2013. március 18., hétfő

Hangosan gondolkodós

Ez egy hangosan gondolkodós bejegyzés, azaz nem kizárt, hogy írok egy-két épületes baromságot benne. Ez most ilyen, előre is elnézést érte...
---
Azon gondolkodtam, hogy én azért nem vagyok egy könnyű eset. Sőt bizonyos tekintetben elég bonyolult vagyok.
Például szeretem az autóversenyeket és az autókat. De nincs jogsim, így nem vezetek. Sőt őszintén bevallom, nem is nagyon ismerem az autó-típusokat. Jó, persze egy Audit nem keverek össze egy BMW-vel, szóval a márkákkal nincs gond, de a típusokat nem vágom. Megnézem, hogy szép-szép, oszt' jó napot! 
Még gokartot sem vezettem. Ezen mondjuk a hétvégén szerettem volna változtatni, nem rajtam múlott, hogy ez nem jött össze. Azért igyekszem nem égi jelként értelmezni.
Vagy éppen szeretem a zenéket. Szoktak is tőlem néha válogatás CD-t kérni. Ezzel csak az a bibi, hogy nem nagyon járok bulikba, alapvetően egy otthonülő fiatalember vagyok, így nem tudom, hogy mi a sláger, a menő zene!
Egyébként gondolkodom, hogy pénteken el kéne menni CoD-ra a Neo-ba! Szóval ha úgy tetszik, Goszi Sitter-t keresek!;)
A sportról nem is beszélve. Elég kevés sportot űzök, de azért szeretem.
Mentségemre szóljon, hogy nekem néha a járás is extrém sportnak minősül. Főleg télen!:)
---
Azt mondják az okosok, hogy az ember hétévente változik.
2005-ben lediplomáztam. Azóta "itthon vagyok". 
Elvoltam. Dolgoztam-buliztam-meccsre jártam, olvasgattam-neteztem, és el is telt hét év.
Azt szoktam mondani, hogy az "érzelmi oldalt", Anyu teljesen kitöltötte. Mindent megbeszéltünk egymással, sokat beszélgettünk, féltettük egymást.
Ott vannak/voltak persze a barátok, akik szintén mindig is fontos szerepet játszottak az életemben...
Ha meg szexre vágytam, akkor elővettem... Egy DVD-t. Aztán "szegény ember kézzel nőz'", vagy éppen "magad uram, ha Olgád nincsen..."
Aztán tavaly év végén minden megváltozott. 
Elindult az újratervezés...
---
"Mosolyogj, és a világ visszamosolyog Rád!" Igen, tudom, ezt már valószínűleg írtam. 
Egyik nap boltban voltam. És láttam egy nagyon helyes lányt. Igen ám, de elég mufurc képet vágott. És amikor ez eszembe jutott, rájöttem, hogy most valószínűleg a világ összes fájdalmával az arcomon álldogálok. És mosolyra "igazítottam" az arcomat.
És láss csodát: a csaj visszamosolygott!
A pénztárnál is mögöttem állt, a barátnőjével valami pultnál lévő cuccon viccelődtek. És én is "rácsatlakoztam" egy poénnal.
És a két csaj nevetett.
És mivel mivel mindig baromi lassan pakolok össze vásárlás után, el is köszöntek távozáskor.
Ezzel tulajdonképpen semmit nem akarok mondani.
Talán "csak" annyi a tanulság, hogy nem szabad bezárkózni.
Igen, és a piedesztált le kell bontani!;)
---
Mostanában elég sok hölgyismerősöm osztja meg azt a "némi bölcsessséget, miszerint az "igazi férfi küzd a nőért, akit szeret."
Ez mit jelent? Ha van pasija a csajnak, akkor minek küzdjek? Mert egy kapcsolat két emberről szól, nem szép dolog belerondítani.
Ha meg nem jövök be a csajnak, és elküld? Nem mászom vissza az ablakon, ha az ajtón kidobnak. Ezt már zaklatásnak hívják. Nem?
Ha meg túlzottan "körüludvarlom", akkor egyrészt nyálas vagyok, másrészt újra áll a piedesztál.
Szóval mint értünk "küzdelem" alatt? :)
A másik "kedvencem" a Marilyn Monroe-féle "Az igazi nő csókol, de nem szeret, meghallgat, de nem hisz el semmit, és elhagy, mielőtt elhagynák." Vagy valami ilyesmi...:)
Tényleg ilyen lenne egy igazi nő? Mert akkor maradjanak a DVD-k...:)
Vagy tesóm interpretálásában: "Meg lehet nézni, hogy végezte..."
Persze elnézést minden Marilyn Manson-rajongótól...:)
---
Tegnap nem sikerült felkelnem a bepótolt időmérő edzésre, kinyomtam a telefont 0.30-kor.
Aztán 5.30-kor keltem, ittam kávét, elmentem a kúthoz Sportért, aztán megnéztem az Ausztrál Nagydíjat.
Räikkönen nyer, Alonso második, Vettel a harmadik.
Az eredménnyel elégedett vagyok, a futam is jó volt, sok akcióval....
És hosszú idő után a kommentátorokat hallgatva sem volt hiányérzetem...:)
Aztán pihentem, tévéztem, olvastam, relaxáltam, délután megettem a maradék tésztát, aztán unalmamban kisütöttem a töpörtyűs pogácsát is...
Csak fagyasztott pogácsa, szóval nem egy nagy "vaszisztdasz",  de azért mégis furcsa magammal kapcsolatban ilyet írni.:)
Vittem melóba is kóstolót, és ízlett az embereknek, sőt volt, aki még kért...:)
Móninak meg majd viszek legközelebb!:)
A héten? 
Két csekket fel kell adnom. Most vettem észre, hogy a gázszámlát már befizettem!:) 
Ez majdnem olyan, mintha pénzt találtam volna a zsebemben...:)
Lesz egy-két tali, pénteken CoD, -mondjuk szerintem kimarad, de majd kiderül...-, meg magyar-román,  szombaton sörrentés, meg Forma-1. Szóval lesznek itt érdekes dolgok!:)
Mára ennyi voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: