2013. december 30., hétfő

Gyors helyzetjelentés

Tegnap valahogy igencsak nosztalgikus hangulatban voltam. 
Két albumot is töltöttem fel régi fotókkal facebookra. Az egyiken tesómmal és Buksi kutyánkkal pózolunk 2012 nyarán, az écsi búcsú idején... Akkor még mennyire más volt minden...:(
A másik mappába az ETO 2008-as stuttgarti UEFA-meccsén készült képek kerültek. Az is igen jó volt.:)
---
Még délelőtt Lui barátommal, barátnőjével, és anyukájával csavarogtunk egyet az ETO-piacon. Vettem kétféle füstölőt, azon kívül csak nézelődtünk.
És összefutottam Harcsi barátom anyukájával, és egykori itteni szomszédainkkal is. 
Utána elmentünk Lidlbe bevásárolni. Nem vagyok babonás.:)
Hazatérve ebédet készítettem: csirkefalatok pikáns bundában, ubival, paradicsommal, és mozzarella-sajttal. Nagyon meg voltam elégedve a végeredménnyel.:)
Este átmentem a szomszédba fürdeni, és megbeszéltük az élet nagy és kevésbé nagy dolgait. Majdnem azt írtam, hogy közben, de persze előtte és utána, fürdés közben pont nem.:)
Volt osztálytársnőmnek hála belecsöppentem egy mókás játékba is. Picit haragszom magamra, meg lettem szívatva, de illett volna résen lennem...:)
Délután olvastam facebookon, hogy síelés közben balesetet szenvedett Michael Schumacher. "Sisakot viselt, beütötte a fejét, nincs nagy gond."-szóltak az első hírek, és meg is nyugodtam. 
Este aztán romlott a helyzet: kóma, agyvérzés, műtét, kritikus állapot. És ma sem érkeznek jobb hírek. 
Nem, nem voltam Schumacher szurkoló. 1991 óta követem a pályafutását, és szinte mindig épp aktuális ellenfelének szurkoltam. 
Voltak necces húzásai, de az autósportban kinek nincsenek? 
Profizmusát, eltökéltségét, tökéletességre való törekvését mindig is elismertem, és sokra tartom őt. 
Egy olyan időszakban élte fénykorát, amikor még tényleg minden idegszálammal koncentráltam egy futamra, együtt lélegeztem a pilótákkal, 1999-es lábtörése alkalmával zokogtam a tévé előtt...
Szóval nagyon szurkolok neki, hogy épüljön fel, esetleges halála...
Nem, erre gondolni sem merek...
Nehezen aludtam el, kattogott az agyam. A fürdőszobán, Schumin... 
Alvás előtt Mosolyka könyvét olvasgattam, tényleg nemsokára végzek vele...:)
És megint Anyuval álmodtam. Rosszul volt, és aggódtam, és felébredtem...:(
---
Ma reggel elmentem a biztosítóba. 
A buszmegállóban láttam egy kéményseprőt. Eszembe is jutott, hogy nekem beszélnem kell vele.
A helyzet a következő: azért nem kaptam kéményseprői szakvéleményt, mert nem mondtam meg a tűzeset másnapján, hogy megint gázbojlert szeretnék-e, vagy átállok villanyra. 
Január 6-ig szabin van a közös képviselő. 
Tőle aznap kérnem kell, hogy kérjen szakvéleményt a kéményemről. 
Ha ez megvan, jönnek kibélelni a kéményt. 
Utána jöhet a festő, a burkoló, a gázszerelő. 
Január 6-ig semmi... 
Ezt így szépen letárgyaltuk, bementem biztosítóba. Felírták az adatokat, meg megígérték a kárszakértő érkezését. Majd egyszer. Utána végre elkezdhetem takarítani a fürdőszobát, meg legalább hideg vízben fürödhetek...:)
A biztosítóból kijövet találkoztam Lacival, aki egykori kollégám, és a stuttgarti képeken is szerepel...:)
Hazajöttem, ellenőriztem a tippmixemet, nyertem 1300 forintot. Jaj de jó...:)
Aztán hívott a másik biztosító kárszakértője, hogy hamarosan érkezik. 
Fényképezett, jegyzőkönyvet vett fel, semmi váratlan. 
Elég lekezelő volt a stílusa, nem hiszem, hogy a "3000-be' fog önnek fájni" túlzottan hivatalos formula lenne... 
A mosógép esetleges kárát csak akkor fizetik, ha szakszervizben ellenőriztetem. Szerencsére még garis. 
Valószínűleg tényleg a bojler hibájából történt a fennforgás, azt viszont nem fizetik, mert nem ingóság, mert nem viszem magammal költözéskor...
Remek. 
Kitértünk az ingatlanbiztosításra is. Azt mondta az úr, hogy semmi jóra ne számítsak, mert egyrészt nincs papírom a gázbojler ellenőrzéséről, másrészt a biztosítók csak átterjedő tűz esetén fizetnek, nekem meg csak a fürdőszobámban keletkeztek károk. 
Jó, hát erre mit lehet mondani?
Nemrég volt egy olyan sztori, hogy csórikám egyenes szakaszon autózott, és egy frontális ütközést elkerülendő az árokba hajtott. 
A biztosító nem fizetett, mert nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett. Miért kanyarodott egyenes úton? Ha ütközik, az korrekt... 
Ha megvárom, míg átterjed a tűz a lakás többi részére, vagy esetleg én is felrobbanok, az lett volna indokolt káresemény... Vagy mi... 
Áhhhh...
Na, dühömben vizet forraltam, elmosogattam, és megsütöttem idei utolsó bundás kenyeremet...:)
És nem gyulladt ki a konyha...:/ :)
Kaja után aztán jött a hír, hogy meghalt Akeem Adams, a Ferencváros labdarúgója.
Infarktus, amputálás, agyvérzés... Nagyot küzdött, de sajna nem bírta tovább... Nyugodjék békében!
Karl Erik Böhn leukémiája pedig gyógyíthatatlan...
Hihetetlen, komolyan nem értem, mi történik a világgal...:(
Közben valószínűleg Horváth Ferenc lesz az ETO új vezetőedzője. 
Lássuk csak! Honvéd-nevelés, játszott a Vidiben, a Fradiban, Újpesten, Diósgyőrben. Emellett Belgiumban, Németországban, meg talán Izraelben. De ez nem biztos...
Edzőként Kecskeméten, majd Pakson dolgozott. 
A hírös városban elég emlékezeteset nyújtott, a későbbi bajnok ETO-t pl. 5-2-re verték. 
Pakson már inkább agyament nyilatkozatai, és flancos öltözködése voltak emlékezetesek. 
Nem tudom. 
Tud látványos, eredményes focit játszatni csapataival, Győrben a keret többé-kevésbé adott, szóval majd meglátjuk. Még nem utálom... :)
Hm... 
Ma még átmegyek a szomszéda fürdeni, aztán tévézek, olvasok, pihenek. 
Holnap reggel bolt, délután tali Harcsás barátommal és Zsófival. Este tévé. Vettem virslit, meg mustárt. 
Partytime.XD
2-án vagy 3-án, hogy a tűről eltereljem a figyelmem, kikapcsolódásként megindíttatom a fogyatékossági eljárást. az Államkincstárban. Vagy a Nyugdíjfolyósítóban. Vagy a TB-nél. 
Halmozom az élvezeteket...XD
Szombaton meg meglátogatom fatert. Mondom én... 
Hétfőn meg meló... Adná az ég...
Kitaláltam, hogy addig nem borotválkozom, amíg nem lesz kész a fürdőszoba. De már most szúr, bök, viszket, szóval szerintem ez a projekt nem fog megvalósulni...
---
Nem tudom, holnap jelentkezem-e bejegyzéssel. 
Szóval inkább most ragadom meg a lehetőséget, és mindenkinek Boldog Új Évet kívánok!
Holnapra pedig jó bulizást!
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: