2013. március 24., vasárnap

A szeretet él

Ez szerintem egy jó hosszú bejegyzés lesz, vagy két cetlire való kulcsszót összeírtam, de azt még  nem tudom pontosan, hová fog kikerekedni a történet!
Az előző poszt után egy kollegina megkérdezte, hogy be voltam-e szívva, amikor írtam. Nem, nem voltam. Nem kizárt, hogy írtam összevisszaságokat -ahogy előre jeleztem:)-, de vállalom soraim!:)
---
Mitől érdekes egy blog? Kell bele valami szükséges "plusz", ami miatt az emberek visszatérnek, rendszeresen nyomon követik. Az én esetemben ez a bizonyos plusz az önagát újra (?) felépíteni próbáló srác őszintesége próbál lenni.
Továbbra is úgy állok hozzá amúgy a bloghoz, hogy ez az én "titkos naplóm", amit kint felejtek az asztalon. De ezesetben az emberek szívességet tesznek azzal, hogy beleolvasnak!:)
Néha szoktam azon gondolkodni, hogy mennyien olvasnak rendszeresen. A "lájkokból", visszajelzésekből ítélve olyan 20 és 30 közé teszem ezt a számot. 
Létrehoztam egy e-mail-címet: gosziblog@freemail.hu
Ide várom a bloggal kapcsolatos véleményeket, észrevételeket, témajavaslatokat, benyomásokat, stb. Lányoktól pedig fényképes jelentkezéseket a Miss Gosziblog szépségversenyre, bikini-, és vizes póló-kategóriában! Na jó, ez a mondat persze csak vicc volt!:)
---
Nagyon sokat számít a bizalom. Legyen szó iskoláról, melóról, vagy fociról a haverokkal a "grundon", erőt ad, ha bíznak bennem, és nem néznek hülyének, bénának. És ez persze oda-vissza működik, így talán én is könnyebben hiszem el magamról, hogy se hülye, se béna nem vagyok!:)
Az utóbbi időben nagyon sok kisebb-nagyobb "szeretet-morzsát" érzek felém érkezni -ezt jól megaszontam-, amiért hatalmas nagy köszönönet jár mindnyájatoknak!:)
---
Kaptam kölcsön a egy könyvet. A címe egyelőre maradjon titokban!;)
Pozitív hozzáállás, önismeret, gondolkodásmód megváltoztatása... Egyesek szerint baromság.
Szerintem nem az!
Elvesztettem azt az embert, akinek a legtöbbet köszönhetem, aki a legjobban ismert, tudott minden örömömről-bánatomról? Igen.
Van valaki, akivel bármikor megbeszélhetem a mindennapok örömeit, gondjait, és itt van mellettem? Nincs. 
Szeretnék ezen változtatni? Természetesen.
Mindezek tükrében van vesztenivalóm? Nincs. 
Szóval ez ennyi.
---
Kimi Räikkönen nyert a múlt vasárnapi, Ausztráliában rendezett Forma-1-es szezonnyitót! Öröm-boldogág, nagyon örültem neki! A mai futamról majd lentebb!
Ja, és megvettem a Bernie Ecclestone-ról, a Forma-1 mindeneséről szóló könyvet! Ez is felkerült a "várólistára", de ahogy belelapozgattam, elég érdekes olvasmány!:)
---
Április 11-én, csütörtökön rendezik meg Veszprémben az ETO-Valcea női kézilabda BL-elődöntőt!
Ráadásul este 7-kor lesz a meccs...
Elég hülye időpont, ez szerintem legalább egy, de inkább két nap szabi lenne, még erősen gondolkodom rajta...
Még tavaly megbeszéltük cimbivel, hogy legközelebb nem utazunk el Veszprémbe ETO-meccsre, hátha a mi balfaszságunk hoz balszerencsét a lányokra!
De idén annyira jó a csapat, hogy szerintem ezt mi sem ronthatjuk el!:)
Mondjuk azért az ETO-focisták egy idegenbeli nemzetközi kupameccsére is nagyon szívesen elmennék, ha már szabiról van szó... És nagyon remélem, hogy az BL-meccs lesz, nem pedig Európa Liga!:)
---
Nagyjából egy évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy én a főzéssel "kacérkodom", illetve rendszeresen mosok...
Vagyis de, csak az a nyugdíjas éveit megkezdő Anyu "felügyelete" alatt volt tervben...:(
A héten csak egyszer főztem, kedden: tojást. Nagyon jó lett!:)
---
Szerda-csütörtök talán az elmúlt 5 év két legjobb napja volt a munkahelyen, ha lehet ilyet mondani! Magyarázat nem szükséges. Köszönet.:)
Szerdán találkoztunk Gergő barátommal, a Vendelinbe ültünk be beszélgetni, kávéztunk és kóláztunk. Igen gyorsan eltelt az idő, volt mit megbeszélnünk. A tippmix el is maradt!:)
Bár szerdán azt hiszem, a hétvégi meccsekre még nem lehet fogadni, azért örülök, hogy nem adtam fel szelvényt, már eleve a spanyol-finnen elszálltam volna...:)
Jaj, de leégettem magam, bakker...
A mellettünk lévő asztalokhoz leült vagy 8-10 nagyon helyes leányzó. Amikor távozni készültünk, Gergő már közelebb volt a kijárathoz, én meg elkezdtem feltűnés nélkül megszámolni a lányokat, hogy mondhassam Gergőnek, hogy "Basszus, kilenc csaj, és mind milyen helyes volt..." Igen ám, csak azt nem vettem észre, hogy a kilencből egy lány már ott áll mellettem, hogy megüresedő asztalunktól elvegyen egy széket... Biztos nem nézett hülyének...:)
Aztán Gergő még egy ismerősével összefutottunk.Nem ismertem a lányt, persze be lettünk mutatva egymásnak. 
Hallgattam beszélgetésüket, figyeltem a forgalmat...
Közben mondtam valamit Gergőnek, és bambultam tovább. Így egy pár másodperc "spättel" vettem észre, hogy a csaj keresi velem a szemkontaktust, mint egy jelezvén, hogy nem mondtam hülyeséget...
Ez is olyan, hogy nagy valószínűség szerint "nem jön át", amit írni akartam...
Szóval oda kell figyelnem az ilyenekre (is)...:)
---
Végre nem felejtettem el megnézni a PRO4-en a topless időjárás-jelentést!:)
Háát...
A viccesnek szánt kísérőszövegek gyengék, a "szakmai" rész is hagyott némi kívánnivalót maga után.
Szakmai? Ez olyan, mint amikor az anekdota szerint réges-régen egy neves színészt "Kolléga Úr"-nak szólított egy fiatal színésznő. 
Jött is a kontra: "Kolléga? Mióta vagyok én kurva?" XD 
És ezt most nem az álszentség okán írtam, érdekelt a műsor, megnéztem, nem a csajt akartam lekurvázni. Csakhát ne várjunk tőle H. Bóna Márta-szintű elemzést...:)
---
De nagyon kiakadtam erre a Hetényi Zolira!
A magyar jégkorong-válogatott kapusa az USÁ-ban egy bárban taperolta a pincérnőt, szidta Amerikát és a négereket, és még a rendőrökkel is keménykedett!
Hát ha jégkorongozó vagyok, és az NHL előszobáját jelentő egyik ligában játszom az Egyesült Államokban, akkor örülök, mint majom a farkának, mert ez a CSÚCS, próbálok tanulni-fejlődni, és nem rontom el azt egészet egy sörtől mámoros éjszakán...
Pff...
---
Csütörtök délután meg Rékával és párjával ETO Parkoztunk, lassan tényleg a Babylont nevezhetjük törzshelyünknek. Kellemes délután-este volt. Ismét csak gyorsan eltelt a nap, és nagyon hideg volt útban hazafelé... :/ :D
---
Péntek. Na, az a nap sem volt piskóta!:)
Meló után tesómékat megvártam a vidékiben.
Elmentünk vonatjegyet venni, meg postára, aztán Kutyával találkoztunk a Café Frei-ben.
Onnan a Patioba mentünk, megnézni, van-e forralt bor. Persze nem volt, ezért sütiztünk egyet.
Amúgy tök vicces volt az út, rengeteg ismerőssel találkoztunk séta közben. Ja, és ráléptem a fülhallgatómra... Nem, nem egy csajt nézve bambultam el... Vagyis dehogynem...:)
Aztán tesómékat elkísérük a vonatra.
Mivel csupa nemdohányzó helyen voltunk, hazaindulás előtt rágyújtottam. Elvoltam a gondolataimban, (egyik) fülemen szólt a zene, és egy srác odajött hozzám tüzet kérni.
Vicces volt, mert éppen egy Gáspár Laci-számot hallgattam: "Kezemet nyújtom, tüzedet gyújtom..." stb.:)
Itthon aztán kicsit facebookoztam, meg magamhoz vettem a tartalék fülhallgatomat. Azért tartalék, mert gyengébben szól, mint a másik, és azzal szoktam az ágyban rádiót hallgatni, nem féltem, ha esetleg ráfekszem...
Aztán elindultam a Smukiba baráti sörrentésre.
Két olyan dögös csaj ült velem szemben a buszon miniszoknyában, hogy csak lestem... Fáztam helyettük is...:D
Az estének volt pár apropója.
Meccset néztünk, az aznap eltemetett Cipő emlékére is ittunk, meg volt egyéb búfelejtés is.
A névnapomra még nem ittunk, mert azt meg is kell(ett) érni ugyebár..:)
A meccs: Magyarország-Románia 2-2.
Ígértem, és mégsem írtam véleményt a "zártkapu" tárgyában. Már nem is fogok. Nem biztos, hogy tűrné a nyomdafestéket. 
Na, nem mintha bárki is kinyomtatná ezt a bejegyzést...
Szóval na, a zártkapu no comment, de a meccs is... 
Ennyire az utolsó pillanatban gólt kapni, és így... :( 
Kedden Törökországban kell javítani, nem lesz egy egyszerű menet....
Itthon még két levezető sört megittam -találtam a hűtőben:)-, aztán lefeküdtem...
---
Szombat. Huh, hát felkeltem időmérőt nézni.
Közben felhívott apu, ami azért volt vicces, mert én meg időmérő után akartam neki telefonálni.
Megbeszéltük, hogy mikor megyek ki hozzá, és fel is köszöntött. Ő nem babonás.:)
Aztán tegnap elég használhatatlan voltam, még Sportért sem mentem le.
Döglöttem-tévéztem-olvastam.
Emellett kiégett két izzó -megoldottam a Föld óráját:)-, és majdnem kicsuktam magam a nappalimból, majdnem letörtem a kilincset...:)
Hogy valami hasznosról is beszámolhassak: 49 új szám került fel az mp3-lejátszómra. Nesze neked 8 gigabyte memória!:)
A számok egy része német múlatós zene. Én szeretem. Fülbemászó zenék, magyar nyelven vállalhatatlan, agyament dalszövegek... Nem véletlenül nevezik ezeket a derék németek "Lieder zum Mitbrüllen"-nek is. Ami kb. annyit jelent, hogy jó sok sör elfogyasztása közben lehet együtt énekelni/üvölteni ezeket a dalokat.:)
Jó hamar lefeküdtem aludni, mára jó sok minden volt/van betervezve!:)
 ---
Reggel elég korán keltem, Forma-1 volt, Maláj Nagydíj!
Mosogatás közben néztem a beharangozó műsort. Meg a futam elejét is. Sok volt a mosatlan.:)
Egy apró kritikai észrevétel a közvetítéssel kapcsolatban: mivel nem tudok angolul, elég kellemetlen, hogy a pilóták nyilatkozatait nem "szinkronizálják", hanem feliratozzák.
Főleg, hogy a konyhában a szekrény tetején van a tévé...
Alonso elég amatőr hiba után kiesett, a versenyt végül Vettel nyerte Webber és Hamilton előtt.
Érdekes volt a dobogó, mindenki morcos volt valamiért.
Hamilton beállása a McLaren boxába nagyon komoly volt.:)
Úgy vagyok vele, mint egyik kedves ismerősöm: amióta nem utálom Hamiltont, azóta csinál ilyen balfaszságokat.:)
Mindesetre azt mondom, hogy egy Forma-1-versenyző legyen az arrogancia határát súrolóan magabiztos, mint Alonso. A felesleges maszlaggal nem foglalkozva eredményes, mint Räikkönen. 
De ne legyen már milyen hisztis hülyegyerek, mint Vettel. Vagy inkább Vettelke.
Sorozatban begyűjtött három VB-címe ellenére...
---
A futam után elmentem az Árkádba. A buszmegállóban kezem-lábam járt az egyik fent említett mulatós zenére. Gondolom ez égő, de most olyan "b*szni bele, szól a zene"-hangulatom volt.
Sógornőm új telefontokja pipa. Két "fél" helyett egy fülhallgató pipa.
Két izzóból meg csak egy pipa...:(
Aztán hazajöttem.
---
Nem tudom, valahogy tiszta zizi vagyok mostanában. 
Tavasz, hormonok, meg ilyenek, de "csomó" lány tetszik... 
Na jó, azért egy kézilabda-csapatnál kevesebb.:)
Az egyiknek majdnem írtam is. 
Meg akartam tőle kérdezni, hogy hogyan szokott mosolyogni egy olyan srácra, akit ismer, és/vagy szeret, mert én már attól kész vagyok, ahogy rám, a látásból ismert kollégára néz.
De nem írtam. Egyrészt akkor annyi lenne a "piedesztál-elvnek", másrészt azért nem akartam magamat égetni...:)
Meg kezdek házasság-szkeptikus lenni.
Na, nem mintha ezen kellene agyalnom a közeljövőben, de akkor is...
De erről majd máskor...
---
Ma majd még nemsokára rendelek valami kaját, mosok egy adagot, meg pihengetek.
Ja, és persze válaszolok a rengeteg névnapi üzenetre, amiket ezúton is köszönök.
Azt hiszem, semmi nem maradt ki.
És tényleg sokat írtam...:)
Úgyhogy gyorsan be is fejezem...
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gábor, tudod miért kell egy férfinak feleség? Mert mindenért nem lehet a kormányt hibáztatni :)

:)

Puszi
Ildi

Gábris írta...

hehe :)
látod, erre nem is gondoltam... :)