nem az én pénztárcámhoz találták ki őket, mármint egész estére semmiképpen sem. Így előbb egy éjjel-nappaliban vettünk sört, majd a Tescoban tettük ugyanezt. Ezután a Retró volt az uticél. Hát... Életem egyik legfurcsább "bulija" volt. Gyakorlatilag végig a Retró előtt voltunk, Katáékkal lelkiéletet éltünk. Hm... Furcsa volt. Kata azt mondta, hogy szerinte már csak idő kérdése, hogy becsajozok, mert "előnyös az új külsőm" -hm... németben itt ugyebár függőbeszéd lenne...Amúgy meg "Egymás szemében" 2,7-re állok kinézet szempontjából. Lehet, hogy kéne feltennem új képeket? :D-. Meg azt is mondta, hogy mióta eljöttem a teleshopból, már nem "szarok bele a dolgokba", meg "ki vagyok virulva". Őőő ezt nyilván nem az én tisztem eldönteni, de jól esik ilyeneket hallani...
A hajnal pedig a Mamma Miában talált minket, ismételten jó volt a zene, kevesebben is voltak, mint legénybúcsúkor - ami mondjuk szombatra esett -, tehát méltón fejeztük be az estét.
Az estét? Jah, reggel 6-re értem haza, akkor még Kutya barátosnémmal beszéltünk majd' egy órát telefonon, és aludtam 7-től háromnegyed 1-ig, 9-re beállított óra mellett... :) A tegnapi nap persze ébredezéssel, és tesómékkal beszélgetéssel telt, így csak a fél 7-es busszal mentem haza.
Péntek este volt a tévében a munkahelyemről egy kis filmecske, be is programoztam a videót, de a felvétel nem sikerült. Fogalmam sincs hogyan, de a készülékben tárolt aktuális évszám 2088 volt... :( :/
Hmmm... A buli estéjén a nagy érzelmi kilengés közepette sikerült elküldenem egy smst... Őőő... Nem bántam meg, nem kérek érte elnézést, viszont... Józanon nem biztos, hogy elküldtem volna, na, meg a fogalmazás pöttyet "rámenősre" sikeredett... :)
Ma pedig tévé, ébredezés, és Forma-1-nézés volt a program, Kubica végre összekaparta idei első két pontját.... :D
Meg persze szavazni is voltam, sőt a borítékba is beletukmáltam a szavazólapot, pedig azt mondták, hogy nem muszáj... :)
(Végül egy zárójeles megjegyzés. Nagyon örülök annak, hogy egyre több emberkéről derül ki, hogy néha betéved ide a blogomra. Nem akarok"nézettségi rekordot", de azért jól esik. Elég nyíltan írok itt magamról, de mi más is lenne egy napló célja? A kérésem viszont az lenne, hogy ha egy mondatom, gondolatom kétértelmű, és/vagy kíváncsiak vagytok a hátterére, kérdezzetek rá! Megtehetitek itt kommentben - ezt ugyebár névtelenül is lehet -, iwiwen, telefonon, vagy személyesen is! Mert ami a lényeg: ha valakiről olvastok itt valamit, és tovább akarjátok mondani neki, akkor legalább azt mondjátok tovább, amit le is írtam. Mert ha ha olyasmit meséltek valakinek, amit le sem írtam, az nagyon kellemetlenül tud ám érinteni... Köszi! Puszik, pacsik!)

Nincsenek megjegyzések: