2014. augusztus 28., csütörtök

Papus a puskával. Meg persze babalátogatás

Tanult kollégám szerint mostanában kicsit uncsi lett a blogom, mert leírom, hogy ez meg az történt a kolleginával, aztán meg nem történik semmi. 
Én is érzek valami hasonlót, annyi kivétellel, hogy a semmi az relatív. Mármint a semmi is lehet valamikor valami. Vagy valami ilyesmi.:)
Gondban vagyok a címadással is, ez a poszt már több munkacímen fut a fejemben, a véglegest majd rögtönzöm.:)
---
Szombaton a blogbejegyzés megírása után hidegtál, vagy ha úgy tetszik jóféle parasztvacsi következett: szalonna, töpörtyű, paprika, paradicsom, sajtok, meg zsemle. 
Mire az ETO-meccs elkezdődött, el is fogyott minden.:)
Szóval nem voltam Pápán, tévében néztem a meccset. 0-0 lett a vége, 4 pont 5 forduló után. Nem valami pazar teljesítmény. De talán lesz ez még jobb is!
Ja, és az egész meccs alatt szakadó eső még képernyőn keresztül is ijesztő volt!:/
Igen nagy hülyeséget álmodtam: egy szurkolótárs leányzó felrobbantotta az ETO Stadiont, meccs közben. Nagyon élethű álom volt. Már rohant a csaj bombával a kezében, mikor arra ébredtem fel, hogy a Fradi elleni meccsen már túl vagyunk.:)
---
Vasárnap találkoztam Atival, a Hollóban kávéztunk, beszélgettünk, tippmixeltünk. Három nap alatt szerintem hat szelvényem szállt el, ez amolyan személyes rekord.:)
Holló után pláza, mert persze a szelvényeket fel is kellett adnunk. Aztán hazajöttem. 
A változatosság kedvéért grill tálat rendeltem, de szar volt az időzítés, jóllakottan átaludtam a Forma-1-et, fél 6 magasságában ébredtem fel...:/ 
Ja: szerintem Rosberg és Hamilton afférja sima versenybaleset volt. Ilyet nem lehet szándékosan csinálni. Szerintem. 
Utána pihi, vacsi, fürcsi, facebook. És elfelejtettem gázóra-állást diktálni...:(
---
Hétfő. Hétfőn hosszúnap van az APEH-ban. Valamiért mégis bementem 2 után, elhoztam a két hiányzó adóbevallásomat. 
Először rossz ablakhoz irányítottak, a másodiknál már megkaptam, amiért mentem. 
Nincsenek véletlenek. Ha zárás előtt megyek az APEH-ba, vagy elsőre jó ablakhoz küldenek, nem találkozom a buszmegállóban Dórival. 
Így viszont sikerült. És nagyon örültem neki. 
Már többször emlegettem őt. Futottunk össze egy esküvő után, meg ment el előttem pár méterrel a Győri Búcsúban. 
Most viszont észrevettük egymást, és elég sokat beszélgettünk. Láttam a kislányát, az öccsét, megismertem a nagymamáját. Akinek olyan dumája volt, hogy besz*rás. Bocsánat..:)
Dórival tök jól eldumáltunk, mintha évek óta ismernénk egymást -végülis tényleg...:)-, és annak is örültem, hogy ezt ki is mondhattam. 
Este facebokon folytattuk a beszélgetést, és elég komoly témák is szóba kerültek. 
Amiket mások nem nagyon szoktak tőlem megkérdezni. Nem akarnak, vagy nem mernek, vagy nem érdekli őket, nem tudom. De ez tulajdonképpen mindegy is...
---
Kedd. András barátom írt, hogy lenne-e kedvem délután meginni egy sört vele és barátnőjével. Volt kedvem. 
Tulajdonképpen megünnepeltük, hogy ők nem tudták megcsinálni a szurkolói regisztrációt, mert bedöglött a gép. Szánalmas...:/
Az egy sörből kettő lett, otthon meg még... Több, mint kettő. Lazulós kedvemben voltam. Buli volt Aprajafalván...:D
Aztán fürdés, kaja, döglés. 
Ja: tovább bővült a sálgyűjteményem, megérkezett a sál Csehországból. Köszönet érte!:)
---
Szerda. Nem kicsit kómásan keltem fel. Kicsit túl jól sikerült a sörkúra...:/ :D
De azért elég hamar felvettem a tempót. 
Nagyon hülye idő volt, nem tudtam, hogy délután szarráázás lesz, vagy megsülök a kabátomban. Szerencsére mindkettőt megúsztam..:)
Meló után Móniékat látogattam meg. 
Tesója várt a buszmegállóban, ő kísért el hozzájuk. 
Hm... Zalán, Móni két hónapos kisfia valami igen-igen aranyos.:)
Egyébként nem tudom, hogy volt-e már ilyen pici baba a kezemben. Szerintem nem...:)
Móniról pedig már meséltem. Rengeteget köszönhetek neki, nagyon fontos szerepet játszik az életemben, nélküle tényleg nem az lennék, aki... 
És most nagyon örülök a boldogságának, jó volt látni Benneteket!:)
Móni férjének facebook-kommentjétől pedig komolyan elérzékenyültem, köszönöm!
Hm... Ez már a második este volt a héten, amikor tök jókedvűen értem haza. 
Este aztán az előző napi lumpolás fáradalmait is sikerült kipihennem. Vagyis nagyjából szinte már meg is feledkeztem róla.:)
---
Csütörtök. Szépen nyugodtan csordogált. Eltelt. Volt egy kis apróbb csavar, amit nem szeretnék bővebben kifejteni... 
Vagyis... 
Az Élet forgatókönyvírójának van humorérzéke. 
Vagy: az élet alapvetően sz*r játék, de a grafikája nagyon jó.
Valami ilyesmi. 
Most azt hiszem, kellőképpen sejtelmes voltam...:D
Ma úgy volt, hogy találkozom Zsófival, de sajnos le kellett mondanom. De jövő héten már tényleg pótolunk, ha a fene fenét eszik is...:)
Kicsit meg voltam/vagyok csúszva, mosnom kellett, blogbejegyzést is akartam még írni, és egy mosogatás/felmosás is hátra van.
Meg a táskámat sem ártana bepakolni, mert holnap meló után megyek tesómékhoz.
Valamikor vasárnap érkezem, az esti meccsre már tuti itthon vagyok.
Onlájn többé-kevésbé elérhető leszek, ha valakinek hiányoznék.;)
De mára ennyi voltam.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: