2009. október 3., szombat

Visszatértem :)

Na, tegnap újra beállhattam a kapuba... :) A műtét óta most védtem először, de szerintem jóval több, mint egy év maradt ki...
Háromra volt megbeszélve a kezdés, szerintem valamennyit csúsztunk, és majdnem 5 óra volt mire befejeztük. Háát nem igazán voltam megelégedve magammal, mehetett volna jobban is. Jó pár potyát kaptam. Korábban idegesített, ha beleértem a labdába, és úgy lett gól, de most örülök, legalább volt némi közöm a lasztihoz... :)
Geri kolléga lábát - vagy nem tudom mijét... - sikerült egy kivetődésnél lefejelnem, este úgy fájt a fejem, meg a nyakam, azt hittem, meghalok. De ez benne van a pakliban... Mára már csak baromi nagy izomláz maradt a combomban, de talán ez is a túlélhető kategória. Várom a folytatást... :)
És hogy nem csak panaszkodni tudok: tegnap este hosszú idő betértem a közelünkben lévő kisboltba. Az eladó csajszi meg is jegyezte, hogy régen látott, megkérdezte, mi újság velem mostanában. Ez csak azért fura, mert korábban sose beszélgettünk. Fogalmam sem volt, mit vegyek, az ő javaslatára sonkás melegszendvicset sütöttem, ahhoz vettem hozzávalókat. :)
Cipő... A Story magazin pár hete hírül adta, hogy az egyik ismert magyar zenekar frontemberének sürgős szívátültetésre van szüksége. Akkor nagyon "diszkrétek" voltak, elhallgatták a nevet... Most valamiért mégis meggondolták magukat, nyilvánosságra hozták Bódi Lászlóról, azaz Cipőről a Republic énekeséről van szó... A pofám leszakad... Cipő "csak" a lap eljárásán háborodott fel, a hírt - sajnos - nem cáfolta... Nagyon szorítok érte, és mielőbbi teljes gyógyulást kívánok neki... Győr, Nyúl, és Mór után szeretnék még Republic-koncertre menni... :(
F1: Massa elég éles kirohanást intézett a Renault-istálló ellen. Erre nem is gondoltam, de a francia csapat trükkje Massa világbajnoki győzelmébe került. A bokszkiállások miatti kavarodásban a mezőny végére került. Azok a pontok pedig nagyon hiányoztak a végelszámolásnál... De, mint tudjuk, ha-val és de-vel a száguldó cirkuszban sem megyünk semmire... Ma egyébként a Japán Nagydíj időmérője volt. Alguersuari, Glock, és Kovalainen is hatalmasat esett, tegnap pedig özönvízszerű eső zúdult a pályára. Nem vitás, izgalmas futamra van holnap kilátás...
Hatalmas nagy "szentségtörést" követtem el: letöltöttem, sőt az mp3-lejátszómra is feltöltöttem a Debrecen indulóját. :) Most a Loki BL-szereplése kapcsán elég sokat játszák a rádiókban, és megtetszett. Pörgős Tankcsapda-szám. Azért még mindig az Auróra ETO-nótája az etalon... :)
Lassan majd indulok a Sörkertbe, aztán meccs lesz, a Paks ellen játszunk. Szokásos szombati program... :) Az Újpest-Fradit még nem tudom, hol nézzük, talán egy kocsmában, talán itthon. Este pedig buli Katáékkal, minden valószínűség szerint Pirate. Huh, ott aztán zárásig, kb. 5-ig szoktunk lenni, 7-kor meg Forma-1, tehát lehet, hogy nuku alvás. De mindegy, ez a hétvége "erre van szánva".
Egyébként meg "rutyutyus", mulatós buliba vágyom. Delta-buliba. Fogalmam sincs, kik ezek a srácok, mostanában jó pár számukat hallottam, és nagyon bejövős. A bulijaikról nagyjából háromféle véleményt olvastam: igénytelen fos; igénytelen fos, de jót lehet rá bulizni; illetve szimplán k*rva jó bulikat csinálnak. Ha az utóbbi kettőből az egyik igaz, akkor már megérné. :)
További kellemes hétvégét mindenkinek, puszi, pacsi, éljenek a csajok! :)

1 megjegyzés:

Gerej írta...

Bocsi Goszi!