2010. február 15., hétfő

Jó kérdés- vagy mégsem? :)

Az egész úgy kezdődött, hogy Luival megbeszéltük, hogy vasárnap egy-két sörike mellett megnézzük valahol a győri kézislányok Larvik elleni BL-meccsét. A program elég hamar borult, mert már a szombat reggeli Sportból megtudtam, hogy a meccs aznap lesz, tehát nem a hét utolsó napján. Így otthon, Écsen néztem meg a csoport rangadóját, sajnos kikaptak a lányok Norvégiában, sőt másnap a Barcelona is elvesztette veretlenségét a spanyol bajnokságban, így ezen a hétvégén "nulláztak" kedvenc csapataim. Hát, ez is elég ritkán fordul elő.
A vasárnap esti meccsnézésre viszont hívtam pár embert, aztán pont Lui nem tudott eljönni. A Laposra lusták voltunk menni, a Smuki zárva volt, a Fehér Holló pedig tele, ezért a Drehert mondtam a lányoknak, hogy ott találkozzunk. Az a hely is egy kissé "lepattant", de én mondjuk szeretem. Kata és Niki valamivel előttem értek oda, de szerencsére feltalálták magukat, birtokukba vették a zenegépet. :) Aztán Balu is befutott, csocsóztunk egyet, aztán hazadobtuk Nikit, aztán betértünk a Hollóba hármasban. És hát ismét szóba került az "én és a lányok" című örökzöld lemez. Kata szerint annyi az összes baj velem, hogy bele vagyok buzulva az ETO-ba. :) Pff... Egyrészt nem - nagyon - vagyok belebuzulva, másrészt ennél azért jóval több hibám is van...
No, aztán ennél a témánál maradva Kata feltett nekem egy - Klaudia után szabadon - pikáns, pimasz, provokatív kérdést, miszerint: "Gábor! Kimennél-e akkor is ETO-meccsre, ha mielőtt elindulnál, *lánynév, censored:)* várna az ágyadban a legszexisebb fehérneműjében?" A kérdés ugye elméleti, soha nem fog ez az eset megtörténni. Meg aztán 29 évesen - sajnos - már megmutatkoznak rajtam annyira a megrögzött agglegényélet - enyhe - tünetei, hogy azt válaszoljam: a meccset választanám. És itt most nem az ETO-ba belebuzulásról van szó: az a 90 perc, meccs előtti Sörkerttel, meccs utáni "netenfórumolvasással" együtt mondjuk bruttó 4 óra kéthetente nekem kell. Találkozás a haverokkal, szurkolás, a csapat... Nem tudom, hogy le tudnék-e mondani róla...
A Forma-1-et fel tudom venni videóra, az nem téma. Kézimeccsre nem túl gyakran megyek, de a foci az kell... Ha pedig annyira szeret egy lány, akkor ezt megérti, és nem próbál pont ettől az élménytől megfosztani...
Hm.... Mondjuk így most könnyen nagy a pofám, de az is lehet, hogy ha felhívna, hogy szívesen beülne velem valahová beszélgetni egyet, de csak ETO-meccs alatt ér rá, gondolkodóba esnék... Ja, szóval ez tényleg nem egyszerű kérdés...
Egyébként pedig egyszer álmodtam valami olyasmit, hogy egy lányismerősöm igencsak lenge öltözetben olvasgatott az ágyamon, miközben én Forma-1-et néztem. Próbálta elterelni a figyelmemet a futamról, de nem hagytam magam. Fel is riadtam, hogy milyen hülye vagyok... :D
A Hollóból szokás szerint éjfél körül értem haza, ehhez képest ma elég könnyen felkeltem. És végre egyszer nem fáztam reggel! :) Viszont úgy csúszkáltam a járdán, hogy egy két manőveremet a téli olimpia műkorcsolya-versenyein simán lepontozhatták volna... :/ :)
ETO: őőő... ez most így hülyén jön ki, nem? Na, mindegy... Szóval a pályák rossz állapota miatt egy hetet csúszik a bajnoki rajt... Február 27-én indul útjára a labda... Talán... :)
Melegétel-utalvány: neten rendelhető, kiszállítós, menzaízű ebédet szoktam enni. Most, hogy mindenhol melegétel-utalványt adnak hideg helyett, pofátlanul megemelték az áraikat... Lehet, átállok a büfés néni-féle hamburger-virsli-melegszendvics-hot dog variációkra... De a normális meleg kaja meg kell(ene)... Nem kicsit vagyok emiatt mérges.
Majd csak lesz azért valahogy...
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: