2010. január 9., szombat

Megvettem

A lényeggel kezdve: túléltük az első dolgos hetet. A visszaszokás fázisa eléggé nehézkes, utálok korán kelni, ebben a fos időben nehezemre esett sokáig bent maradni, de azért köszönöm szépen, megvagyok! :) Jövő héten kezdenek németországi kollégáink is, így aztán be fog indulni az élet.
Tegnap végre minden úgy alakult, ahogy elterveztem. :) Vagyis kaptunk fizut, a Vodafone-ba pedig megérkezett az általam kinézett, a fotón is látható Samsung 5230-as, elviekben böködőbigyó nélkül is használható érintőképernyős mobiltelefon. A képen látható hölgy sajnos nem járt hozzá... :( Tisztában vagyok vele, hogy nekem egy ilyen telefon igencsak merész vállalkozás, mert óvatosan kell bánni vele, és kis túlzással úgy kell vigyázni rá, mint a hímes tojásra. De próba szerencse. Az első benyomások? Nos, aranyos meg minden, de egy kicsit fura... Ja, itthon ugye elvégeztem a beállításokat, majd a naptárban megdöbbenve láttam, hogy január 8., csütörtököt ír ki. Elkezdtem szörnyülködni, hogy mekkora gagyi, aztán észrevettem, hogy évnek 2009-et állítottam be... :) Valamint egyelőre még képtelen vagyok smst írni - pedig akinek a telefonját kipróbáltam, azon prímán ment-, és nem tudom görgetni a névjegyzéket.... :( Ja, szóval nem, vagy csak nehézkesen tudok SMS-t írni, illetve telefonálni. Végülis mi másra kellene egy mobil, basszus? :D
Apropó névjegyzék! :) A telefonkönyv... Átraktam a régi SIM kártyát, és döbbenten tapasztaltam, hogy minden ember neve mellett van egy 1-es vagy egy 6-os. Aztán rájöttem, hogy ez az előző telefon által hozzáadott ikon maradványa. Ezen kívül egy csomó emberke száma többször is benne van - mentés helye SIM, nem másoltam még telefonra -, a rekorder Edit sógornőm, aki két különböző számmal összesen négyszer "képviseltette magát", de amikor tegnap este hívott, akkor annak az ismerősömnek a nevét írta ki, akié az a kártya korábban volt, de a nevet természetesen átírtam/töröltem. Szóval majd ki kell pucolnom a telefonkönyvet, és senki ne lepődjön meg, ha kap majd tőlem iwiwen egy üzenetet, hogy bocs, véletlenül töröltem a számod... :) És itt az idő a felesleges számok törlésére is, mármint akiről azt sem tudom, hogy kicsoda, illetve, akivel nem valószínű, hogy valaha még keresni fogjuk egymást... :) És még vennem kell memóriakártyát - mert "az kell" -, valamint a biztonság kedvéért kijelzővédő fóliát, illetve valami tartót/tokot is. Ha meg nem szokom meg pár hét alatt azt a gördülőmenüt, akkor eladom... :( De mondom, alapjában véve tetszik, meg minden! :)
Más! Zenét hallgattam a múltkoriban. És így került sorra Hiennek, a Megasztár 4-ben feltűnt, soproni illetőségű, vietnami szülőktől származó énekesnőnek Kicsit túl szép című dalára. A szöveg lényege annyi, hogy a csaj szerint túl gyorsan belezúgott egy csávó, alig ismerik egymást és már szerelemről beszél, ami hülyeség, bla-bla-bla. Nem is ez a lényeg, annál a résznél, amikor mintegy vizsgáztatja csóri srácot, hogy ismeri-e őt egyáltalán, megkéri őt, mondja meg, van-e hab a kedvenc sütijén, illetve mondja meg mi a neve... Na, én ezen olyat röhögtem! :) Ha ezt mondjuk Tóth Gabi, vagy Kovács Kati énekelné, nem lenne vicces, de - a google-t hívom segítségül :) - Nguyen Thanh Hien? LOL! :D Hatalmas szöveg, telitalálat! :D
Most majd lassan felkerekedek, hazanézek őseimhez Écsre, DVD-ket másolgatok, Anyuzok, telefont tartóstöltök, "régi-új" laptopot nézegetek, na meg persze pihenek. Aztán holnap vissza...
Jók legyetek, jó hétvégét mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Gáborom,

ne mozogj a sötétben!
http://lovetheheels.blogspot.com/2009/04/randibugyi.html

Gábris írta...

Köszi, már én is megtaláltam ugyanazt! :)