2009. október 19., hétfő

És Button behúzta

A tegnapi napom a két blogbejegyzés elkövetését leszámítva eléggé passzívra sikeredett. Délelőtt bebuszoztam a vasútállomásra egy Nemzeti Sportért, majd hazajöttem, blogoltam... És az ebéd elfogyasztása után aludtam egy röpke két-három órát. Annyira régen sikerült aludnom így délután... És annyira jól esett! :)
Amikor felkeltem, már csak egy gyors zuhanyra volt idő, és kezdődött is a Brazil Nagydíj! Az eleje elég eseménydús volt, koccanások, előzések, Kimi és Kovalainen első ránézésre rémisztő közjátéka... Majd kissé "elfáradt" a futam... A hazai pályán versenyző Barrichello nem tudta életben tartani vb-esélyeit, így Jenson Button lett a 2009-es év Formula-1-es világbajnoka. A futamot egyébként Mark Webber nyerte, és KUBICA egy második helyet azért csak összeszedett. :)
Szóval Jenson Button a világbajnok a Brawn-Mercedes volánja mögött. Amikor tavaly decemberben nekrológot írtam a távozó Honda csapat emlékére, nem gondoltam volna, hogy ez lesz a végkifejlet. De a fizikus végzettségű Ross Brawn csapatfőnök zseniális autót épített, és a Michael Schumacher "agytrösztjeként" tőle megszokott bámulatos taktikai húzásokkal is találkozhattunk. A pilóták pedig? Flavio Briatore, a Renault eltiltott csapatfőnöke a szezon során Barrichellot vénnek titulálta, Buttonról pedig úgy vélekedett, hogy nála még egy stoptábla is sokkal gyorsabb...Hát, ehhez képest... A szezon elején egyszerűen minden bejött az új csapatnak, az év második felében pedig lazán gyűjtögetve is bebiztosították mind az egyéni, mind pedig a csapat-világbajnoki címet. Le a kalappal előttük! :)
Egyébként most látszik, milyen unalmas lenne a F1, ha az eredetileg tervezett értékelési módot vezetik be: Button már hetekkel ezelőtt világbajnok lett volna, ha a legtöbb győzelem rangsorolna...
Ja, és milyen az élet: a Hondát búcsúztató írásomban meséltem nektek arról is, hogy Egervári Sándor már nem az ETO edzője. Nos, ő az U20-as válogatott élén vigasztalódhatott...
Ez a hét egyébként továbbra is "sportos" lesz: holnap Debrecen-Fiorentina meccs valahol egy tévé előtt, szerdán ETO-Kaposvár Magyar Kupa-meccs az ETO-Parkban (ahol október 29-én kezd nyitni az üzletközpont, nyit a CBA), csütörtökön pedig céges foci a Győr Arénában. Ahol még soha nem voltam, de azt mondják, nem olyan rossz hely... :)
És utána három napos "hosszú hétvége"! Jó lenne valamivel feldobni ezeket a napokat, egyelőre nagyrészt otthon tévé előtt punnyadás tűnik sanszosnak, de majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések: