2009. augusztus 8., szombat

Vide(J)ó 3.

Nem vágyom a Szigetre.Tudom, hogy sokszínű zenei és egyéb programok vannak, meg ismerkedni is lehet, de a fesztiválozás nem az én világom. Egy-egy napra lehet lemennék, ismerősöktől nagyon sok jót hallottam Szigetről, VOLT-ról egyaránt, de egy teljes hetet biztos nem maradnék.
A kemping a Hungaroringnél, vagy a sátorozás Becsvölgyén persze teljesen más dolog, de... De egy hét TOITOI wc - ha ez a neve...:) -, zuhanyzóhoz vánszorgás, nagy távolságok a helyszínek között, ezt sajna nem nekem találták ki... Nem is beszélve arról, hogy egy fesztiválon az ember nem kólát, és mentes ásványvízet iszik, és hát illuminált állapotban megtalálni a többezer sátor közül az enyémet, esetleg kivánszorogni a legközelebbi illemhelyig... Nekem necces lenne, na...
Persze az is lehet, hogy csak úgy, mint például a csajozás terén, felépítettem magamnak egy ostoba "prekoncepciót", amit képtelen vagyok lebontani, működne a dolog, és jól is érezném magam. De egyelőre nem vonz. Mármint nem a csajozás nem vonz, hanem a fesztiválozás. Mielőtt még valaki félreértene... :D
De a Sziget szervezői, menedzsmentje - én kívülállóként úgy látom - profik. Az idei reklám pedig egyszerűen zseniális! :)
Íme, a hosszú verzió! :)

Nincsenek megjegyzések: