2010. január 6., szerda

Vegyesfelvágott 12

Nem tudom, mennyire fogok sokat írni, de megint sok dolog eszembe jutott. Remélem, hogy semmit nem fogok kifelejteni. :)
Úgy néz ki, hogy - legalábbis részben - "bejárós" leszek. Ugyanis egy kedves rokonunktól megkaptuk ajándékba leselejtezett laptopját, ami Écsen lesz. Ha minden jól megy, oda is beköttetjük a netet. Így nincs akadálya, hogy az eddiginél valamivel többet legyek otthon... Aki apámhoz fűződő "érdekes" viszonyomat ismeri, tudja: igenis szükséges, hogy ott is "lefoglaljam" magam, kerülendő a felesleges konfliktusokat...
A lakáskérdéssel kapcsolatban felvetődött egy az eddigiektől merőben eltérő, baromi nehéznek, egyben ideálisnak látszó megoldás. Erről majd mesélek, ha több konkrétum lesz. De ezzel kapcsolatban is eszembe jut, hogy egyedül azért ebbe is nehéz, és úgymond értelmetlen belevágni, és itt nem elsősorban az anyagiakra gondolok...
Megígértem magamnak, hogy két dologról nem fogok írni itt a blogon: a H1N1-ről, és a gazdasági válságról. Mert a csapból is ezek a témák folynak, másrészt túl kicsi vagyok én ahhoz, hogy érdemben állást foglaljak. A sertésinfluenzáról már a saját oltásom kapcsán ejtettem szót, a válságot pedig azért említem meg, mert olyan dolgot láttam a témában, ami kissé felidegesített. Egy asszony elvesztette munkáját, nehéz helyzetbe került: attól félt, hogy lakáshitelét nem fogja tudni törleszteni. Segítséget kért bankjától, amolyan áthidaló segítségért folyamodott. Ők válaszra sem méltatták. A helyzet egyre csak romlott, így újból érdeklődött a banknál. Kiderült, hogy egy ügyintéző hibájából kérelme nem jutott el a megfelelő helyre, de azért azt megjegyezték, hogy kérelmével fordulhatott volna a nemtommilyen segélyvonalhoz is, amiről nyilván ő sem tudta, hogy létezik. Valamint: jelezték, ha esetleg nem fizette volna ki a törlesztést - amit pedig erejét megfeszítve teljesített -, könnyebben észreveszik nehézségeit. És rögtön b*szogatták volna- teszem hozzá. Beteg, undorító hozzáállás...
ETO: most hallottam, hogy Nemanja Vidics, a Manchester United szerb védője, aki épp a Real Madridba tart, pár éve járt itt Győrben próbajátékon, de már az első edzés után elköszöntek tőle... Vicces, nem? :) Hát, nem... :/ A klub vezetői egyébként már megegyeztek egy csődbe ment belga csapat, a Mouscron három játékosával, kettővel még tárgyalnak... Marokkói, belga, francia, kameruni és algériai játékosokról van szó... LESZ ITT MAGYAR JÁTÉKOS???
Szerelmes vagyok... Szerelmem tárgya egy telefon, amit az utóbbi napokban két ismerősömnél is láttam... Mályva, fehér, és szürke színben kapható, az üzletben gondolkodva közöltem, hogy fehér biztosan nem lesz... Az eladócsaj szinte kérlelt, hogy legyek szíves, mályva színűt se válasszak. Persze, a szót ismertem, de színt viszont konkrétan nem... :) A lány hangsúlyából tudtam, hogy ez bizony a rózsaszín valamelyik árnyalata, és valóban... :D Jól van na, ezt teszi a rutintalanság! :) Ebből a telefonból fogok tehát szürkét vásárolni, ha megérkezik az új szállítmány. Na, meg persze a fizum! :)
Egy privát üzenet a végére: fogalmam sincs, hogy olvasol-e, de annyira segítenék, amiben csak tudok! Nyugi, minden oké lesz!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: