2009. október 14., szerda

Paff...

Nem sikerült... Tegnap este a magyar U20-as labdarúgó válogatott 3-2-re kikapott Ghánától, így "csak" a bronzéremért játszhatunk... Jó-jó, az első félidő nagyon gyenge volt, de én azt mondom, nincs miért szomorkodni... A botrányos kezdés ellenére volt esélyünk a sikerre, kis odafigyeléssel meglehetett volna... De ez a csapat küzd, harcol az utolsó leheletéig, látványosan játszik, ami a jövőre nézve biztató. És pénteken Costa Rica ellen a bronzérem még meglehet... A meccset egy számomra új helyen, a City Pubban néztük, a hangulatra, ételre-italra nem lehetett panasz... :)
Hazaértem, utána még Adrival beszélgettünk MSN-en, szóval jó kis este volt...
A hétvége még teljesen képlékeny. Szó volt róla, hogy haverokkal péntek este megnézzük a Fradi-ETO-t egy "kólázóban", de a meccs valószínűleg elmarad, így ez sztornó... Szombatra pedig buli van kilátásban, de hogy hol-merre-kivel-hogyan az majd még kiderül...
Hm... Ma próbáltam felhívni az Okmányirodát. El kéne intézni a győri lakcímet, plusz lejárt a parkolási engedélyem is... Én "827-szer" próbáltam telefonálni sikertelenül, Eszti kolleginának másodikra sikerült... Ezúton is nagy köszönet neki... ;) Az engedély kapcsán újabb bürokratikus kör következik, Okmányirodába be, formanyomtatvány kikér, körzeti orvoshoz el, majd vissza, és azzal a kitöltött irománnyal go az engedély meghosszabbítására.Ha megadják egyáltalán... Ebben az évben ez lesz a műtétet leszámítva a harmadik köröm a dokinéninél... :/
Ma kaptam egy kisebb "fejmosást" a munkahelyemen. Hm... Sok szempontból jogos volt a dolog, csak ez most így "sárga lappal" a zsebemben kicsit gáz... A "vicc" az, hogy a sógornőmnek segítve megnyitottam önéletrajzomat, attól félek, hogy lassan frissítenem kéne...
Éppen Dórival beszélgettünk arról, hogy mindketten hajlamosak vagyunk "továbbgondolni" bizonyos dolgokat. Közös tulajdonság, de nem biztos, hogy jó.... :/ Egyébként hétfő óta Dóri helyett egy Forma-1-es autó látható céges gépemen háttérképként... Ő - ha olvassa - érti a dolgot, tudja a "hátteret", és talán nem is szomorkodik... :) Ami vicces, hogy többen észrevették, szóvá is tették a képcserét... :)
Ma egy kicsit letaglózva indultam haza a munkahelyemről. A buszmegállóban egy kedves kolleginával beszélgettem- életemben először. Majd András barátom hívott, hogy itt van a közelben, ha gondolom, és ráérek, dumálhatnánk egyet egy sör mellett... Gondoltam, és ráértem... Ha jöhet "lélektanilag jókor" egy telefon, egy korsó sör, és egy beszélgetés, akkor ez most jókor jött...
Most már ugye itthon vagyok. Kaja, fürdés, majd a rossz előjelek ellenére dán-magyart nézek. Ha szét nem fagyok közben... Hétfőn jön a gázszerelő ellenőrizni a konvektort, addig azt mondták, ne kapcsoljam be...
Akkor állítólag 18 fok lesz. Hogy most mennyi van? Meg sem merem nézni... :/

Nincsenek megjegyzések: