2010. szeptember 15., szerda

359

Hm... Hétfőn a blogbejegyzés megírása után zuhanyoztam, aztán vacsorázni készültem. Szépen felvagdaltam a paprikát-paradicsomot-hagymát, majd virslit "főztem" mikróban, ami elvileg még jó volt, gyakorlatilag viszont olyan romlott volt, mint annak a rendje. Ott voltak ugye a felszeletelt zöldségek, de szerencsére feltalálom magam a konyhában - plafon leszakad... :D -, és sütöttem magamnak gyorsan rántottát. Fincsi lett, meg is lepődtem. :)
Este aztán jött egy nyomozó ismerősöm, akivel nagyon komoly és teljesen hiteles feljelentést írtunk egyelőre befenyítés céljából a welness-utalvány ügyében. A befenyítés elmarad, beszéltem ugyanis Anyuval, aki úgy reagált, hogy "kevés hátralévő idejét már nyugodtan szeretné leélni". Pf... Tudom, hogy gond van a szívével, de tudom azt is, hogy kórházban dolgozik, így odafigyelnek rá, emellett odafigyelhet magára. Hihetetlenül rosszul esik ilyet hallani Tőle, nagyon féltem őt. Egyrészt ha vele valami történik, akkor nekem is "végem": tesómék élik életüket Ausztriában, Apámmal sajna hosszú távon - már - nem tudnék együtt élni, én pedig... Na, de ezt tudjátok...
Lényeg a lényeg: próbálom "nevelni", hogy vigyázzon, és figyeljen magára, és ne gondoljon ilyen hülyeségekre, de nagyon nem egyszerű...
Tegnap délután az Árkádban találkoztam Nikivel, a Segafredoban beszélgettünk, este 8 után értünk haza. Nagyon jól éreztem magam, de ez most nem egy vidám alaphangulatú beszélgetés volt.
Hazaérve gyors fürdés után Barátok köztöt néztem, meg Barca-meccset. A csapat 5-1-re nyert a BL-ben a Panathinaikosz ellen, a meccs hőse megint Messi volt, aki egyébként egy 11-est is kihagyott.
És MSN-eztünk. Hosszú idő után, végre... Nagyon hiányoztál...
Utána eszembe jutott, hogy még nem vacsoráztam, gyors "leltár" után rájöttem, hogy van a hűtőben májkrémkonzerv. Így megettem három szelet kenyeret, zöldségekkel, éjjel fél 12-kor. Ez ám az update! :D Nem szoktam ilyen későn enni, de végre normálisan átaludtam az éjszakát! :)
Ma elég hosszú nap volt, meló fél 7-től 4-ig, aztán bevásárlás, és hazajöttem. És megdöbbenéssel olvastam a teletexten, hogy a Fradi játékvezetői műhibára hivatkozva megóvta az Újpest elleni 6-0-ra elveszített meccsét. Műhiba, mert - saját berohanó szurkolóik miatt(!!!) - a sporinak le kellett volna fújnia a meccset! 0-6-nál? Emberek! Ez nevetséges, szánalmas, önégetés! És akkor is ezt mondanám, ha az ETO-ról lenne szó!
És ma reggel elment a banknak a hiteltörlesztés első részlete! Már "csak" 359 hónap van hátra! :)
Ennyi mára, puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: