2010. február 25., csütörtök

Megvilágosodtam

"Süt a nap, nehogy szomorú légy, lehetne százszor is rosszabb..." :)
Ennek a kis idézetnek semmi köze a bejegyzéshez, csak ebben a napsütéses-bördzsekit végre előkotrós időben eszembe jutott... :)
Szóval, megvilágosodásomról... A héten valamelyik Vacsoracsatában Gönczi Gábor főzött. Na, az ő felesége, Tatár Csilla szerintem nagyon szép nő. :) De most nem ez a lényeg. A Fókusz műsorvezetője amolyan meglepetésvendégként elhívta Veres Robit, alias MC DC-t, a Csillag születik című műsorban feltűnt mozgássérült freestyle rappert, vagy mit... :) Na, én ezt a srácot tényleg ismerem. Mármint látásból. Nagyjából egyidősek vagyunk, és ő a Pető Intézetben tanult, én pedig alsóban a Mexikói úti Mozgásjavító Általános Iskola és Diákotthon (honlap, ha érdekel, itt) diákja voltam, az előkészítő évvel együtt 1987-től 1992-ig. Te jó ég, de régen volt... :/ Azután kerültem Győrbe, a Feketébe, de ez már egy másik történet, majd egyszer elmesélem. :) És minden évben májusban szerveztek mozgássérült gyerekeknek egy "Sportolj velünk!" néven futó versenyt a Testnevelési Főiskolán, és szerintem ott versenyeztünk egy-két számban egymás ellen... :) Ja, és arra is emlékszem, hogy ezen a versenyen egyéni aranyérmet a pesti iskola színeiben nem nyertem, csak később már győri indulóként- úszásban.
Ja, egyébként nagy respect Robinak, örülök, hogy él a lehetőséggel, remélem, sikere hosszú ideig kitart majd. Egyébként pedig nekem személy szerint herótom van attól, ha a saját mozgásomat látom filmen, kíváncsi lennék, hogy ő ezt hogy viseli...
Nem értem a lányokat... Ezt a dolgot lehet említettem már, most újra elmesélem. Miért van az, ha egy csajjal sétálok a városban, az idegen nők valahogy máshogy néznek rám, meg mittudomén...? :) Ez Katának is feltűnt... Bár a mi sétáink mindig elég érdekesek, röhögcsélünk, bohóckodunk, szóval ja... Lehet itt is a válasz... :/ Akkor már értem a csajokat. Na jó, csak vicceltem. :D
Balázsék Morning show-jában (nem, nem kapok jutalékot az RTL Klubtól...:P) hallottam egy tök érdekes dolgot. Vagyis inkább megnyugodtam, hogy normális vagyok - talán. :) Szóval: jobb kéz- bal kéz. Én kétkezes vagyok. Írni csak jobbal tudok, rajzolni egyikkel sem. :) Az evőeszközöket "normálisan" használom, de például labdáért ballal nyúlok, teke ugyanígy, ha nagy ritkán a konyhában mókerálok - nem röhög - akkor is pl. a serpenyő a bal kezemben van... Balázséknál is szóba került, így még annyit megjegyeznék, hogy a bré is csak bal kézre esik...:$ Viszont mondjuk a bal kézzel körömnyírás jobbról, na az egy hosszú procedúra szokott lenni... :) Fura dolog ez is... :)
Köszönetnyilvánítás: sógornőm öccse, Attila újabb lábsérülés után lábadozik, csak két mankóval tud közlekedni. Nagyon szeretett volna ott lenni szerdán a már említett magyar-orosz meccsen, de ez így a sok lépcső miatt felejtős lett volna... Felhívtam Nórát - utálja, ha Nórinak hívják, azért vagyok ilyen hivatalos :) -, aki a Győri ETO FC amolyan kommunikátora, sajtó, és szurkolói irányban. És bár a mérkőzés nem ETO-rendezés, Nóra telefonálgatott érdekünkben, így Attila akadálymentes helyről, MLSZ-tiszteletjeggyel nézheti meg ezt a meccset. Én meg a megszokott ETO-bérletes helyem alatti sorban... :P Nóra, ezúton is köszönkük!
Tegnap egyébként Kata egy elhamarkodott ígéretét "hajtottam be". :) Még kedden azt mondta a Baross úton, hogy szívesen maradna még, de fázik, viszont cserébe szerdán lejön velem a Hollóba. Ott is voltunk, de 8-ra már itthon, hiszen a Barátok köztöt nem szabad kihagyni. Pff... RTL... :D :D
Csütörtök lévén közeledik a hétvége. Holnap majd foci, Anyu meg talán bent alszik Győrben. Szombaton aztán délelőtt cipőt veszek. Igen, még karácsony előtt vettem a mostanit, ami elég sok idő, menni még úgy ahogy lehet benne, de táncitáncira nem alkalmas már... :(
Ja, mert délután a Dreherben megnézzük a végre induló NB1 nyitófordulójában az Újpest-ETO-t, aztán hazajövök, készülődök, aztán buli. Lesz egy Kata, egy Balu, egy Laci, egy Zoli. Meg két Adri is lesz. Meg én is leszek. :) Még fogalmam sincs merre megyünk, de valószínűleg Hullám. Lecsekkoljuk március 13. előtt. :) Remélem beférünk, mert állítólag valami szalagavató lesz, vagy mi. Abból meg már kinőttem. Asszem. :)
Úgyhogy legközelebb kb. vasárnap jelentkezem. De addig is lehet olvasgatni, kommentelni ám... ;)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: