2010. szeptember 30., csütörtök

Szeptember végén

"Még nyílnak a völgyben a kerti virágok..." - nem jutott eszembe jobb cím, így hát Petőfitől kölcsönöztem picit. :)
Szóval vasárnap megettem életem eddigi talán legrosszabb pizzáját. Igen, rosszabb volt, mint amitől pár hete rosszul lettem... :/
Fokhagymás-tejfölöset rendeltem, és már amikor a futár fiú odaadta, valami bődületesen gyomorforgató szag csapta meg az orromat. Nagyon nagy szenvedések árán sikerült lenyomni, de nem lett tőle bajom, és ez a lényeg. Reklamálni nem akartam, mert lehet, hogy "különleges" volt rajta a sajt, vagy nem tudom... A hely itt Győrben új, de a nevét nem írom le, mert most láttam, hogy egy másik városban haverom az üzletvezető, még véletlenül sem szeretném rontani a bizniszüket. A szórólapjukat mindenesetre kidobtam...
Utána Forma-1 volt, sorrendben a második Alonso-győzelem, és Hami-kiesés, nem is kell ennél több. Ja de: Kubica szorgalmasan gyűjtögeti a pontokat. És lehet, hogy jövőre csapattársa lesz a visszatérést fontolgató Kimi Räikkönen. Bár ezzel a kijelentéssel még azért csínján kell bánni...
Hétfőn kaptam egy teljesen jogos, de lájtos leteremtést kollégámtól: egy fordítást írok neki, jó hosszú, és már elég régóta húzódik az ügy, bár ez már a harmadik adag. És nagy buzgóságomban aznap este befejeztem egy egész fejezetet, a végére majd kifolyt a szemem, és a kezeim is eléggé kifáradtak. Igen, kedves olvasó, az MSN, a facebook, és a blog más kategória, azokon nem pötyögök annyit nyolc órányi számítógépes meló után... :)
Megbeszéltük, hogy hétvégente igyekszem belehúzni, de akkor meg lusta vagyok... :/
Meg tesómék is beköszöntek egyet, aztán elrepültek a fáraók földjére... Jövő szombaton térnek majd vissza.
Tegnap volt egy nagyon komoly németórám. A fiú külföldön szeretne dolgozni, így egy kicsit munkaügyi tanácsadó, meg pszichológus is voltam egy személyben... Jaj, de lefáradtam, gyerekek... :/ Aztán MSN-eztem, majd tévé, olvasás, de hajnalban arra ébredtem, hogy a szemüveg rajtam, a távkapcsoló, és a szétterített újság pedig a földön volt... Szóval asszem tényleg fáradt voltam... :/
Újabb rendszeres rituálé lépett az életembe: esténként főzök egy kanna teát! :) Két csészével megiszom, a maradékot másnap melóban fogyasztom el. A teát amúgy szeretem, de eddig úgy voltam vele, hogy magamban minek főzőcskézzek, de ez a módszer eddig bevált.
Vészesen fogy a hely az mp3-lejátszómon! Múltkor végeztem egy nagytakarítást rajta, amiket untam, letöröltem, de így is csak százvalahány mega hely van rajta. Kéne vennem egy 8 GB-sat, de ha valamikor, most aztán főleg nem engedhetem meg magamnak... :/
Ma szervezkedtem, intézkedtem, ja, és persze elküldtem egy születésnapi SMS-t. :)
Már csak döglés lesz, meg net. Meg belenézek a Sampdoria-Loki meccsbe, de túl nagy reményeket nem fűzök hozzá. Meg lesz a 40 nap 40 éjszaka című film is, azt is meglesem.
Holnap péntek. Most szerintem megint écsi hétvége lesz. Spórolni kell, meg relaxálni. Öregszem. :)
Mára asszem ennyit terveztem, puszik, pacsik, éljenek a csajok! ;)

Nincsenek megjegyzések: