2010. június 25., péntek

B-terv

Huh... Ez a hét aztán nagyon gyorsan elrepült... Nem is tudom, most nagyjából minden nap egyforma volt, meló, hazasietés, VB, kaja+fürcsi, VB, olvasás, alvás. Kissé sablonos, de nem panaszként írom... Jó-jó, volt MSN is, meg blog is, de az alap, ugyebár... :)
Na, meg a hitelügyintéző sráccal is találkoztam, akiről tulajdonképpen kiderült, hogy akár a személyes pénzügyeimért felelős emberkének is nevezhetem... Jaj, de komolyan hangzik... :)
A címről: kettős. Egyrészt a jövő hetem - holnaptól kezdve :) - baromira be van táblázva, sakkozgatom az eseményeket, és az emberkéket, hogy kit, mit, mikor, hol és hogyan, nem lesz egyszerű, majd mesélek...
Másrészt pedig a B-terv annyit takar, hogy egynek mindig lennie kell. Valahogy gimi óta kialakult bennem. Ha ez nem jön össze, akkor legyen az, ha így nem megy, akkor majd megy úgy... Emellett a spontán dolgoknak sem vagyok ellene, de egy kis "mankó" azért jó, ha van... :)
Holnap irány Budapest! A Mozgásjavító Általános Iskola is Diákotthon, ahová alsóban, '92-ig jártam, többmilliárd forintos beruházás után új épületszárnnyal gazdagodott, öregdiák-találkozóval ünnepli a jeles eseményt. A suliról majd mesélek bővebben. Fantasztikus hely volt, nagyon szerettem oda járni, sokat köszönhetek nekik. De kicsit tartok is a találkozótól... Rég volt, én nem is ott ballagtam, tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz...
Hogy milyen rég volt: az a villamos, ami a suli előtt letett, már nem is közlekedik... Vonatos-metrós-kisföldalattis túra lesz, Dórinak köszi az útvonaltervet! ;)
Ezután maradok Pesten, egy fősulis cimboránál VB-meccsek, sörike, nosztalgia, majd alvás. Vasárnap pedig vele, és ugyancsak ismerős barátnőjével jövök Győrbe, dél körül itt vagyok. Forma-1, és angol-német meccs. :)
Hétfőn úgy néz ki, szabi. Földhivatalba kell mennem részletes tulajdonlapért, postára feladni az értékbecslési díjat, majd veszek jegyet a csütörtöki Nyitra-ETO meccsre. Az árak sorrendben 7 és 32 ezer forint, a meccsjegy pedig 3 euró. "De az érzés megfizethetetlen!"... :) Komolyan, van bennem egy kis félsz a meccs előtt, de a két klub egyeztetett, meg mégiscsak európai kupa, csak nem lesz gond. De azért péntekre is szabit kérek. Így marad 15 napom, amiből hét karácsonyra kell... Pff... Nesze neked, két hónap nyári szünet! :)
Képzeljétek, a kedves, ámde kissé lassú helyettes büfésnéni helyett most új van! A hölgy kedves, mosolygós, lelkes, nem lassú, Dórinak hívják, és 17 éves! Így már más... :D
Most nem tudok átkötni, de olvastam egy tök érdekes sztorit valahol: egy srác elkérte egy csaj telefonszámát, aki meg is adta: az utolsó három számjegyet kivéve! A fiúnak egy egyenletet kellett megoldania, ha fel akarta hívni a hölgyet, és az x=0,53 ki is adta a hiányzó számokat. Ez aranyos, tetszik! :)
A német RTL-en van egy sorozat, amiben különböző családi eseményeket dolgoznak fel. Elég alap, szinte giccses, magyarul valószínűleg nem nézném. A main viszont elérzékenyültem, majdnem elbőgtem magam! Egy családban kiderült, hogy a 15 éves lányuk vér szerinti apja a feleség korábbi szeretője. Akinek nem lett családja, így viszont hirtelenjében lehetne egy lánya, és pert is indít az ügy érdekében. Meg is nyeri, de a csaj nem vesz róla tudomást, kiáll az őt felnevelő "igazi" apja mellett... Jah, hát ilyenen elérzékenyülni kínos, nekem sikerült... Nem értem...
Foci VB: alakul a helyzet, vannak egész jó kis meccsek, főleg most, hogy jön a kieséses szakasz. Vannak bombameglepetések is, az olaszok, de főleg a franciák egyenesen szégyelljék magukat, arcpirító, amit műveltek. Európai győztest szeretnék, de lehetőleg ne a szlovákok legyenek azok! :)
Jó hétvégét mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések: