2009. augusztus 12., szerda

Elmegyünk otthonról

Elmentek otthonról vagy elmentek otthonról? - szól a lentebb már "idézett" Sziget-reklám. Hát, holnap mi is elmegyünk itthonról, és a Zala megyei Becsvölgye felé vesszük az irányt, ahogy már említettem.
Kórházi barátainkkal töltünk ott egy furcsa hosszú hétvégét, holnap reggel megyünk, szombaton jövünk, amikor is kisebb regenerálódás után irány a Sörkert, majd utána este 8-kor ETO-Diósgyőr meccs a program.
Hogy Zalában mit csinálunk? Sátrat állítunk, eszünk, iszunk, nagyokat beszélgetünk, ha állapotunk engedi, bulizunk... A "semmi közepén", mindentől távol, és ez jó. Nagyon-nagyon jó. A publikus részekről majd mesélek, ígérem! :) Mert ott várhatóan bőven történnek nem publikus dolgok is... :P
Írtam a múltkori munkahelyi "újságos sztorit"... Nos, írásbeli figyelmeztetést kaptam. Amivel nincs is gond, mert egy kívülről érkező embernek - aki esetemben a német nagyfőnök volt... - tűnhetett úgy, hogy újságot olvastam, de hogy az asztalra kiterített újság olvasásával töltötte munkaidejét: ez egyszerűen nem igaz! Vannak még "érdekes dolgok", de ezekről inkább tényleg nem írok, ráadásul van, amit még csak pletyka szintjén hallhattunk... Amúgy azt hozzá kell tennem, hogy a közvetlen főnököm nagyon korrekt volt, óvatosan bár, de nevettünk is a dolgon. Sőt, elszívtunk egy "békecigit" is, nem mintha haragudnom kéne rá, vagy bárkire is. Írtam már, annyira balf*sz, szerencsétlen dolgokat tudok produkálni, hogy meg sem lepődtem...
Ja. Párhuzam persze itt is van: gimiben egyszer évnyitón egyik osztálytársnőm olyan fehér pólóban jelent meg, amiből kilátszott - öreg vagyok, ugyebár... - akkor még ritkaságszámba menő köldökpiercingje. Az igazgatóhelyettesnél ez persze kiverte a biztosítékot, és kikövetelt osztályfőnökünknél egy irásbeli figyelmeztetést Laurának. Ez is tragikomikus volt... :) Amúgy kb. 2000-ben történt...
Leborotváltam a szakállamat, érettségi óta először teljesen szőrtelen az ábrázatom. Nos, ez persze nem lenne hír, ha... Ha nem képzelnének hozzá egyesek plusz dolgokat... Új élet, új csaj, stb... Hát "új csaj" sajnos nincs, új életet sem szándékozom kezdeni, egyszerűen csak untam a szakállat... Elég szélsőséges véleményekkel szembesültem. "Kib*szott ronda fejem van; a szakáll volt ronda, ez jobb, az jobb volt..." Szóval megosztom a közvéleményt... :) És még magam sem tudom, hogy visszanövesztem-e. De ha figyelembe veszem, hogy egy másik vélemény szerint 10 évet fiatalodtam, hááát.... Nem tudom... :)
Nyaksérülése miatt Schumi mégsem versenyez újra a Forma-1-ben. A 38 éves olasz tesztpilóta, Luca Badoer helyettesíti Massát. Luca egyébként kb. 50 futamon indult pályafutása során pontot még nem szerzett... Újabb háááát...
A végére két klip:
Kerozin: Kalózdal. Egyik becsvölgyei "Himnuszunk". Ha a refrént el tudom énekelni, még "minden oké" :D Figyelem! A karika legalább 16-os! :)


Frauenarzt: Das geht ab. Német party-sláger, együtténeklésre, együtt üvöltésre, Fanni ezt - is - "hozta magával" Erfurtból. Nem lesz örökzöld, nem írja át a könnyűzene egyetemes történetét, viszont nagyon hangulatos zene... A buszon már tiszta hülyének néztek, ahogy mp3-lejátszómat hallgatva ütöttem a ritmust a kezemmel... :)



Már többen is jelezték, hogy lógok nekik egy sörrel/kávéval, mert elolvasták azt a bizonyos "hosszú bejegyzést". Várom a további jelentkezőket! :D

Nincsenek megjegyzések: