2010. február 8., hétfő

Vegyesfelvágott 13

Régen is írtam, mesélnivaló is akad bőven, így aztán vegyesfelvágott. A tizenharmadik. :)
Cégesfoci: na igen, a pénteki focinak elég fura hangulata volt, ugyanis egészen pontosan heten játszottunk két csapatban, ami azért elég vicces volt. :) Tudom, ha nem lennék mozgássérült, az én 175 centimmel valószínűleg soha nem álltam volna kapuba. Így viszont imádom. Most viszont alig értem labdához, szinte nem védtem semmit. És ez azért volt, mert nem jött el az a kolléga, aki "be szokott lőni", vagyis akivel be szoktunk melegíteni kétkapuzás előtt. Hihetetlen, hogy ez mennyit számít... Az pedig határozottan pozitívum, hogy négy hónap kihagyás után visszatért Judit, aki lány létére nem csak tud, de kur*va jól tud focizni. És ő a második NB1-es lányismerősöm! :P
Akárhogy is terveztem, a fáradtságtól nem voltam képes már péntek este kimenni Écsre... Így másnap reggel mentem.
Szombat reggel aztán megtudtam, hogy szabadságra megy az újságos, akinél hajnalban vásárolni szoktam. Aztán azt is megtudtam, hogy nem is szabira megy, hanem csődbe. Amióta átvette a boltot, oda szoktak járni ilyen vén alkeszok rakétát inni, és nagyon büdös cigit szívni, amit eddig is tudtam. Amit viszont nem, hogy mindezt hitelbe tették, és eddig bírta az újságos bácsi. De ez még nem hivatalos infó.
Ezután, mivel lekéstem a buszt, a Hollóban kávéztam, aztán egy Pannonhalmára tartó járattal indultam haza. És basszus majdnem részese lettem egy buszbalesetnek... :/két autó ütközött, az árokban kötött ki, és az egyik súrolta buszunk oldalát... Na, az azért nem volt gyenge... :/
Hazamentem, ebéd és fürdés után jöttem is vissza. Lepakoltam itt Gyárvárososban, aztán...
Aztán Katáékhoz mentem, ahol öccsének, Balázsnak a névnapját, és barátjának, Rolandnak (=Béla) születésnapját ünnepeltük. Iszogattunk, eszegettünk, beszélgettünk, közben "megnéztük"az ETO kézislányainak Ljubljana elleni meccsét. Azért az idézőjel, mert a szlovénok hat gólos vezetésénél kikapcsoltuk a tévét, és mire kikönyörögtem a visszakapcsolást, már kettővel vezettünk, és nyertünk is. Pazar hajrá volt, Pálinger állítólag ihletett formában védett, ezért is meglepő, hogy Győrbe tart Katrine Lunde Haraldsen (fotó), a dán Viborg norvég válogatott kapusa. Amióta az Audi támogatja az ETO női kézilabdásait (2005) , várunk egy ilyen kaliberű világsztár leigazolására, de meglepődnék, ha idejönne Pálinger mögé kispadozni. Ja, ás egyébként a férje focista, és olyan helyen keres magának csapatot, ahol felesége közelében lehet... Érdekes, legalábbis érdekes... :) És ha Lunde idejön, minden meccset nullára nyerünk. :) És Dórival megyek autogrammot vadászni! :D
Na, de Katáékhoz visszatérve: szokásos, sokat röhögős, nagyokat beszélgetős este volt. Az Unicum Nextet megszerettem, házi mézes almapálinkát soha az életben nem iszom többet, pláne nem franciasalátával... :S Ja, és soha többé nem szívok sodort piros Symphoniát... :S Ma a világoskék Szofi olyan volt, mintha szanatóriumban lennék... :)
Hatig dumáltunk, nyolckor keltünk, délután 1-kor értem haza. Alvás kettőtől ötig, kaja-fürcsi, majd fél héttől megint döglés-alvás volt... Na, ezért nem blogoltam én tegnap... :P
És még pár dologról címszavakban:
Megkaptam az első, 10 ezer forint értékű melegétkezési utalványt... Eddig hideget kaptunk, de azt pofátlanul megadóztatták... :/ Azt nem értem, hogy ez miért jó? Mert mondjuk nagybevásárolok a Tescoban, veszek vizet, tejet, uram bocsá' sört, az annyira nem luxus. Azt nem szabad... De Mekibe, Don Pepébe mehetek, azt támogatja az állam... A példa sarkos, de akkor sem világos a dolog teljesen... :/
Kisorsolták a 2012-es ukrán-lengyel közös rendezésű foci EB selejtezőcsoportjait. Ellenfeleink: Hollandia, Svédország, Finnország, Moldova, San Marino. ANNYIRA nem rossz, bár szerintem a cél itt is csak a szép halál lehet. Mondjuk az első három országot azért megnézném egy idegenbeli túrán... :) Az mondjuk nevetséges, hogy állítólag le akarjuk mondani a Hollandia elleni, VB előttre tervezett felkészülési meccset. Jah, kijátszuk titkos fegyvereinket... :D Március 3-án meg magyar-orosz barátságos meccs Győrben. Arra mondjuk menni kéne. Még soha nem voltam válogatott meccsen...
Indul a választási kampány. Erre - most - nem pazarolom a karaktereket. Igérem, politizálni nem fogok, csak azt fogom megemlíteni, ha valami egetrengetően érdekes, vicces, esetleg ostoba dolog történik. Szigorúan szubjektívan... :)
Mint például a Bokros: mi a f*szért kell a magyar kampányban szlovákul beszélnie? Noormális? Azon gondolkodom, itt is meg kéne hirdetni a Hollandiában már sikerre vitt "Szavazz Donald kacsára!" mozgalmat! Ott a politikusaikkal elégedetlen, de szavazati jogukkal élni kívánó polgárok annyi szavazatot küldtek Walt Disney kacsájára, hogy simán bejutott volna a parlamentbe! :)
Na, ennyi! Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Győr venter på dig. Ez a mondat kellett?

Gábris írta...

Igen, köszönöm! :)
És már megint név nélkül kommentelsz? ;)