2010. június 14., hétfő

Nézhetetlen

A tegnapi nap hátralévő része nagyrészt hőgutával, és annak tüneti kezelésével telt.
Két zuhanyzás, és kb. három liter ásványvíz elfogyasztása volt a penzum, és egy nagy adag eperfagyi... :)
Apropó: mostanában valahogy mindig összetekerem a zuhanycsövet... :/ Nem tudom, miért meg hogyan, ugyanis teljesen ugyanúgy zuhanyozok, mint eddig... Ami még nagyobb gáz: alig tudom kitekerni... :)
Volt Forma-1 is, Kanadában. Nem tetszett a futam, de főleg azért, mert Hamilton nyert. Nagyon nem szeretem azt a srácot...
Jó lenne, ha az Alonso-Kubica-Vettel hármas villantana végre valamit! Schumit pedig már szinte sajnálom...
A foci VB? Nézhetetlen... Ilyenkor hétköznap a szó legszorosabb értelmében is... Az 1-kor kezdődő meccs ugye kilőve, a 4-es közben érek haza, az este 8-ason pedig bealszok... Öregszem, a fene egye meg... :)
A vuvuzeláról már írtam: az agyamra megy. Nem értem, mi a jó benne? Hangos, mint a fene, közben ugye nem lehet énekelni, szurkolni, szidni a bírót... És közeliben már mutattak olyan srácot, aki úgy fújta azt a szart, hogy majdnem összecsinálta magát az erőlködéstől... :/Ja: és hogy legalább a himnuszok alatt miért nem lehet abbahagyni???
Állítólag a labda is szar... Azért van ilyen sok potyagól... És tényleg vicces, hogy jó párszor észre lehet venni, hogy a labda baromira nem úgy pattan, ahogy a játékos azt várná... Azért egyszer kipróbálnám... :)
Tegnap akartam még írni egy lányról. Aztán gondoltam, minek? Aztán ma megint láttam a buszon. Szerintem alkata, ruházata alapján sportolhat valamit, talán úszik. Szőkésbarna haj, a vége pici copfba kötve; kék szem, mosolygödröcske, a vállán tetkó....
A feneke azokban a rövidnacikban szexuális zaklatásnak minősül. :) Gyönyörű... :)
A mellei pedig? Huh... Tapasztalatlanságom okán nem tudtam eldönteni, hogy abból mennyi a cici, és mennyi a push up... :D Mármint nem nagy, de formás...
De nagyon szép, annyi szent. :) Mármint az egész csaj. A keblei a jéghegy csúcsát jelentik. Vagy a habot a tortán. Vagy mi... :D
Amúgy pedig mindig minden normális aranyos lánynak van barátja... :( De miért? Van ízlésünk, na... :) Tudom, a kivétel erősíti a szabályt, de én nem találom...
Ma hazatérve majdnem én is összecsináltam magam: a szomszédasszony búvárruhája kitömve ki van akasztva a folyosóra... Hát én frászt kaptam úgy első blikkre... :)
Ja: tudjátok, hogyan került Kanadában egy erdőtűz során egy búvár egy fa tetejére teljes felszerelésben? Várom a megfejtéseket! :D
Puszik, pacsik, jók legyetek! :)

Nincsenek megjegyzések: