2010. június 23., szerda

Nem csak a 20 éveseké... :)

De bizony. Egy picit azért tényleg övék a világ. Én sem vagyok egy öregember, de azért picit tényleg irigylem őket... :)
És Dóri ma elérte ezt a bizonyos kort, és húsz éves lett. Kemény hét hónapig együtt gyarapítjuk a két ikszesek táborát... :)
Írhatnék róla, mesélhetnék róla nektek. Végülis ez a nap róla szól. :) De nem fogok.
Vagyis csak két dolgot. Nagyon örülök annak, hogy a barátomnak tudhatom, nagyon fontos nekem, nagyon sokat jelent számomra. De ez gondolom nem újdonság! :)
Hm... És a második? Próbálok valami jellemző dolgot kiemelni vele kapcsolatban, de nem tudok. Elfogult vagyok vele kapcsolatban... :)
Szinte napra pontosan két évvel ezelőtt vele töltöttem el életem egyik legemlékezetesebb délutánját, soha nem fogom elfelejteni... Máskor pedig vele ittam meg életem legrosszabb, és teljességgel alulmúlhatatlan kávéját. De baromira nem zavart a dolog... (amúgy nem, nem mi főztük! :D)
Ja, és a GosziBlog köszönti legszorgalmasabb kommentelőjét! ;)
Na, de elég is az érzelgősségből: PARTYTIME! :D - nagyon kééész...:D -

Boldog Születésnapot kívánok Neked, Dóri!
És még egy kérés a végére! Ha a nyár folyamán esetleg összefutnál a jó öreg Woodyval, add át neki szívélyes üdvözletemet! ;)



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon aranyos, köszönöm szépen:)
Még jó, hogy találkoztam tegnap valakivel, amit el kellett mesélnem neked, és így feljöttem ide, a szokásos hétfőn és pénteken kívül is:)