2009. október 18., vasárnap

Ami az U20-as VB-n kívül történt...

Azért a héten történt még egy s más, csak tegnap nem akartam másról írni, az egész bejegyzést U20-as válogatottunknak szenteltem... :) A videót egyébként cseréltem, mert Zsoca barátom jelezte, hogy az eredetit eltávolították a Youtube-ról...
Szóval... A tervekkel ellentétben nem volt péntek este közös meccsnézés a Dreherben, mert a Fradi-ETO meccsre halasztást kért a győri klub. Kiss Máté, Dudi, és Zámbó Bence ugyanis Egyiptomban volt a VB-n, több légiósunk pedig hazája felnőtt VB-selejtezőjén volt érdekelt. Így elmentem cipőt venni (pff...), majd itthon, egy sör társaságában néztem meg a "kisdöntőt".
Tegnap reggel pedig hazamentem Écsre, hogy aztán délután visszajöjjek... :) Ugyanis Katával és Rolanddal, valamint Adrival és Zolival beültünk az Alpesibe, egy kis sörözős, beszélgetős estére. Jól telt, jót beszélgettünk, nevetgéltünk... Amúgy a tévében éppen a Forma-1 brazil nagydíjának az időmérője ment, -esős "káoszedzés", Barrichello-pole-lal - az RTL Klub szégyenszemre csak felvételről adta... Sajnos nem jó szögben ültem a tévéhez viszonyítva, így ez az időmérő többé-kevésbé kimaradt... No de ezt nem panaszként mondom ám, na... :) (felvételről meg amúgy is megnéztem...:P)
Viszonylag korán, már 10 óra körül elhagytuk az "ojjektumot", ezúttal nem kellett taxit hívnom, ugyanis Zoliék hazadobtak. Mármint Adri vezette Zoli kocsiját... És hát ügyes volt, nem féltem mögötte... :D
Hazatérve még volt egy kis MSN, ahol történt egy "kedves epizód", vagy mi, de erről most nem írok bővebben, de majd szerintem visszatérek még rá... :)
Jaaaaj: már félek ilyet kijelenteni, de elvileg október 31-én többszöri halasztás után végre buli... Akkor lesz a Forma-1 idényzáró is, tehát most asszem két partyra leszek hivatalos... Na, mindegy, ezt majd valahogy addigra megoldom... :)
Hmm... A héten kértem időpontot Okmányirodába. Talán már írtam, hogy lejár a parkolási engedélyem, illetve átjelentkezek a győri lakcímre... Előbbihez kellett időpont, utóbbihoz nem.
Na, az érdekes az egészben az, hogy Győrben azt mondták, hogy ki kell tölt(et)nem egy formanyomtatványt dokival. Ezen három szempont van felsorolva (járás, terhelhetőség, tömegközlekedés használata), melyek alapján "értékelésre" kerülnék (mindegyiknél normál, nehéz, súlyosan nehezített, és képtelen a négy "válaszlehetőség", értelemszerűen 0 és 3 között pontozva). És ezek alapján legalább 7 pontot kellene összeszednem ahhoz, hogy meghosszabbítsák az engedély érvényességét... Juj, egyébként ez annyira szubjektív... Mihez vagy kihez képest vagyok nehezen terhelhető, vagy okoz nehézséget a járás? Jó-jó, abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tömegközlekedést kisebb bökkenőkkel gond nélkül igénybe tudom venni, de... Az mondjuk zavar, hogy ma kis túlzással a depressziósnak, és a gerincferdüléses emberkének is van ilyen kártyája (az extrém visszaélésekről most ne beszéljünk...), velem meg itt szaroz(ná)nak... Mondjuk, amíg a tömegközlekedésre a kedvezményem megmarad, addig nem panaszkodom...
Magamnak így gyorsan megnézve max. öt pontot adnék, de mivel nem vagyok kívülálló, magamat elég elfogultan értékelem... :D
Hm... Persze nem Magyarországon lennénk, ha nem lenne kiskapu. A mostani lakcímem szerint aktuális pannonhalmi Okmányirodában közölték, ha "büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem", hogy állapotom gyakorlatilag állandó, akkor ők eltekintenek a nyomtatvány kitöltésétől, és újabb öt évre érvényesítik "bénakártyámat". Hát én kijelentem, ha ezen múlik...
Persze, ott időpontot is jóval korábbra kaptam. Így Győrben majd bemegyek, megcsináltatom a lakcímkártyát, a másik időpontot pedig köszönettel lemondom...

Nincsenek megjegyzések: