2010. június 6., vasárnap

Kókuszos limonádé? Igen... :)

Csütörtökön még csak annyi történt, hogy fürdéshez készülődve bevertem a sípcsontomat a kád szélébe. Olyan 5-10 perc fetrengés után kiszenvedtem magam, és már jól vagyok. :)
Pénteken? Nos... Kinevezték az új Fradi-edzőt a kaposvári Prukner László személyében. Jó edző, szerintem jól jártak vele a pesti zöldek. Az picit fura, hogy az őt bemutató sajtótájékoztatón mondott le Berki Krisztián ügyvezető, így elég hamar kitolták a rivaldafényből.
Józsi Gyuri pedig az ETO-ból szerződött a Fradihoz. Így a 2008 nyarán Melindával és Andrással vásárolt Józsi, Völgyi, illetve Böőr Zoli feliratú mezeink egytől-egyig aktualitásukat vesztették. Nem baj, majd az új mezből beújítok. Csak azon gondolkodom, hogy Rokit írassak rá, vagy Goszit. Mert én biztosan nem igazolok el. Mert nekem még a barátaimnál is fontosabb az ETO! :P Bizony, ezt hallottam nemrég... :/
Az FTC-hez kapcsolódó hír, hogy szurkolói szervezetük önkéntescsapatot szervezett, és mától segítenek az árvízvédelmi munkálatokban. "Mekkora hülyeség már? Védeni az árvizet?"- mondaná Besenyő Pista bácsi. De nem mondja. Mert ezzel nem viccelünk.
Nem viccelünk az államcsőd közeli helyzettel sem, amit a Fidesz két politikusa "bölcsen" világgá kürtölt...
Jaj, juj: pénteken félbeszakadt a Barátok közt. A második rész elején sötét képernyő mellett egy Forma-1 közvetítés hangja hallatszott... Már azt hittem, Berényi Attila és Miklós követi a száguldó cirkusz eseményeit, de nem: műszaki hiba történt. Hétfőn elmarad a Fókusz, így összesen négy BK-rész lesz... :)
Szombaton bementem dolgozni, mert mínusz óráim vannak, azokat le akartam dolgozni, sikerült is. Meg elég sok rajz lefűzésével adós vagyok, abból akartam pótolni valamennyit, de nem volt túl nagy látszatja... :(
Egyébként tiszta Mónika show-hangulata volt a napnak, lelkiztünk ezerrel... Nem, nem Mónika-show: ez komoly volt... :(
Aztán Gerej Mester hazahozott. És képzeljétek, utunk egy részén magyar rendszámú Ferrari ment előttünk... Jaj, csorgott a nyálam ezerrel: gyönyörű volt. Az a hang, az a forma, gyönyörűűű... :)
Hazaérve pedig a Hollandia-Magyarország barátságos focimeccset néztem. 1-1-es félidő után 6-1-re kikaptunk. Szar volt, nem lehet ezen mit szépíteni. A jövőben semmilyen EB- vagy VB-selejtezősorozat előtt nem leszek hajlandó számolgatni, hogy mennyi esélyünk van. Semennyi sincs. Meg sem érdemeljük. Nulla, kiábrándító, undorító...
Este pedig Katával és Baluval söröztünk egyet a Smukiban. Vagyis Kata kókuszos (!) limonádét is ivott. :) A szokásos, semmi extra... Illetve... Áhhh, mindegy...
Ja, és két munkatársammal is találkoztam. :)
Egy olyan taxi jött értünk, gyerekeeek... Crysler volt, három éves - megkérdeztem -, a típusát nem jegyeztem meg, de teljesen ilyen retró-stílusú. Nagyon pöpec... :)
Ja, tesómék pedig benne vannak a tegnapi Kisalföldben. Ha érdekel, ide kattintva megnézheted őket. Nyilván a júniusiak között... :)
Ma mentem volna haza, de nem bírtam felkelni. Anyu jön majd be délután.
És napok óta nem tudok belépni MSN-re. Senkire nem haragudtam meg, senkit nem tiltottam, nem is tűntem el, csak nem működik az a szutyok.
Fogalmam sincs, mit kell vele csinálni, mást emiatt nem nagyon szeretnék idecsődíteni, ígyhát amíg nem javul meg magától, addig nem nagyon leszek fellelhető...
Addig ott a telefon, az iwiw, a mail, az arckönyv - mármint facebook... :)-, ha valakinek hiányoznék... :) Na, meg persze kommentelni is szabad... ;)
Ennyi mára, szép napot mindenkinek!
Szerk.: Persze nem bírtam magammal, hiányzott az MSN. Felhívtam bátyám sógorát, és átküldött egy frankó progit, ami javított a megadott hibakód szerint. Egyetlenegy apró probléma: sok régen használt, és már törölt hangulatjel visszatért, jó sok pedig eltűnt... Ami nem kell, azt már töröltem, a pótolnivalókat pedig majd elkérem... :)

Nincsenek megjegyzések: