2010. január 26., kedd

Horoszkóp és hozzá egy hülye álom :)

Ma a kajáldában találtam egy Bors című újságot, és ebéd közben azt olvasgattam. A mai napra szóló horoszkópomban a következő állt:
Különös álmai voltak az elmúlt éjjel, és ezek még napközben is gondolkodóba ejtik. Megpróbál küzdeni ellenük, de hiába. A legjobb talán az lenne, ha leülne és kibeszélné magából ezeket a dolgokat.
Természetesen nem másoltam volna be ezt ide, hogyha nem lett volna tényleg egy elég érdekes álmom. Nem kell küzdenem, kibeszélni sem igazán, de azért elmesélem. :)
Egy kávézóban ücsörügtem egy gimiből ismert leányzóval. Szidott, mint a bokrot, hogy önző bunkó állat vagyok, meg nem foglalkozom vele, elhanyagolom, és a haverok fontosabbak nekem, mint ő. Amikor végre hagyott szóhoz jutni, annyit mondtam, hogy "Dóri, az a helyzet, hogy..." Na, és a csajt baromira nem így hívják, ennek megfelelően elszabadult a pokol. Annyit mondott még, hogy "Dóri, mi? Na, elmész Te a p*csába!" , majd pofon vágott, rámborította az asztalt, és elviharzott. :D
Ezek után tényleg kíváncsi lettem volna az álom folytatására, de sajna csörgött a telefonom, és felébredtem...
Fogalmam sincs, hogy egy álmot szükséges-e magyarázni. Nem is tudom, nem is akarom. De a bizonyos tudatalattim csak annyiban jelzett, hogy Dóri végzett a vizsgáival, és azóta nem hallottam róla. Tényleg ennyi... :)
Ma még annyi "érdekes" dolog történt - bár kinek mi érdekes? -, hogy meló után a kapunál a cigimbe belefeledkezve elkezdtem "táncolni-koreografálni" az mp3-lejátszóban szóló német számra... És egyszer csak azt vettem észre, hogy egy előttem elhaladó biciklis tátott szájjal bámult, hogy mi a fenét csinál ez a szerencsétlen... :)
De nem zavar... Picit égő, de ehhez volt kedvem, ezt csináltam... :) Mondjuk ha a papa miattam borul a jeges úton, na az gáz lett volna... :)
Ennyi mára, puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

2 megjegyzés:

Gerej írta...

http://www.astronet.hu/szemelyre-szabott-horoszkop/

http://www.astronet.hu/bovitett-parkapcsolat-elemzes/

http://www.astronet.hu/nepek-horoszkopja/?cat=negyelem

Gábris írta...

Hát ez jó, köszönöm! :)
Ikrek az aszcendensem, már ezt is tudom. :) A horoszkópom elégg "ül", bár annyira azért nem vagyok se komoly, se gúnyos. Remélem.
A párkapcsolati meg? Aszerint az a bizonyos leányzó totális kapufa, az én hibámból... :( Pedig én nem vagyok/lennék olyan, amilyennek az elemzés leír...
Érdekes, na! És tényleg köszi! :)