2009. augusztus 20., csütörtök

Big sztorik

Big sztori. Gimiben így neveztük egymásközöttt saját viccesnek szánt történeteinket, poénosnak gondolt vicceinket. Vagy éppen egy sztorit, amit a mesélő érdekesnek tartott, a többiek nem feltétlenül... Most ilyen történetek következnek, a jelenből. Én leírom, aztán hogy a kedves olvasó érdekesnek tartja-e, döntse el belátása szerint.
  • Megcsípett egy méh. Ez már eleve hülyeség. Méh? Vagy méhe? Nem tudom, hogyan kell mondani... :) Szóval cigiszünetben kint a munkahelyen az udvaron megcsípett egy ilyen fullánkos izé. Ráadásul hátul a nyakamat. Én meg azt hittem, hogy a nyakláncom mozdult el, meg akartam igazítani, és sikeresen "beljebb segítettem." Fájt és viszketett, de szerencsére a többiek segítettek rajtam, gyorsan gondoskodtak hideg vízes borogatásról, és egy ampulla kalciumról is. Szóval rendesek voltak. És ennek blogos megemlítését egyikük hiányolta. ;)
  • Sztárom a párom. Avagy Notting Hill. Nem egy nagy film, én még is felvettem DVD-re. Hogy miért? Középiskolában volt egy amolyan "legjobb barátom" az osztályban: Rita. Egy nap különbséggel volt a születésnapunk, és persze mindig megleptük egymást valamivel. Egyik évben a Sztárom a párom zenéjét kaptam meg tőle egy kazettára másolva. Már nem tartjuk a kapcsolatot, de azért tök jó visszagondolni rá...
  • És tudom, hogy hülyeség, de: kérdeztem a többieket egy, a cégnél dolgozó lányról. Persze nem győztem hangsúlyozni, hogy az érdeklődés csak elméleti szinten mozog, ne gondolja senki, hogy én elhiszem, hogy közte és köztem lehetne bármi is. Még én is nevetnék a gondolattól magamon, nemhogy mások. Sztárom a párom. Hehe.
  • Hétfőn üzemorvoshoz megyek. Pff... Unom a dokikat. Ez ennyi. Ezt csak le kellett írnom.
  • Vicc: Isten látja lelkem: semmi bajom a szőke nőkkel. Sőőt, lásd egy bejegyzéssel lejjebb! :) De ez hatalmas: Szőke nőt megkéri, mondjon egy prímszámot. Mire ő: - Prím-számot? Nem is ismerem azt az együttest! :D

Levszki Szófia- Debrecen a BL-selejtező első meccsén 1-2. Lehet reménykedni, hogy a '95-ös Ferencváros után újabb magyar csapat lehet ott a csoportkörben... :) A visszavágót legalább már látom is...

Most hosszú hétvége. Meg écsi, és pannonhalmi búcsú. Ahová nem megyek. Otthon leszek, eszem-iszom-tévézek. Szombaton meg Pápa, de ezt már többször említettem. Meg majd még úgyis mesélek.

Jó pihenést kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: