2010. június 13., vasárnap

Tiszta erőből nyár :)

A cím egyben egy régi R-GO szám címe. Illik is az "alkalomhoz" ebben a dögmelegben, meg aztán eszembe jutottak azok a régi szép idők, amikor még mozgássérült barátaimmal jártunk nyaralni a Balatonra, és Kati, az egyik segítő/kísérő mindig ezt énekelte... :) Jaj, de szép idők voltak azok... És már tíz éve voltunk így utoljára...
Úgy látszik, most ilyen nosztalgikus hangulatban vagyok. A minap ráakadtam youtube-on egy call centeres beszélgetésre, ki is tettem iwiw-üzenőfalra, itt meghallgathatod. Az egy dolog, hogy vicces, meg fárasztó, de... Eszembe jutottak a nem olyan régi, de szép call centeres idők... :) Annak idején fősuli után attól féltem, hogy kikerülök a nagybetűs életbe, egyenesen a "semmi közepébe"... Na, a call center még plusz két év "buli volt, nem voltunk agyonfizetve, de az a társaság igen jó volt, nagyon szerettem velük dolgozni... És nekem a WS Teleshopról elsősorban nem a V-gyalu jut eszembe... :)
Elkezdődött a foci VB! Életemben már a nyolcadik! :) Persze, azok közül, amit rendesen figyelemmel is kísértem, csak a hatodik. Majd ezekről úgy szubjektívan majd még mesélek. Nem sok meccset néztem elejétől a végéig, sokat mászkáltunk, meg volt, hogy el is aludtam... Attól a vuvuzelától meg egyenesen megőrülök... Kurvára idegesít... :/
A héten végre nem felejtettem el, és megnéztem két honlapot. Az egyik egy társkereső, amit ajánlottak, majd valamikor regelek, csak épp ihletet gyűjtök... A másik pedig a haromkerek.hu, ahol meglepő módon háromkerekű bicikliket lehet nézegetni, és persze rendelni is... Nem olcsó mulatság, de majd előbb-utóbb be kéne ruháznom valami ilyesmire, mert ezzel még közlekedni is tudnék...
Jaj, majd' elfelejtettem: újra diplomás ember vagyok! :) Ugyebár eltűnt, és most megkerült. Valami furcsa okból kifolyólag a bátyám szobájában volt, és amíg nem volt itthon, nem kutattam nála, csak lazán átfésültem, de az kevés volt. Tesóm hazajött, körbenézett, és voilà, heuréka: meglett a diploma! :) Esküszöm, jobban örültem, mint diplomaosztókor! :)
De az esküvői kép még mindig rejtély... :)
Különben tök ciki volt, bátyám csütörtökön majdnem éjfélkor ért haza, dumáltunk, diplomát keresett, és utána teljesen kiment az álom a szememből: fél 2-kor még olvastam... Pénteken meg keltem 5-kor...
Ma meg 9-re állítottam be az órát (még ellenőriztem is), mégis ébresztett 7-kor... Én ezt nem értettem... :)
Alakul az ETO Park! Dobtak be hozzánk egy újságot, ami az élményközponttal foglalkozik, és hát elég biztató a dolog, ha lassan is, de be fog indulni, az árak mondjuk nem az én pénztárcámhoz lesznek kalibrálva... És ami már publikus: júliusban ETO ajándékbolt is nyílik, új mezszállítónk, a PUMA támogatásával! Szeretem ezt a márkát, bár az is igaz, hogy az ETO azért mégiscsak adidasban az igazi... Jaaj, micsoda problémáim vannak, mi? :)
A Forma-1-ről is akartam valamit írni, de már fogalmam sincs, hogy mi lett volna az... :) Annyi biztos, hogy ma este Kanadai Nagydíj, ami az egyik kedvenc futamom... :) Még akkor is, ha Hamilton indul az élről... :/
Pénteken este hazamentünk tesómmal Écsre, ott voltunk tegnap délutánig. Még egy kis nosztalgikus vonás: borsót fejtettünk! :) Igazi férfias elfoglaltság! :P Egyébként nagyon sok van, és jó gyerekek módjára segítettünk Anyunak... :)
Aztán este Baluval, Luival, és tesómmal Hollóztunk egyet, éjfélre már itthon voltam.
Ma ugye jó szokásom szerint a kúton voltam, de rossz kör volt, már nem kaptam újságot... :(
Most mindjárt rendelek valami ebédet, aztán kezdődhet a sportos délután, foci VB, és Forma-1.
Aztán le is telt a hétvége.
Mára ennyi.
Jók legyetek! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor most nem a diplomádhoz lehet gratulálni, hanem annak megtalálásához;):D

Gábris írta...

Köszi! ;) :D