2013. március 4., hétfő

Éld az életed!

Ilyen is nagyon régen fordult elő, hogy egymás után három napon posztolok, de ez most így jött ki!:) Megnéztem ugyanis ama bizonyos filmet! 
Címe egészen meglepő módon megegyezik ezen bejegyzés címével. A videó megtalálható a YouTube-on, szóval bárki számára szabadon hozzáférhető.
Most megnéztem, február 16-án kaptam meg a linket, és tegnap este kerítettem sort a megtekintésre. Ennek a húzás-halasztásnak tulajdonképpen két oka volt: nem akartam futtában megnézni, meg aztán egy picit úgymond tartottam is tőle.
Végülis 90 perc, "félidőben" azért tartottam egy cigiszünetet. A reflexek, ugyebár...:)
A véleményem... Hát igazándiból az a "szokásos" pozitív életfelfogás- és énkép erősítő film! Élj pozitívan, gondolkodj pozitívan, zárd ki a negatív dolgokat, a jókat erősítsd, és akkor minden szép lesz és jó!
Zanzásítva ennyi a lényeg. Kissé tán cinikusnak tűnhetnek a soraim, de nekem tetszett!
Két dolgot kiemelnék. Az első: belső félelmeink, aggodalmunk, paráink nem biztos, hogy valódiak és indokoltak, de az azokból keletkező düh, szomorúság, morcosság esetleg pesszimizmus már annál inkább! Ezért nem árt kordában tartani őket!
A másik: a megbocsátás. Meg kell tudni bocsátani az embereknek, túllépni apró és tán kevésbé apró hülyeségeken, de ebbe beletartozik az is, hogy saját magadnak megbocsáss, elfogadd magad, és élvezd az életet- fenntartások nélkül!
Szóval abszolút érdemes volt megnézni, sok elgondolkodtató tanulsággal szolgált, és szerintem nem tegnap néztem meg utoljára.
---
Egyébként tegnap nagyon jó kis napom kerekedett.
Épp készültem nekiállni az otthonról hozott pörkölt elfogyasztásának, hogy utána nekiálljak takarítani. Ekkor azonban kaptam egy üzenetet egy kedves ismerősömtől, hogy ő épp a plázába tart ebédelni, és ha van kedvem, csatlakozzak.
Volt kedvem, csatlakoztam.
Ez azonban csak egy kis csúszással történt meg, ugyanis indulás előtt, borotválkozás közben megvágtam az arcomat. Nem tudom, de valahogy az ilyen indulás előtti-sietős borotválkozásoknál ez mindig megtörténik...
Már majdnem indulóban voltam, már csak a vérnyomokat akartam eltüntetni az arcomról, amikor újra nekikezdett...
De azért csak sikerült elindulni...
Jó társaság, finom kaja, kellemes beszélgetés: szuper ebéd. 
Aztán elég hamar elbúcsúztunk, a kávét már itthon fogasztottam el.
Majd porszívóztam-felmostam-elmosogattam. Roppant büszke voltam magamra, még akkor is, ha a "fakultatív programként" beharangozott mosást végül kihagytam. 
Inkább megnéztem helyette a filmet, de ezt már fentebb leírtam!
Utána meg persze fociösszefoglaló, és MK-sorsolás: "természetesen" az ősi rivális Videoton csapatát kaptuk. Mondjuk nem is nagy baj, van miért revansot vennünk!
Szóval ja... Nagyon kerek kis nap kerekedett belőle, ilyennek kell lennie egy vasárnapnak!:)
---
Ma meg... Itt a tavasz!:) Szép idő van, ez alaphangulatnak nagyon jó! Szundi-gomb nélkül fel is keltem 4.30-kor!:)
A nap gyorsan eltelt, kedves kollegina meg hazahozott!:)
Most lehet, hogy mosni fogok. Aztán vacsora: Muci néni pörkölte. Update nemtommennyi. De legalább finom lesz, az biztos!:)
Aztán tévé, alvás.
És ennyi.
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik éljenek a csajok!:)
Ja: a közelgő nőnap alkalmából Isten éltesse sokáig kedves hölgyolvasóimat! Na meg persze a Zoltánokat!;)

Nincsenek megjegyzések: