2014. szeptember 28., vasárnap

Sörmeccs után

Szerda... Hm... A kabát túlélte a mosást. Az az egy biztos.:) A nap hátralévő részében pihentem, tévéztem, más nem történt. 
---
Csütörtök. Reggel nem kaptam Sportot a kisboltban. Három volt, de mind félre volt téve valakinek. Az persze nem jutott eszembe, hogy mostantól én is eltetessem...
Háromig voltam, kolléganőm eldobott egy benzinkútig. Ott sikerült elcsípnem az utolsó Nemzeti Sportot...:)
Hazatérve újságot olvastam, meg egy 1991-es Ászt néztem, benne a Republic egyik legelső tévés fellépésével. 
Aztán edzegettem. Fekvőtámasz, súlyzó. Végkimerülésig terveztem. Hát nem tartott sokáig.:D Aztán labdás edzés a konyhában. Na az viszont mókás volt! Gyorsítottam a tempón, egészen addig, míg a labdával sikerült eltalálnom a faliórát. Ami szerencsére nem esett le, de az elem kirepült belőle. Nem baj, úgyis ki kellett cserélni.:) 
Kellemesen elfáradtam, szóval este 8 körül már le is feküdtem. 
---
Péntek. Vissza kellett fordulnom az igazolványtartómért. Így 2-3 percet vesztettem, a buszsofőr viszont tök rendes volt, messziről észrevett, és megvárt. Én viszont be akartam még futni boltba, ezért F1-es sportbírókat megszégyenítő módon integettem neki, hogy "köszi, aranyos vagy, de menjél, mert be kell mennem boltba!" Mondjuk a többi utas biztos emlegette szegény édesanyámat...:( 
Kettőig voltam, egy kolléganőmmel beszélgettünk picit a Honvéd ligetben. Nagyon jó fej volt, pöttyet anyáskodott felettem séta közben...:)
Hazaérve megnéztem Dárdai Pali bemutatkozó sajtótájékoztatóját. 50 perces anyag, de végighallgattam, egy élmény volt.:)
Szinte hihetetlen, de már 60 éves Pohl Misi, a Lord együttes énekese. Ebből az alkalomból megosztottam egy kedvenc Lord-számot, hát elég nehéz volt a választás. 
Hm.. Lehet, hogy giccses, vagy nem tudom... Ismétlik az M1-en a JAG-Becsületbeli ügyek című sorozatot. Anyu egyik kedvence volt. És nem bírtam nézni. Valahogy anyus hangulatom lett, szinte hallottam, ahogy "döspörögtünk" film közben... Jaj... :(
Olvasás, fürcsi, vacsi, és le is telt a nap...
---
Szombat. Időben keltem, raktam össze tippmixet, majd bementem a városba. Lottózó, meg S-market. A boltban az egyik eladóhölgy kicsit hülyének nézett, elég szájbarágósan magyarázta el, hol kell leméretni a paradicsomot. Megértettem.:)
Mostam, olvastam, az ebéd pedig újdonság volt: hajtott pizza a Pizza Fortéból. Nagyon fincsi volt..:)
Aztán kis csendespihenő után elballagtam meccsre. 
ETO-MTK 1-2. Katasztrofális nézhetetlen fos volt...
Az eredményjelző egész meccsen nem működött, de ez akár szimbolikus is lehet: totális volt az eredménytelenség...
Vettem új ETO-s pólót, ennyi az össz' pozitívum. Meg az, hogy folyt a sör patakokba'...:D
Lefújáskor még volt a poharamban egy-két deci sör. Gondoltam a helyemen maradok, gyorsan megiszom. Erre odajött hozzám egy szurkolóbarát biztonsági ember, és távozásra szólított fel. Hiába kértem, nem ihattam meg helyben a sörömet. Ezért eldobtam. Elém. A faszi szerint leöntöttem egy kislányt...:O Hát ha csak nem feküdt az üres székek alatt, akkor ez nem volt igaz. Remélem. 
A lépcsőn még összefutottam egy biztonsági őr cimbivel. Rászólt valami felettese, hogy mit barátkozik... Pff...XD
Picit frusztráltak ezek a biztonságiak...:/ :D
Én is az vagyok. Ha Pinyő visszatér Győrbe, én nem fogok kijárni meccsre. Dehogynem. És ez a legidegesítőbb...:/
Hazafelé még megálltunk fent említett biztonsági cimbivel egy sörre a Borvirágban. 
A hazaérkezés pedig elég érdekes volt: nagyon kellett pisilnem, és nem volt világítás a lépcsőházban...:/ Khm... Nem, nem ott végeztem el a dolgom, csak annyi az összefüggés, hogy három zárat kellett kinyitnom a telefon fényénél... De szerencsére sikerült...:D
Itthon még levezető sör, meg egy fügés rakéta...:)
Meg két leányzóval beszélgettem közben. 
Másik kettőnek meg küldtem privát üzenetben egy-egy lájkot...:O :) Nézegettem régebbi üziket, és véletlenül odakalimpáltam. A mindenit....:)
---
Ma olyan 7 körül keltem, többé-kevésbé kipihentem magam. Újságért nem mentem el, ha hazai pályán kikap az ETO, akkor megvagyok Nemzeti Sport nélkül...:( 
Passzív nap volt, döglöttem egész nap. 
Délután 3 körül ebédeltem zacskós tyúkhúsleves fodros tésztával, meg pesztós melegszenya. Agglegénymenü...:D
És el is telt a nap. Lényegében. 
A jövő hét nem lesz unalmas... 
Holnap élményfürdünk tesómmal, meg még lesz ez meg az, egy és más. 
Majd mesélek. 
Még valami címet kéne adni ennek a posztnak...:D (megvan. Szar lett...:D)
Jók legyetek! 
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: