2013. március 26., kedd

Behavazva és túlfűtve

Ez a fostalicska időjárás engem szabályosan frusztrál Frusztrált is voltam, nyűgös is voltam, hogy stílusos legyek: tele lett a hócipőm, így jobb is volt hazajönni.
Éljen a csúszó munkaidő!:)
Azért a felszabaduló időmben pötyögök egy picit!
---
 A lányok kettesével járnak vécére. Ennek megállapításához nem kellenek a brit tudósok. 
Mi fiúk nem járunk kettesével. Ha valami megbeszélnivalónk támadna, feltűnés nélkül bevárjuk egymást.
Vagy például vadidegenekkl beszélgettünk.
Mint például pénteken, amikor a román meccs után  gyűltünk össze a piszoárnál. 
"A f*sz kivan!"- jelentettem ki egy nagy sóhajtás közepette. És milyen igazam volt...:)
"Hát én ilyet még megláttam"-közölte a mellettem álló srác. 
Egy pillanatra megijedtem, de aztán hamar leesett, hogy a románok egyenlítő góljára gondol...:) 
A Children of Distance-fellépés a NEO-ban végül kimaradt az életemből, egyedül nem akartam odamenni, meg aztán teljesen esélytelen volt, ugyanis 1-kor távoztunk a Smukiból.
De azon a bizonyos bakancslistámon szerepel a CoD, egyszer szeretném őket élőben látni-hallani.
---
Jaj, ez a vasásnapi Forma-1-futam nagyon kész volt...
Alonso korai kiesése, Hamilton boxutcai bakija, Vettel partizánakciója sokáig emlékezetes marad.
Szegény Webbert nagyon sajnálom, nem csodálom, hogy kevés híján lekevert egyet Sebastiannak...
Nézegetem a háromszoros világbajnokok névsorát: az ausztrál Jack Brabham, a skót Jackie Stewart később csapattulajdonosok voltak. Az osztrák Niki Lauda és a brazil Ayrton Senna a sportág igazi legendái, a szintén brazil Nelson Piquet nem különben.
Vettelben viszont egyelőre nem látom azt a bizonyos "karizmát", ami a többiek fölé emelné.
Pedig kétségkívül jó pilóta. Mégis inkább amolyan "jókor jó helyen"-érzésem van vele kapcsolatban.
---
Idén 110 éves a Nemzeti Sport.
Azt szokták mondani, hogy "apám adta a kezembe az első Népsportot."
Nos, nekem egy pesti iskolatársam apukája. 
A fiú nevére már nem emlékszem, csak arra, hogy nagyon fiatalon meghalt, és hogy szerepelt a Három kívánság-ban.
Aztán a bentlakásos suliban az igazgató, Pali bácsi adta nekem minden este az újságját.
Aki ismer, vagy rendszeresen olvassa a blogot, tudja, hogy nem túlzok, hogy az életem része lett a lap, nem telhet el nap nélküle. Csak nagyon ritka esetekben.:)
Mondom ezt annak ellenére, hogy amikor volt konkurencia, akkor egy évig nem olvastam Nemzeti Sportot, akkor a "Színes Sport" volt a favorit. Még egy pólót is kaptam tőlük.:)
Az első ára, amire emlékszem 11 forint 80 fillér (!) volt...:)
Néha kicsit "szennylap", néha kicsit fradista, de legalább nem ETO-ellenes.
És igen, jópár éve van online változat is. De azért a friss újság reggel nélkülözhetetlen.:)
Ha már ETO-ellenes média: meg kell követnem Gergő barátomat. Néztem a Sportklubon egy "retro VB"-meccset Horti Gábor kommentálásában. És akkora show-t nyomott a csávó, hogy besírtam rajta. "Mon dieu", meg "verdammt"- természetesen német-francia meccs volt az 1982-es vébéről.
Hatalmas...:)
---
Anyu... 
"Üres pillanataimban" mindig eszembe jut. A legváratlanabb helyzetekben...
Tegnap este telefonom lemerülőben volt. Fürdeni készültem, utána meg vacsorát csinálni.
Bevillant, hogy hová dugjam be tölteni, hogy mindenképpen meghalljam, ha Anyu hívna. 
Aztán persze a másodperc törtrésze alatt bevillant, hogy nem fog hívni... És bedugtam a töltőt a számítógép melletti konnektorba.
Ugyancsak tegnap este mondták a hírekben, hogy kimentettek a Tiszából egy idős asszonyt. 61 éves. Mint Anyu.
Ha meséltem neki valakiről, aki "kicsit idősebb", mindig nevetve "segített ki", hogy "Olyan öreg, mint én?"-persze cinkos mosollyal az arcán.
Vagy például a fodrász. Amikor fodrászhoz készült, mindig közölte, hogy már nem festeti be a haját, mert egy "vén picsa". Én persze mindig egy Gyurcsány-idézettel válaszoltam: "Lószart, mama!".
Aztán ezen jót nevettünk.
És persze a hajfestés mindig megvolt...
Nem volt "idős asszony"...
Nagyon nem...
---
Törölt egy ismerősöm facebookon az ismerősei közül. 
A hírfolyamban láttam egy fényképét, amit egy közös ismerősünk lájkolt, és én csak a "megosztásra" tudtam volna klikkelni...
Jó rendben, jó pár évvel ezelőtt, pár hétig dolgoztunk együtt, de például jár ETO-meccsre, és meccsek után szoktunk értekezni az üzenőfalon, szóval meglepett a dolog.
De nem dőlök a kardomba. 
Több is veszett Mohácsnál- már megint azok a kurva törökök...:)
Az iwiw-profilomat viszont a héten szerintem törlöm. Akikkel ott kommunikáltam, már mind fent vannak facén, így semmi akadálya...
Hehe: viszont kaptam kérdéseket ask.fm-en. Na, abból is valószínűleg előbb utóbb profiltörlés lesz, jó poén, de alapvetően "tinioldal". Néha nem is értem, mit írnak... :D
---
Tegnap mostam. Teregetés közben egy pillanatra eszembe jutott, hogy tangát kéne hordanom. Akkor jobban elférnének a cuccok a ruhaszárítón. Vagy valamit rosszul csinálok...
Ja, és találtam egy nagyon frankó melegszendvics-receptet is.
Azt mondjuk valaki elmesélhetné, hogy hogyan kell egy zsemle aljának belsejét kivenni. Ki kell tépkedni?:)
Én mondjuk simán képes vagyok arra a bravúrra, hogy egy zsemle félbevágásakor kilyukad (!) az alja...:D
---
Fedőneve: "A Lány". Ez tök aranyos...:)
Hogy ki ő? Ez pedig maradjon talány...
Nem véletlenül szeretem a Barcelonát!
Pssszt! Csitt!;)
---
Viszonylag kevés emberrel vagyok rosszban.
Ez jó is így. De néha szoktam azon gondolkodni, hogy valaki miért utál.
Viszont az, hogy azon gondolkodom, hogy valakinek miért vagyok, hogyan lettem szimpatikus, az egy kicsit új. 
Persze rájöttem, hogy ezen nem gondolkodni kell. Örülni neki és elfogadni. 
---
Ütközik a blog-szféra és a valóság!:)
Cimbora poénból megkér, hogy soroljam fel azt az 5-6 lányt, aki tetszik. 
-Olvastad a blogon?-kérdem én.
-Nem. Te mondtad pár napja.-hangzik a válasz.
De én erre jajdenagyon nem emlékszem...:)
Természetesen neveket nem mondtam.
Nincs az az Isten...:)
---
Ma reggel. hóesés, életveszélyes járda, és hideg...
Velem szemben műszakváltáskor távozó lányok. 
Mindegyikük persze alaposan beöltözve. Egyikükből a sál és sapka takarásában csak egy mosolygödröcske (ld. az Édesvölgyi suli szerelmes ikrei...:P :D ) látszik. 
Ő nagy meglepetésemre "Szia Gábor!"-ral köszön. Szóval tudja a nevem...:)
Meg aztán a kollegina, aki a pénteki (!) locsolást kéri számon előre...:O :)
Apró örömök egy fogcsikorgató reggelen. 
Mégha érzelmileg kétségkívül kissé túlfűtött is vagyok mostanában...;)
 ---
Pár éve egy Törökország-Magyarország meccsen Gera Zolit buktatása után a várt büntető helyett a szerencsétlen skót bíró műesésért kiállította.
Akkor majdnem kidobtam a tévét.
De csak majdnem. Így aztán láthattam a vereségünket.
Szóval van miért visszavágni. 
Este fél 8-tól HAJRÁ, MAGYAROK!
---
A héten még karácsony, vagyis húsvét. Szombaton valamikor irány Écs, vasárnap ETO-meccsre jövök vissza. Ha jól tudom a programot.
A többi meg majd alakul.
Ezzel zárom soraim!;)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: