2014. szeptember 10., szerda

Hétközi bejelentkezés

Kicsit hülye érzésem van/volt a vasárnapi bejegyzés után. Jó, olvasva lehet, hogy hülyén vette ki magát, hogy itt van egy cimbi, én meg pötyögök, de ez van. Megbeszéltük, nem akadt ki, én meg írtam. Nem hagyhattam félbe, idegállapotban voltam..:)
Az írás aztán olyan is lett, amilyen. Mint amikor boldogult diákkoromban összecsaptam a leckét. Sok dolog kimaradt, ezt-azt másképp írtam volna... Gondoltam is rá, hogy újraírom, vagy kiegészítem, de végül nem tettem. Semmi nem történik véletlenül.:)
Szóval... Gergő is befutott, hárman néztük meg a Magyarország-Észak-Írország meccset. 1-0-ás vezetésről kikaptunk 2-1-re, nézhetetlen fos játékkal. 
Magyar focidrukkerként sok mélypontot megéltem már, de itt még csak a kiút lehetőségét sem látom. Addig semmiképp, amíg Pintér marad a kapitány. Szerintem a románok elleni meccset meg sem nézem. Nem a lóf@szt. Annyira azért ismerem magam. 
Meccs után semmi extra, vacsi... Nem épp virágos jókedvvel...:)
---
Hétfő. Gyógyszerész-nap. Telepatikus.:) 
Amikor az jutott eszembe, hogy vajon elkészült-e kollegina azzal, amit nekem megígért, szembe jött velem a folyosón. 
Amikor meg az előző posztban említett esküvői nyitótáncokon gondolkodtam, megállított egy másik kollegina, hogy miért vettem le olyan gyorsan, amit megosztottam facén. Küldtem is neki itthonról egy szubjektív best of-válogatást!:)
Fél 6-ig voltam melóban. Utána tévéztem, pihentem, facebookon bohóckodtam. 
És ha már a telepátiánál tartunk... Kaptam egy váratlan üzenetet. Valakitől, akivel nemrég még sokat beszélgettünk, aztán egy ideje egyáltalán nem. 
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem hiányzik. De mégis meglepődtem. Nem kicsit, nagyon...
Este Kék fény. Ezúttal inkább "öltönyös bűnözés" volt terítéken, a borzongás kimaradt. Nem is baj, nem voltam ráhangolódva. 
---
Kedd. Hm... Telefonnal a kezemben ébredtem fel...:D Azért ez már durva...:/
Az utóbbi időben megtanultam apróságoknak örülni. Apró örömöket észrevenni. 
Azon mosolyogtam reggel, hogy egy lány, akivel mostanában a legtöbbet beszélgetek, a legtöbb dolgot tudja rólam, amikor a reggeli kávé-cigi közben beszélgetünk, majd egy halk köszönés és egy integetés kíséretében elköszön... Aztán kicsivel később elhalad mellettem egy inkább látásból ismert csaj, hangosan köszön, a kezével szinte tellegetve integet...:)
Mindkettő más, mindkettő nagyon jól tud esni. 
És ezt most nem azért írtam le, hogy "húmennyinőveszkörül", vagy mert "jajdepuncimágnesnekképzelemagam". Egyszerűen jól esnek ezek az apróságok.:)
Viszonylag gyorsan eltelt a nap, valamivel 3 után jöttem haza.
Szerettem volna blogolni, de fáradt voltam, így aztán nem vitt rá a lélek. 
Mosogatni azért sikerült. Utálok poharakat mosogatni, mindig attól félek, hogy eltöröm...:/ :D
Megint időben lefeküdtem, Éjjel-nappal Budapest-nézés közben!:)
---
Szerda. Lehet-e überelni a telefonnal kézben elalvást? Hm... Telefonnal a kezemben ébredtem, a tévé is szólt, hajnali fél 3-kor, és az ébresztő nem volt beállítva. Pótoltam. Ébresztő nélkül lehet, hogy délig elaludtam volna. Amire hétvégén persze képtelen vagyok...
Elég pörgős nap volt, kis változatosságot jelent egy újfajta feladat, amiről szerintem nem írhatok, mert titoktartás, meg ilyenek... 
De tetszik, big lájk.:)
Hm... Fura, ha egy lány/nő, azért (is) szimpi, mert emlékeztet valakire. Nagyon szimpi, és nagyon emlékeztet. 
Nem mondtam neki, nem mondtam másnak sem, nem írtam le neki, nem célozgattam rá facén, nehogy félreértés legyen belőle...:/ :)
---
Jó, hát na... Ez sem lesz/lett egy sokatmondó poszt, elnézéseteket kérem... Néha a cetlin jobban összeáll, és itt nem tudom megfogalmazni... Vagy eszembe jut valami nagyonfasza dolog, és még a cetliig sem jut el. 
Nem unatkozom... 
Most van valamilyen szinten "új élethelyzet", élmények, örömök, várakozások, csalódások, agyalások... 
 Van új ismerős, aki új megvilágításban láttatja velem a világot, és benne magamat... 
Szóval ja...
Vannak barátok, és van humor. Mert az kell...:)
Tudom-tudom, jó anyagot szívtam!:D
---
Holnap csütörtök, ami azért jó, mert majdnem péntek. Pénteken péntek. Szombaton Lord-koncert. Előtte sörözgetés. 
A többi meg majd alakul!:)
Tutibiztos kell mennem majd bankba. Meg Postára.:/ Meg Lidlbe...
Mára viszont ennyi voltam. 
*
Nem tudok címet adni ennek a posztnak...:D
*
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: