2009. augusztus 16., vasárnap

Tanmese a zebráról

Adva van egy zebracsorda. Őket megtámadják mondjuk portyázó oroszlánok. A leglassabbakat, a leggyengébbeket elkapják, elfogyasztják, és bár társaik bizonyára szomorkodnak az elhullott zebrapajtások miatt, hosszú távon jól jártak, mert az egész csordát tekintve "megerősödve" kerülnek ki a dologból. Logikus nem? :)
Nos, remélhetőleg ez a helyzet az alkohol és az agysejtek csatájának esetében is. Mármint hogy először a gyengébbek pusztulnak. Akkor én is "megerősödve" zártam a hétvégét...
Mert hát az első - tehát csütörtök este - egyszerűen tragikus volt... Olyan töménytelen mennyiségű alkoholt elfogyasztottunk, hogy az nem emberi... Most a felsorolástól eltekintenék, legyen elég annyi, hogy állítólag három Unicumot is megittam, ami nekem baromira kimaradt... Megkérdezték, mi az utolsó emlékem arról az éjszakáról, és én arra emlékeztem, hogy Petivel citromlikőrt iszunk. Az pedig kapufa: a citromlikőr csak másnap került sorra. :)
Ezt az első estét az új telefonom is megsínylette: beázott a sátorban, jelenleg harcképtelen. Szerencsére a régi is nálam volt, így tudtam kártyát pakolni, de remélem, a másikba is sikerül még életet lehelni. Ehhez a lentebb említett tanult kolléga segítségét fogom kérni... ;)
A második este már valamennyire lazábbra sikeredett, szombat reggel nem kellett Algoflexet bevennem, ami italozós esték után elég nagy ritkaság...
Negyed órával ETO-meccs előtt - teháttökéletes időzítéssel... :) - értünk vissza Győrbe, a DVTK ellen sikerült 3-1-es győzelmet aratni. Az első félidő nem tetszett, a másodikban bejött Bicak és Brno, így felpörögtünk, és hoztuk a kötelezőt. Azt azért remélem, hogy nem kapunk zártkapus büntit... Kapusunkat kb. 10 perccel a vége előtt kiállították, és több cserelehetőségünk nem lévén Józsi Gyuri állt a kapuba... Gyárekek, hát az kész volt, szívbajt kaptam, de szerencsére csak egy gólt kaptunk... :P
Mindent összevetve nagyon jó volt a becsvölgyei hétvége. Csaptunk egy görbe hétvégét, lelkiztünk, röhögtünk... Csak szegény Barni kapott el valami nyavalyát, és 40 fokos lázzal jött haza... :(
A kaják is finomak voltak - chilis bab, nyúlpöri :) -, viszont a tökkel (!) megbolondított lecsóval nem bírtam megenni... :)
Jövő szombaton úgy néz ki, irány Pápa, ETO-meccs, előtte élményfürdő.
Szeptember 4-6-ig meg Becsvölgye. Második turnus. :)

Nincsenek megjegyzések: