2010. december 28., kedd

Előszilveszter

Pont tegnap nézegettem, hogy milyen sokat posztoltam tavaly ilyenkor: két ünnep között szinte minden nap... Most ilyesmit azért nem ígérek, de most mindenesetre írok! :)
Szóval. Tegnap azért lett egy kis sikerélmény hokiban. Kanadával 4-1-re vertem Ukrajnát, majd ugyancsak a juharlevelesekkel büntetőkkel a dánokat. Ez utóbbi főleg nagy élmény, mert nagyon izgalmas volt, a végén pedig a kapus szeme közé céloztam a mindent eldöntő büntetőt... :)
Este aztán Kutyával, Andrással és Baluval elmentünk egyet a Hollóba iddogálni- szilveszter helyett. Szegény pultos csaj igen stresszes volt, először egy társaság lelépett fizetés nélkül, de meglettek, majd valaki 10 forint visszajárón (!!!) szarakodott. Velünk nem volt gond: jó vendég módjára ittunk, és fizettünk is.
Volt ott minden: "telefonszerelés" - nem tudtam használni a Bluetooth-ot - törölni kellett a listából-; Balu mp3-lejátszójának titkára kellett volna rájönni: minden számból csak az első tíz másodpercet játssza le... Ezt sajna nem sikerült orvosolni.
És volt lelki élet is. A mondat, amivel ki lehet engem űzni a világból. Igen: keressek magamnak mozgássérült csajt. Nem keresek. Akiket ismerek, barátilag tök jó fejek, de egyszerűen társként nem tudnám elképzelni egyiküket sem. Ha pedig egy ép csajt nem "érdemlek meg", akkor maradok inkább egyedül. Harminc éve bírom, a hátra lévő 10-20-30 évet is kibírom így... Egyébként teljesen építő jellegű, baráti beszélgetés volt, semmi baszogatás, csak zrika, de az ment ezerrel... :)
És ott volt a Hollóban Valentin kolléga is. Kapcsolatunk továbbra sem lépte át a köszönőviszony lélektani küszöbét, de egy poháremelős-biccentéssel azért ittunk egymás egészségére.
Mivel "idegállapotban voltam", itthon még két sört megittam a konyhában, persze nyitott ablaknál, hogy tudjak cigizni. És most nem csak másnapos voltam, hanem még jobban meg is fáztam... :/
És elhagytam a szemüvegemet: az ágyam és a fotel között találtam meg. Ilyen csak Bükön szokott előfordulni... Apropó Bük: lehet, hogy februárban megyünk pótszilveszterezni! :D
Jaj, de régen ittam... Jaj, de elszoktam tőle... Jaj de nem fogok inni soha többé... Egészen péntekig! :P
Miután életet leheltem magamba, elmentem Anyuhoz a munkahelyére, jó gyermek módjára vittem neki ebédet. Aztán hazajöttem. Szomszédok, meg blog.
Most cigi, aztán hoki. Mármint NHL 2K11. Aztán mára ennyi is az aktivitás, este tévé, olvasás, alszás, net. Meg kell lesni a VV-összefoglalót. Lemaradtam a kiválasztásról... :( :)
Holnap lehet megnézem a cipőt valahol, meg Nikivel megejtjük a szokásos karácsonyi találkánkat.
Ennyi mára.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! ;)

Nincsenek megjegyzések: