2009. augusztus 31., hétfő

Egy nap

Igen, ezúttal ennyi volt a hétvége. A szombati munkanap? Huh, vicces volt, maradjunk annyiban... :)
Egyik kolléganőmmel számítógépet kellett cserélnem, azt bonyolítottuk. Privát cuccok átpakolása, asztalon meglévő fontos dolgok beállítása, ilyenek... Amúgy nem nagyon csináltam semmi nagyobb horderejű dolgot, a céges busszal távoztunk is Gergő kollégával, kb. fél háromkor. Aztán beültünk egy vendéglátóipari egységbe, ahol az élet nagy dolgairól beszélgettünk, két Heineken mellett, amit egy k-val kell írni, és mondani is... :)
Ezután Écs felé vettem az irányt, hamar elbóbiskoltam, este 9-kor már aludtam, ennek köszönhetően viszont reggel fél 6-kor ébredtem fel... Megint jellemző rám ez az össze-vissza alvás, nem vagyok valami kipihent mostanában...
Vasárnap Forma-1 volt, Belga Nagydíj. Kimi "szokás szerint" nyert Spában, Fisichella hatalmas meglepetésre második lett, és Alonso kivételével az összes, számomra szimpatikus pilóta pontot szerzett... :) Hamilton meg kiesett... :D
Forma-1 után Anyu kocsival bedobott Győrbe, egészen a Sörkertig. Nagyon rendes Anyukám van ám nekem, elvisz még kocsmába is! :P Itt haverokkal beszélgettünk, majd jött a Honvéd-meccs, 2-0-ra nyertünk, Kink ismét pazar gólt szerzett. De úgy igazából azt várom, amikor Bajzi újra játszik, és ontja majd a gólokat. Remélem... :)
Nem túlzás, a Mennyország után a pokol legmélyebb bugyrait járja Bodnár László, a DVSC labdarúgója. Előbb a Bajnokok Ligája csoportkörébe jutást ünnepelhette, majd pedig... Halálos balesetet okozott, egy biciklist gázolt halálra... Hát nem tudom... A hírek szerint 130-cal ment, a biciklisen láthatósági mellény is volt. Bodnár nem volt ittas, a hírek szerint a kerékpáros viszont igen... Én azt mondom, a biciklist sajnos semmi nem hozza már vissza az életbe, az esetet alaposan ki fogják vizsgálni, a debreceniek "Boci"-ját vagy megbüntetik, vagy nem, mindenesetre nagyon komoly lelki teherrel kell együtt élnie a továbbiakban...
Holnaptól iskola... Persze nekem már nem, de ez mégiscsak olyan furcsa érzés, úgy látszik, még frissek az élmények... :) Vicces, hogy az alattunk lévő lakásban felújítások voltak, festék, lakk, egyebek, és teljesen előjött ez az "első napok az iskolában, koleszban"-feeling! :D
Amúgy közepes fokon, de ismét depressziós vagyok... Eddig az "tette be a kaput", hogy nyár van, most meg az idegesít baromira, hogy mindjárt vége... És hideg lesz, és sötét, és utálom... :(
Becsvölgye péntek reggeltől vasárnapig. Az egy nap meglévő szabimmal nem nagyon ugrálhatok, reggel szinte biztos, hogy nem tudok elindulni a többiekkel... Meló után lehet, hogy elmegyek Zalaegerszegig, de azt nagyon meg kell "logisztikailag" szervezni, nem vagyok benne biztos, hogy összejön...
És ebben a hónapban ez az utolsó, TIZENHARMADIK bejegyzés. Pedig babonás vagyok... :)

2 megjegyzés:

Gerej írta...

Szeressük a Heinekent!

...ne legyél depressziós, semmi okod rá. Jó fej anyukád van, jó fejek a munkatársaid, főleg az új fiatal kolléga... :)

én is utálom a telet a sötétet, ráadásul nekem még az is hozzájárul, hogy "elment"... ...ez van. Majd megküzdök valahogy... ...meg majd sokat járunk sörözni. :D

Becsvölgyén meg ne is ábrándozz, mert én nem engedlek el! :)

Gergő, az emberszabású

...ja és most könnyen rájöttem a megjegyzésre. Lehet eddig nem bökte ki a szemem? :O

Gábris írta...

Igyekszem, Papa... :)
Jaja, majd átlendítjük egymást a depresszión! :)
Becsvölgye szerintem alakul, meló után megyek, de ott leszek, ha minden jólmegy...

Üdv!