2009. október 11., vasárnap

Vegyesfelvágott 9

Megpróbálok időrendben haladni...
Pénteken újra sikerült összehozni egy jó kis focit. Elég sokan játszottunk, szerencsére tesóm is el tudott jönni. Kb. 2 órán keresztül kergettük a bőrt, ami azért is nagy szó, mert előtte esett az eső, csúszott a fű, csupa sár volt minden, mi is kaptunk egy kisebb záport... Jó volt, na...
És hogy nekem hogy ment? Hát izé... A "körülményekhez képest" elégedett voltam magammal. A helyzet az, hogy Szombathelyen annak idején rengeteget fociztunk a koli melletti betonos pályán. Volt mód gyakorolni, meg aztán néha-néha tesis barátaim rögtönöztek nekem egy kis kapusedzést. Tudtam mikor kell a labdát fogni, kiütni - és merre -, és szerintem "bátrabb" is voltam anno... A labdakiadásaim egyszerűen tragikusak voltak, csak nagy ritkán találtak embert... Na mindegy, azért lesz ez még jobb is... :)
Este a fél 9-es busszal kimentem Écsre. Így a második félidő végét, és a hosszabbítást meg tudtam nézni az U20-as vébé magyar-olasz meccséből. Jaj, gyerekek, hogy az mekkora meccs volt... :) Három olasz, és egy magyar piros lap, a végeredmény 3-2 ide... Fantasztikus volt, egyszerűen elképesztő, mekkorát küzdöttek a magyar srácok megint... Ez a Koman-Németh Krisztián páros egyszerűen zseniális... :) Kedden elődöntő Ghána ellen, a másik ágotn Brazília-Costa Rica a párosítás, így már biztos, hogy miénk Európa legjobb U20-as válogatottja... :) Istenem, remélem, ezek a srácok nem felejtenek el felnőtt korukra focizni... :) Apropó felnőttek: 3-0-ás vereség Portugáliában, esélyünk sem volt, és szerintem valami hasonló vár ránk szerdán Dániában is. Mondjuk a tegnap esti meccsből nem sokat láttam, itt volt Lui barátunk, sörözgettünk, beszélgettünk, a mérkőzés sajnos nem túlzottan kötött le minket...
A nagyválogatottunk annyiban mindenképp előre lépett, hogy a nálunk gyengébb csapatokat oda-vissza vertük. Viszont bravúr semmi nem volt... Ja, és az MLSZ mocskos jól tárgyalta le a meccsek sorrendjét: úgy fordultunk az új évben, hogy az "ászok" még hátra voltak, viszont vezettük a csoportot... :/ :)
Hm... Szabó Tamás, a Revita TV és a Rádió1 műsorvezetője, az ETO-meccsek szpíkere 25 millió forintot nyert a Vágó-féle Párbaj című műsorban. Sajnos nem láttam a műsort, de biztos ügyes volt, nagy grat neki...:) Amúgy ez a faszi teljesen készen van: hál' Istennek már kezd leszokni arról, hogy "megszurkoltatja" a közönséget, az nagyon égő volt... Mondjuk a múltkor hatalmasat röhögtem rajta, amikor az ETO-Paks meccs 70. percében közölte, hogy "Cserél a Vasas!" :D
Nekem meg kettesem van a lottón! 15, 28: az első két szám... :)
Szombaton otthon punnyadtam, majd délután a 16.10-es busszal bejöttem Győrbe. Álldogálok Écsen a buszmegállóban, egyszer csak jön egy csaj. Annak rendje és módja szerint köszöntem neki. Erre odajött hozzám, és megkérdezte, hogy "Kannst du mir sagen, wann ungefähr der Bus kommt?" Azaz hogy meg tudom-e mondani, mikor jön a busz. Így németül. A pofám leszakadt a meglepetéstől... Écsen a buszmegállóban megszólítanak németül. Világfalu lettünk. LOL! :D Aztán nem volt számára jó hírem, mert az a busz, amit ő kinézett magának, szombaton nem közlekedik, így nagyon necces volt számára a helyzet, mert sietnie kellett a vasútra, mert este 6-kor várta Bécsben egy doki... Ismered a Lé meg a Lola című filmet? (Németül "Lola rennt", azaz Lola rohan...) Mikor a csajnak pénzt kell szereznie szorult helyzetben lévő barátjának, mert ha x időre nem lesz meg a zsé, kénytelen lesz csávókám bankot rabolni... És a csaj csak fut, csak fut... És próbál pénzt szerezni... Egyébként kurva nagy film, három variációt ad meg a cselekmény lefolyására, illetve a végkifejletre... Na, de itt is hasonló volt a szitu, órát szugeráltunk, a megállókban a felszállókat, hogy csipkedjék magukat, és a vidékiben meg megköszönte a segítségemet, elbúcsúztunk, és rohant is a vonatra, máig sem tudom, hogy sikerült-e elérnie...
A lányról egyébként annyit sikerült megtudnom, hogy osztrák Ines-nek hívják, és meglepő módon szüleivel már három éve Écsen lakik... A normálisabbik fajtából való, mert velem hochdeutsch-ban értekezett, amikor a családdal értekezett telefonon, akkor meg olyan dialektust szedett elő, hogy csak úgy lestem... Amúgy cseles volt a leányzó, mert kiderült, hogy ha nem is beszéli, de valamennyire érti a magyar nyelvet. Ugyanis anyu hívott telefonon, és mondtam valamit, amin nevetett... :D :D Ja, és a kiejtése is tök korrekt volt, egész szépen mondta, hogy Écs, meg Ravazd. :) - Ravazd a szomszéd falu, kedves nem Győr környéki olvasó! :) És Ravazd bizony a régi magyar nyelvben rókát jelentett, Écs neve pedig az ecser (= mókus) szóból ered. A másik szomszéd falu meg Nyúl, ami a régi magyar nyelvben is nyulat jelentett...:P És azért lettek ezek a Szent István által a pannonhalmi (Szent Márton-hegyi) apátságon dolgozó - őket "kiszolgáló" - emberek számára alapított falvak erdei állatokról elnevezve, hogy utaljanak a Bakonyalja erdeire. Jajj, miket tudok..:) Ismerd meg hazádat! ;) -
Nem tudom megmagyarázni, de ezek a német anyanyelvű lányok olyan aranyosan tudnak beszélni... Jó-jó, ez hülyeség, meg magam sem tudom pontosan, hogy mire gondolok, de van valami a hanghordozásukban, stílusukban, ami nekem nagyon bejövős... :) Ines is mikor ott mérgelődött mellettem, hogy mehetne már gyorsabban a busz, meg izgult, hogy eléri-e a vonatot... Mondta nekem, hogy "Sag' mir, dass ich's schaff'!Bitte-Bitte! Ich muss das schaffen: unbedingt." Azaz kb. "Mondd, hogy elérem! Légyszi-légyszi! El kell érnem. Feltétlenül!" És teljesen felspannolta magát, igen aranyos volt... (Ja: egyébként azt is észrevettem, hogy egy-két csajnak tök jól áll, ha morcosak. Tehát nem hisztisek/mérgesek/idegesek, csak úgy lazán morcosak, egy picit... Tudom: nem vagyok normális!) :)
Hogy Ines elérte-e a vonatot, nagy valószínűség szerint soha nem fogom megtudni, mert bár elmagyarázta, hol lakik, pöttyet hülyén venné ki magát, ha péntek este, mikor legközelebb arra járok, becsöngetnék hozzá, hogy "Na, sikerült?" :)
Így a csajszival beszélgetve eszembe jutott, amit annak idején, még évekkel ezelőtt bátyám mondott. Svájcban dolgozott, és akkoriban volt egy svájci barátnője. Az én tesókám valami olyasmit talált mondani, hogy egy külföldi barátnőnek megvan az a kétségtelen előnye, hogy ha valami baromságot mondasz, ráfoghatod, hogy a "nyelvi korlátok" miatt történt... :) Végülis Inesnek semmi baromságot nem mondtam. Azt leszámítva, hogy megkérdeztem tőle, hogy Németországban hol lakik. És erre mondta, hogy Ausztriában... Kapufa.... :D
Szombat este amúgy először Katáéknál voltam. Ettem Roland-féle töltött káposztát, aztán mentünk az Alpesibe sörözgetni, ahová nagy meglepetésemre betoppant Evus is, teleshopos volt kolléganőm, aki jelenleg Münchenben dolgozik fogászati asszisztensként. Egyetemi német bölcsész diplomával... :D Persze-persze, aztán tanul(t) fogászatot is...
Utána fölmentünk a kutyukért, sétáltattuk őket, Kata megvárta velem a 14-est, és mentem haza portugál-magyart nézni. De erről már írtam. Az kimaradt, hogy Lui kettőig itt volt, jó nagyot beszélgettünk csajokról, politikáról, meg egyebekről is.
Ma pedig nagyrészt itthon vagyok. Vagyis voltam az Árkádban nézelődni. És a buszon ismét hülyének lettem nézve csak azért, mert máshogy megyek, mint a többi "normális" ember. Történt ugyanis, hogy elég messze ültem az ajtótól, így felálltam, és elkezdtem megközelíteni. A Hotel Famulusnál már az ajtónál álltam, de gondoltam minek kapkodjak, majd a körforgalomnál jelzek. Erre egy bácsi, aki a jelzőnél ült, elkezdett integetni. Kikapcsoltam a zenét. a bácsi meg - mint apa a hülye gyerekének, vagy mint a max. 5 éves unokájának - elkezdte nekem magyarázni, hogy "Nézd! Itt van ez a gomb, ezt meg kell nyomni, ha le szeretnél szállni, mert a sofőrbácsi nem biztos, hogy észrevenné. Látoood? Ííígy..." És megnyomta. Bakker, én aszittem behalok... Megköszöntem a kedvességét, de a buszmegállóban kellett egy-két perc, míg abbahagytam a röhögést. :):):)
Nem, nincs üldözési mániában... De nem hiszem, hogy egy hozzám hasonló korú, de "jól mozgó" embernek elkezdte volna ecsetelni a dolgokat. És nem is "vettem fel" a dolgot. Csak gondoltam elmesélem a dolgot... :)
A Hervis-ben pedig cipővásárlási akció van. Két párat veszel, a harmadikat ingyen kapod... Ez nekem főnyeremény... Lett volna, ha találtam volna három pár normális cipőt 41-es méretben... De sajnos nem sikerült. Bukta...
Most pedig itthon vagyok, pihi, tévé, hangolódok a hétfőre. Amit utálok. De ezt már szerintem mondtam! :)
Jók legyetek! ;)

Nincsenek megjegyzések: