2013. március 10., vasárnap

Van itt minden

Még péntek éjjel volt egy elég érdekes álmom. Egy olyan álom, ami azért reményeim szerint meg fog valósulni, csak idő kérdése. 
Ha ez belátható időn belül megtörténik, akkor elmondhatom, hogy volt az álmomnak valóságalapja. És ha így lesz, el is fogom mesélni nektek, hogy mi volt az.:)
---
A nőnapi köszöntéssel kapcsolatban akartam írni egy kis személyes "benyomásról", de inkább kihagyom. Viszont egy kérdés: ami a lányokon ilyen testhez simuló nadrág, de nem cicanaci, az mi az? Az a leggings? Vagy az nem az?:)
---
Jaj, de felidegesített pénteken a "zebrás csávó", még mindig sokszor eszembe jut. Tényleg kevésen múlott, hogy tettlegességig fajuljon a dolog...:)
Mivel ETO-sál volt rajtam, látom magam a Bors címlapján: "Hajmeresztő! Sánta futballhuligán bántalmazott egy kisfiút a zebrán!"
Na, ez lett volna a nemmsemmi!:)
---
Tegnap viszonylag gyorsan sikerült megjárnom az ETO Parkot. A postán felvettem a súlyadó-csekket, és gyorsan be is fizettem.
Emlékeztek a Szomszédokból a mindig elégedetlenkedő, mindenért reklamáló Rozsomákra? Ott volt a postán!
Valami nem stimmelt a számlájával. Mondták neki a postáskisasszonyok, hogy ők sajnos nem tudnak segíteni neki, mert ahhoz ebben a hivatalban nincs hozzáférésük.
A faszi meg nyugtázta, hogy megértette, majd újra elmondta, hogy mi a problémája, és kérte, hogy segítsenek neki. 
A hölgyek persze ismételten elmondták, hogy bármennyire is szeretnének segíteni, nem tudnak.
Ez a kör lement háromszor.
Majd a szimpatikus úr a főnököt akarta hívatni.
Aki persze szombat lévén nem volt ott, de ő sem tudott volna segíteni. Hétköznap sem.
Jaj, hát én azt hittem, befonom a szemöldököm...:D
A CBA-t is megjártam, ott ezúttal nem történt semmi említésre méltó dolog. Max. annyi, hogy ismét alig bírtam hazacipelni a cuccom. Meg olyan lassan pakolok el a kasszánál, hogy saját magamnak is agyamra mentem. Nem hogy a pénztáros néninek, meg a mögöttem várakozóknak...:)
---
Hazajöttem, kipakoltam, pihengettem, olvasgattam, meg szundítottam egy kicsit.
Megnéztem, ahogy elszáll a tippmixem - Diósgyőr.... :( -, aztán elindultam meccsre.
---
Győri ETO FC-Siófok 2-1.
Tehát a listavezető nyert a sereghajtó ellen. A játék viszont finoman szólva sem volt meggyőző, de legalább nyertünk. 
A Nemzeti Sport szerint jó meccs volt, én nem így éreztem...
Bevezettek a stadionban egy újítást. Mindenki köteles a helyén szurkolni, nem szabad a szektorok fölött lévő részen állni.
Ami nekünk azért ciki, mert vagyunk hatan bérletesek, és szokott velünk lenni valamikor kettő, valamikor négy kisgyerek, akiknek ugye nem kell jegy. Na most adódik a kérdés: ők ilyenkor hova üljenek??????
Ja, és persze egy "kordon", vagy szalagot, vagy mit is kifeszítettek.
Így elég bonyolult a korlát alatt átbújva elmenni sörtért/vécére/kijelölt dohányzó helyre.
Ez lenne a családbarát stadion? 
Ez lenne az akadálymentes stadion?
Ja, és kopasz biztonsági csákó persze ott cigizett, ahol kurvára tilos, én bezzeg szünetben el tudok battyogni a kijelölt helyre...
A második félidőt már egy másik szektorból néztük, ahol volt sok szabad hely, viszont az túlzottan lent volt, nekem nem tetszett...
Egyébként 4000-ren voltunk a meccsen, ami egy Siófok ellen nem egy rossz nézőszám. De ahogy várható volt, kezdenek megjelenni a "sznob divatdrukkerek", akik részesei akarnak lenni egy esetleges bajnoki címnek.
A "kedvencem" két fiatal srác volt, akik rendszeresen kijárnak a Bayern München meccseire, és megállapították, hogy az Allianz Arénában a hangulat, és a foci is jobb. NEM MONDOD, BAMMEG? 
---
Hazaérve valamiért elég nyűgös voltam, fájt a fejem. 
Így a levezető sör elmaradt, egy kis mentes ásványvízzel letoltam a meccsről maradt Sport szeletet, olvasgattam picit a fórumokat a meccsről, aztán lefeküdtem.
---
FTC-Valcea 23-30. Azon gondolkodtam, nem gáz-e lesüllyedni a kárörvendő Fradi-drukkerek szintjére. Dehogynem gáz. Viszont nagyon jó érzés!:)
És senki ne jöjjön azzal, hogy egy magyar csapatnak szurkolni kell a nemzetközi kupákban.
Tavaly május óta ne...
"Ami nem megy, azt nem kell erőltetni..." 
Ugye?
---
Éjjel aztán teljesen összevissza aludtam.
Fél 3-kor felébredtem, hogy szól a tévé.
Kikapcsoltam.
Bedugtam a fülest, elkezdtem rádiót hallgatni.
5 óra körül felriadtam az mp3-lejátszó csipogására, hogy lemerült. Majd' összecsináltam magam...:)
7 előtt felkeltem, elmentem újságért a kútra.
Terveztem menni ETO-piacra, de az most kimarad, elfelejtettem szólni pótanyámnak, hogy jöjjön ki velem, húst kell vennem faternak, ahhoz meg nem értek...
---
Mai program? 
Facebook-üzenetek, mosogatás, lehet, hogy összedobok egy mosást is!
Délután aztán Fradi-Újpest, meg Podgorica-ETO.
És el is telik a nap...
---
Jaj! Nem is írtam, hogy a társasház felmondta a hanyagul de drágán dolgozó takarítóbrigád szerződését. Heti bontásban a lakók fogják takarítani a lépcsőházat...
Én lépcsőfelmosás közben... Az jó móka lesz!:)
---
És mára ennyi!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: