2014. augusztus 3., vasárnap

Irtó jó

Kedden a blogbejegyzés megírása után újfent nem történt semmi érdekes. Pihi, vacsi, na meg persze meccsnézés. Ami közben elaludtam.:) Pedig a Debrecen győzött a BATE Boriszov ellenében. 
---
Szerda. Induláskor megállt mellettem biciklivel egy, a közelben lakó kolléganőm. Ilyenkor kora hajnalban még nem vagyok teljesen beszámítható, így aztán nagyon megijedtem. Na jó, azért nem sikítottam... :)
Melóba beérve beszélgettem egy olyan kolléganőmmel, akivel egyébként eddig nagyjából csak facebookon "futottam össze". Picit dumáltunk, és utána jutott csak eszembe, hogy "jé, még nem is hallottam a hangját"... Hogy mik vannak?:D
Fél 3-ig voltam melóban. Utána itthon pihengettem. És tiszta call center-feeling volt. Komolyan nem tudom, mi volt a levegőben, de "egyfolytában" csörgött a telefonom.:)
Vacsorára grill kolbászt sütöttem sütőben. Nem is lett rossz. Sőt kifejezetten finom volt. 
Este a viharban hamar elszállt a kábeltévé, szóval gyorsan nyugovóra tértem. 
---
Csütörtök. Nem tudom, melyik nap történt, de ide jegyeztem fel magamnak Talmácsi Gábor nevét. Motoros világbajnokunk garázsából ellopták a 2007-es világbajnoki címéért kapott, a versenygépével megegyező festésű robogóját. Még gondolkodtam is rajta, hogy mit kezdenek vele, és meglett a válasz: ízekre szedték, alkatrészenként tervezték értékesíteni. Elmebeteg állatok...
Bogaras állat vagyok. Reggel szokás szerint négy darab zsemlét szerettem volna vásárolni vacsorára, de az eladó félreértette, két zsemlét adott. Ráhagytam.:) 
A vacsorára szánt zsemléket megettem ebédre a főzelék mellé, vacsorára meg sütöttem pesztós melegszendvicset. Miután nagy nehezen sikerült sütőpapírt vágnom.:)
Nem tudom, miért, de tök emlékezetes volt a délelőtti cigiszünet. Jó volt bohóckodni a lányokkal.:)
Este Diósgyőr-FK Krasznodar EL-meccs. 1-3-ig láttam, 1-5 lett a vége. 
Felírtam még a cetlimre, hogy párkapcsolat. Na, az nincs. Szóval fogalmam sincs, miért írtam fel...:D
---
Péntek. Az üzembe beérve megállított egy tényleg csak látásból ismert kollegina, és kikérdezett Becsvölgyéről. És közölte, hogy nem is én lettem volna, ha nem fürödtem volna meg a hordóban. Bóknak vettem. Egyébként igaza van.:)
Melóban elég pörgős nap volt, nem unatkoztam. 
Fél 4-ig voltam. Itthon valamilyen vírust észleltem a számítógépemen. Feljött hozzám Lui barátom, és barátnője, de nem sikerült orvosolni a problémát. 
Aztán eszembe jutott egy fősulis cimborám, írtam is neki. 
Nem csalódtam: rákapcsolódott a gépemre, és Zalaegerszegről orvosolta a problémát. Hajnali negyed 2 körül végeztünk, közben persze dumáltunk is. 
Aztán nekiálltam még vacsorázni is.:)
---
Szombat. Reggel kolleginával találkoztam az Árkádban. Adtunk fel lottót, tippmixet. 
Aztán kiballagtunk a piacra, ott segített inget választani az esküvőre, meg még vettünk ezt-azt. És neki is megmutattam tesómmal közös kedvenc kávésunkat.:)
Hm... Tényleg unalmas lett volna egyedül.
Vicces, pólópróbálgatás közben rám szólt, hogy ne húzzam le annyira. Pont, mint szegény anyám...:( :)
Paradicsomválogatás közben pedig nem tetszett neki az egyik kiszemeltem, és megszorította a kezemet, hogy tegyem vissza. 
Ezek olyan dolgok, amikhez én nem vagyok hozzászokva.:)
Aztán visszaballagtunk az Árkádba. 
Media Markt. Mókás volt. Jeleztem a biztonsági őrnek, hogy van nálam egy ott vásárolt hajnyíró gép-apu visszaküldte. 
Ezután vettünk még egyet... Apu kérte, hogy ne kelljen mindig az enyémet cipelni..:)
Itt is néztünk még egyet s mást, aztán felmentünk hozzám. 
Kicsit beszélgettünk, megnyírta a hajamat, vagdalt nekem sütőpapírt, aztán elköszöntünk.
Addig gondolkodtam, hogy mit rendeljek, míg végül borsófőzelék-konzervet ettem. 
Kis szusszanás, fürdés, öltözködés-készülődés, és elindultam az esküvőre. 
Taxival mentem, és majdnem úgy jártam, mint az omegások: jó 20 perc spättel jött a kocsi, egyszer be is telefonáltam, hogy wtf...:D
Szerencsére aztán nem késtem el. 
Niki esküvőjére voltam egyébként hivatalos. Ő győri lány, és eggyel alattam járt fősulin. Az utóbbi időben nem nagyon tartottuk a kapcsolatot, ezért kicsit meglepett a meghívás, de igazából nem volt kérdés, hogy elmegyek-e.:)
A polgári esküvő után volt csoportkép-készítés. 
A fotós az erkélyről instruálta a násznépet. Megjegyezte, hogy passzív a baloldal, lépjenek előre kb. 2 métert. 
Mire egy hang megjegyezte, hogy Magyarországon manapság divat a passzív baloldal. Milyen igaz..:)
Aztán esküvő a bencés templomban. 
Nagyon szimpatikus volt a pap. Igen vagány szöveget mondott. Némi fricskát is küldött a násznépnek. Látszhatott rajtunk, hogy nem vagyunk buzgó templombajárók? Nem tudom, mindenesetre mindig bemondta, hogy mikor álljunk fel, és mikor lehet leülni. 
A mise végén megköszönte az ifjú párnak, hogy elviselték őt a jegyesoktatáson, majd a következőt mondta: "Őrizzétek meg ezt a pillanatot a szívetekben: egymás kezét fogva álltok egymás mellett. És ha előre tekintetek... ne én jussak eszetekbe!"
Zseniális..:D
A Széchenyi téren gratuláltam az ifjú párnak, készültek közös képek is. 
Aztán hazaindultam. 
Egyébként én szerintem tuti nem fogok megnősülni. 
A Zichy-palotában folyamatosan olyan érzésem volt, hogy mindjárt hasraesek. 
Vőlegényként ez az izgalom hatására még sanszosabb lenne.
A szülőköszöntős résznél óhatatlanul eszembe jutott Anyu. 
A saját esküvőmön az üres székre nézve kb. elbőgném magam...
Ja: és tuti rálépnék a menyasszonyi ruhára..:( :D Nikié megúszta..:)
Hazaindulva nagyon megszomjaztam. Meg is ittam három korsó habzó seritalt a Vendelinben, formástesű révais kiscicák társaságában.
Amúgy nem: az egyik Barross úti dohányboltban vettem citromos fantát.:)
Leültem egy padra meginni, és így aztán összefutottam egy kollégával és párjával. Picit beszélgettünk, aztán hazajöttem. 
Itthon neteztem, tévéztem, meg hambit rendeltem a Pingwinből.:)
Meg levelet írtam blogom egy rendszeres olvasójának. Jó hosszút.
A véleményét, tanácsát kértem. 
Valamiban, amivel nem tudok mit kezdeni. Idegesít, elszomorít, zavar, fáj... Nem tudom, melyik a jó kifejezés. 
Kb. mindegyik...
---
Ma időben felkeltem. 
Először azért nem mentem el Lidlbe, mert lusta voltam. Aztán meleg volt. Aztán szakadt az eső. Végül nem voltam. 
Sportom nincs. Pizzát rendeltem. 
Néztem Családi titkokat, vagy mit. Majdnem elbőgtem magam rajta. Azt hiszem, érzelmileg kissé instabil vagyok. 
Mostam is. Eltörtem a lavórt...:/
18.30-kor lesz az ETO-Kispest. Meglep, valamiért fél 9 maradt bennem. 
Ma egyébként fehér pólóban "kell" menni, tiltakozásul a szurkolói regisztráció bevezetése ellen. 
Egy országban, ahol fényes nappal el lehet vágni egy srác arcát sörösüveggel, és egy idős nénit be lehet rúgni a villamos alá, nem hiszem, hogy a szurkolók drasztikus kvázi rabosítása lenne a legfontosabb teendő. 
Na mindegy is, majd meglátjuk. 
Vagyis nem mindegy, de kétségkívül meglátjuk. 
---
Szóval mindjárt meccs, holnap meg hétfő. 
Utolsó hetem, aztán egy hét szabi! Addig már féllábon is. 
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: