2014. szeptember 2., kedd

Akkor jól van

Tegnap is terveztem bejegyzést írni, de fáradt voltam, így sajna elmaradt. Ma viszont pótolom a lemaradást.
Csütörtök... Este majdnem minden a tervek szerint alakult. Mostam, mosogattam, pakoltam, felmosás közben viszont eltörtem a felmosó nyelét. Azt mihamarabb pótolnom kell, de még nem tudom, hogy fogom hazacincálni egyedül a buszon. Mindegy, valahogy megoldom.:)
---
Péntek hajnalban terveztem befejezni a bepakolást. Na, hát majdnem sikeres volt. Nem raktam borotvát, de habot, meg arcszeszt igen. Azt mondjuk nem tudom, miért akartam tesóméknál borotválkozni...:D
Raktam fogkrémet, de nem pakoltam fogkefét. Viszont elraktam két jobbos papucsot. Azt hiszem, álmosan máskor nem pakolok.:)
Elég gyorsan eltelt a nap, főleg, hogy 2 után a vidéki felé vettem az irányt. 
A postán feladtam a csekkjeimet, aztán a nemzetközi jegypénztárban megvettem a vonatjegyet. Meglepő módon nem kellett sorba állnom, rögtön tudtam jegyet venni, így az első két helyszínt kb. negyedóra alatt kipipálhattam. 
Összefutottam egy látásból ismert sráccal, aki, hogy fogalmazzak? Kicsit szellemi fogyatékos. Megkérdezte, hová megyek. Válaszoltam neki. Majd megkérdezte, hogy miért egyedül megyek, hol hagytam a barátnőmet. 
Mikor közöltem vele, hogy nincs barátnőm, egy laza "Akkor jól van!"-nal befejezettnek tekintette dialógusunkat. 
Virtuális élettársam sajna nem ért rá, de Ati barátommal tudtam találkozni, így vele tippmixeltünk-beszélgettünk a vonat indulásáig. 
Az utazás elég gyorsan telt, bár most valamiért nem tudtam olvasni a vonaton. 
Sógornőm várt Bécsben, aztán továbbmentünk Mödlingbe, ahol meg tesóm várt minket. 
Pihiztünk, vacsiztunk, beszélgettünk, és el is telt az este. 
---
Szombat reggel 9-ig aludtam. Ez csak azért fura, mert itthon képtelen vagyok hétvégén sokáig aludni..:/
Tesómmal lájtos-ejtőzős napot tartottunk, filmet néztünk, honfoglalóztunk, kajáltunk: gulyáslevest, meg palacsintát. 
Aztán elindultunk meccsre. Az mókás volt: olyan szinten jól laktam, hogy az elején szinte gurultam. 
Több, mint másfél óra séta után értünk a stadionhoz, még mindig fáj a lábam...:D
Szóval: Admira Wacker-Austria Wien. 
Az Admira szimpatikus kiscsapat, a szurkolók kb. elégedettek, ha a csapat utolsóelőtti, 9. helyen végez a bajnokságban, és nem esik ki. 
Nem nagy stadion, nem sok nézővel, kb. 4 ezren voltunk. Ennek ellenére volt vagy 10 jegypénztár, a győri néggyel szemben. 
Szurkolói bolt a bejáratnál, és a szektorban. Ez is csak álom mifelénk... Bővítettem is a gyűjteményemet, vettem egy sálat.:)
A beléptető kapu helyett egy szimpatikus biztonsági ember okostelefonnal (!) olvasta le a vonalkódot, sőt a rendőrök sem voltak kommandósnak öltözve. Egész emberinek tűntek.:)
Az akadálymentes roki wc-t, az általam látott kb. 6-8 kerekesszékest meg sem említem... 
Lehet, hogy tényleg rossz irányba mutatnak az MLSZ reformjai? 
Bocs: Magyarországon ilyen spontán meccsre menés szeptember 15-től nem lesz lehetséges. Szurkolói kártyámmal ETO-meccsre mehetek majd, de pl. egy Pécs-Debrecenre nem. 
Ha valaki lenne olyan mazochista, hogy kijönne velem meccsre, csak hosszas szervezés után teheti meg, mert regisztrálni meccsnapon nem lehet. 
Szóval elkeserítő, na... 
A meccset 2-1-re az Admira nyerte, a színvonal ott sem volt egetrengető, de küzdelem volt, és a hangulat is nagyon tetszett. 
Csak azt sajnálom picit, hogy a győri TNT-koncert kimaradt az életemből...:( :D
Tesóm egy munkatársa hazavitt minket, egy sör még megittunk, aztán nyugovóra tértünk. 
---
Vasárnap. Ezúttal tesóm dolgozott. 
Megint sikerült 9-ig aludnom, szóval nagyon pihent voltam. 
Edittel beszélgettünk, kajáltunk, Éjjel-nappal Budapestet néztünk online, majd elkísért Bécsbe a vonatra. 
A vonaton egyébként oda-vissza Fáraó megamixet hallgattam. A zalai bulizenekar a Delta afféle "kistestvére". Nagyon szeretem a zenéjüket, most már egy 90 perces megamixet is leszedtem.
A csengőhangom is egy Fáraó-szám, ami környezetemnek frankón az agyára megy, mert hát ugye mulatós zene. 
Még akkor állítottam be, amikor jóban voltam egy leányzóval, akivel sokat bohóckodtunk, és ez is amolyan mókazene. 
Úgy tűnik, már nem vagyunk jóban a leányzóval. Csak a zene van...
Szóval visszaértem Győrbe. Már meg sem lepődtem, hogy a pályaudvaron összefutottam Katával és a barátjával. 
A bejáratnál meg rám szólt egy rendőr, hogy álljak arrébb a cigimmel. 
Jogos. De a matrózblúzos/fehéringes középsulis cigis emberkék maradhattak.:O :D
Negyed 6 körül értem haza, és nem volt kedvem kimenni a fél 7-kor kezdődő ETO-Dunaújvárosra. Tévében néztem, 4-3-ra nyertünk. Sok gól, Pátkai-mesterhármas. És kb. ennyi. 
Meccs után fürcsi-vacsi, alvás. 
---
Hétfő. Alig bírtam felkelni, de azért beértem hatra. 
Rettentően álmos voltam. És utálom az őszt.:/
Fél 3-kor hazadobott kollégám, és kb. egész délután döglöttem. 
Este egy kolleginával beszélgettem facén, majd nyugovóra tértem. 
---
Ma reggel viszonylag simán felkeltem, reggel nem felejtettem el bérletet venni az automatából. És elsőre sikerült is. 
Remélhetőleg ez lesz az utolsó bérletem, ami azt jelentené, hogy hivatalosan is mozgássérült vagyok.:D
Stresszes nap volt. Mozgalmas nap volt. 
A délutáni hajrá előtt meg kellett innom még egy kávét. Hazaérve még egyet.:)
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem voltam idegbeteg, de alapvetően jó kedvem volt. 
Talán az is közrejátszott, hogy több kedves ismerősömnek ma van a születésnapja!:)
Tényleg csak sejtéseim vannak, kik olvassák blogomat rendszeresen, de azért kivételesen itt is Boldog Szülinapot kívánok két Katinak, egy Ginának, na meg persze Dórinak!:)
---
A hét? Csütörtökön Zsófival találkozom. Ha a fene fenét eszik, és közben cigánygyerekek kíséretében piros hó esik az égből, akkor is. Ez a fix. 
Meg felmosót kell vennem. Amit nem tudom, hogy fogok hazacincálni.:D
Meg Forma-1 is lesz. Lehet, hogy Écsre is ki kéne nézni, mert jövő héten tuti nem lesz időm.
A többi majd kiderül...:)
---
Amikor megszülettem, nem sírtam fel, újra kellett éleszteni. 
Négyévesen kiszedtek egy égő, totálkárossá tört Trabantból. 
Tavaly kishíján az orrom előtt robbant fel egy gázbojler.
Nem fogok hülyeségeken idegeskedni. 
Zárójel bezárva. 
---
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: