2014. szeptember 14., vasárnap

MotiváciJÓ

Szerdán a bejegyzés megírása után már csak pihi volt, meg tévé. Ha jól emlékszem. Micsoda frappáns indítás!:)
---
Csütörtök. Ehhez a naphoz írtam fel, hogy eső. Hogy csütörtökön kezdett el esni, vagy aznap untam meg véglegesen, arra már nem emlékszem...:)
"Piros felső, piros kaszni(...)"- egy rögtönzött versikével szerenádoztam kolleginának. Volt ám móka és kacaás!:)
Kicsit késve értem le a 9-es cigiszünetemre, de igen jó volt, elbohóckodtunk a csajokkal!:) 
Arra már nem emlékszem, hogy meddig voltam, és mikor jöttem haza. 
De az megvan, hogy este "zumbáztam". A háttértörténet annyi, hogy egy kollegina említette, hogy szokott zumbázni. Persze nagyvonalakban tudtam, hogy mi az, de azért youtube-on megnéztem egy-két videót. 
És az egyiknél úgy döntöttem, hogy kipróbálom. 
A lábam mozgása persze katasztrofális volt, de ugrabugrálni tudok.:)
A kezeimre viszont ügyeltem. Az egyetlen cél az volt, hogy csináljam végig a 16 percet, és ez sikerült is. A végére persze rendesen ki voltam purcanva. Úgyhogy nem volt gondom az elalvással.:)
Alvás előtt még valami tévéjátékot néztem az M3-on, a második világháború idején a Szovjetunióban játszódott. Morbid.
---
Péntek. Győrben is lesz Oktoberbest!:) Bajor sör-, és ételkülönlegességek, sztárvendégek... Nem hangzik rosszul. Hogy miért pont a péntekhez írtam fel, azt ne kérdezd!:)
Kolleginának talán túlzottan szájbarágósan magyaráztam el valamit, mire ő kifakadt, hogy "nem fogyatékos". Én az vagyok, nem tehetek róla...:( :D
Valaki azt találta mondani, hogy amikor tanítok, teljesen más stílusban beszélek, mint az életben. Ezt még nem vettem észre, de örülök neki. Van stílusom!:)
Teljes jókedvben telt a nap. Persze elmeséltem melóban a csütörtöki "zumba-dolgot", és senki nem gúnyolt ki miatta. Ez tök jól esett.:) Sőt egyik kollégám még edzéstervet is összeállított nekem, amit Zsófi segítségével ki is fogok majd próbálni. De előtte még itt-ott az állapotom miatt módosítgatni kell. 
Délután Atival beültünk a Vendelinbe, beszélgettünk, lottót meg tippmixet töltöttünk. 
Felújították a "szökőkútnál" lévő lottózott, nagyon pöpec lesz.:)
A délután a jelek szerint az A-betűs ismerősök jegyében telt. 
Összefutottam Ati "közben" és után összefutottam Anettel és  Annával, sőt apu kórházi szobatársával is.:)
Haza tesóm súlyzójával ismerkedtem, ami baszott nagy. Vagyis rúd. Én meg két egykezesre emlékeztem.:)
A nagy ijedtséget sör-cigi-mp3 "szeánsz" követte a konyhában.:)
---
Szombat. Reggel írt egy kolléganőm, hogy felemás cipőben jött pénteken dolgozni, és a kolléganői mondták neki, hogy mesélje el nekem, mert ez az én "szokásom". Nem semmi!:D
Láttam egy nagyon elgondolkodtató videót. 
Egy srácot gúnyoltak a társai, mert kopott volt a cipője. A padon mellett ült egy fiú. akinek szépek, épek voltak a cipői. A srác persze azt kívánta, bárcsak olyan lenne, mint a másik. Olyan lett: kerekesszékes. 
Komoly. Megrázott. 
Soha nem felejtem el, egyszer még jó sok évvel ezelőtt leült mellém a vonaton egy lány. Tök jól eldumáltunk, jó fejnek tűnt. Aztán amikor valamiért felálltam, meglátta a járásomat, utána már nem voltam érdekes. 
Ez persze szarul esett, de legalább a saját két lábamon szállhattam le a vonatról. Minden csak nézőpont kérdése.
-
Délelőtt jöttek értem tesómék. Jó sok helyre elmentünk. Voltunk piacon, Kikában, Decathlonban, Sparban, Lidlben. Bevásárlóturizmus.:)
Hm... Vettem egy szennyestartóra hajazó kosarat, beleszórtam a fotelben lévő könyveket, újságokat, így most nyertem egy üres fotelt.:) A kosár meg éjjeliszekrényként is használható.:)
Meg vettem súlyzót, meg fekvőtámaszkeretet is.:) Utóbbiról pár napja még kb. azt sem tudtam, hogy a világon van..:D
Láttam egy játék halacskát, amolyan kádban pancsolós játék. A hivatalos megnevezése "felhúzható fürdőszobai állat". Na ezen felröhögtem.:D
Napközben az Aranyhal Étteremben ebédeltünk, még sosenem voltam ott. Jól választottunk, nagyon finom volt a kaja, még a szálkák ellenére sem bántam meg.:)
Este nem mentünk Lord koncertre. Kb. tesómmal ketten mentünk volna a bandából, így inkább tartottunk egy kisebb összeröfföt a Smukiban. Nagyon jó volt, örülök, hogy ott lehettem...:)
Kezdek megkomolyodni. Na jó nem, csak öregszem: az utolsó körben már csak pohár sört ittam, sőt az itthoni levezető sör is elmaradt...:)
Vacsoráztam, és hajnali 2 táján tértem nyugovóra. 
---
Ma nem voltam sehol, kedvem sem volt semmihez, döglöttem egész nap. Egy cimborám megnézte a tárolómat, majd valamikor megpróbálja felújítani, hogy egyedül is ki tudjam venni a biciklit. 
Három után indult be a nap.:) Mostam, minipizzát sütöttem. Babgulyás-konzervhez.:)
Pogácsát szerettem volna kisütni, de összefagyott a fagyasztóban, ki kellett dobnom...:( Mármint "összeállt", érted?:D
Aztán teregettem, összeraktam a fekvőtámaszkeretet, meg kávéztam. És most írok. 
Ja: nem fogok gyúrni. Se kondizni. Tornázgatok, edzegetek. Semmi komoly. Mélyről indulok.:) 
Van-e oka? 
Persze, de ez összetett dolog. Ha tényleg nekiállok, és két-három hónap múlva ez téma lesz még az életemben. akkor majd mesélek róla. Megígérem.:)
Ma már nem csinálok semmit. 
A jövő hét viszont elég eseménydúsnak ígérkezik. Majd mesélek.:)
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: